Aranızda iddaa oynayan var mı? arkadaşlar?

REal betis maçı kac kac bileneniz var mı? dakıka 85 falan skor söyleyin totem ypaıyom :D


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kardeş 5 tl bulabilirsen sana tavsiyem Mehmet beyin kuponuna bas , bnden demesi adam durust ve parayla maç satmıyo ücretsiz. Ama maçlardan biri 2. Saat sonra başlıyo

    0|0
    0|0
    • Mehmet kim

    • Hepsini Göster
    • 2. yarıda basıcam ilk yaru bitsin

    • Tutarsa 10 tl atcanmı delikanlı gibi. 👍

Yükleniyor...