Ne yapsam bilmiyorum. yardımcı olun lütfen.

İkimizde mezunuz. Tekrar üniversiteye hazırlanıyoruz. Aynı dersanedeyiz. 3.5 yıllık ilişkimiz onun istekleri doğrultusunda 2012 yılının kasım ayında son buldu. Birçok kez ayrılıp barışmıştık. Gene öyle olacağını sanmam benim aptallığım oldu. Ayrılığımızdan sonraki ilk bir iki ay onunda beni hala sevdiğini hissediyordum. Hala onun üzerine düşüyordum. Çok kıskanç birisiyimdir. Oda beni ara sıra önemsiyor görünüyordu. Daha sonra bana olan ilgisi tamamen bitti. Attığım mesajlardan vs. rahatsız olduğunu söyledi. Daha sonrasında dersaneyle beraber antalyaya gittik. Benimle aynı otobüste olmak istediğini söyledi. Umutlandım. Otobüste dönüp yüzüme bakmadı. Antalyada da gününü gün etti. Babamın akciğer kanseri olduğunu öğrendim son gün. bunu paylaşmak için yanına gittiğimde yüzüme dahi bakmadı. Dönüş yolunda otobüste bana bakarken yakaladım onu. kaçırmadı gözlerini. 5-10 saniye bakıştık. şu an hala gününü gün ediyor. geçen gün gene yakaladım bana bakarken. gene kaçırmadı gözlerini. uzun uzun süzdü beni. ama ne bir mesaj ne bir konuşmamız var. Ayrıldığımızdan beri farklı erkeklerle görüyorum onu. Yanlış anlamayın. Başbaşa değiller. Eskiden böyle değildi. Hiç üzgün değil. Devamlı elinde telefon. 3.5 yılı nasıl bu kadar kolay bitirdi anlam veremiyorum.

bimiyorum her gün daha da kötü hissediyorum kendimi. Kahroluyorum. bir tavsiye verseniz :/ farkındayım unuttu beni. Sende unut demeyin. Unutmam gerektiğini bende biliyorum. Fakat kolay değil. Sizde farkındasınızdır. Ama genede bir tavsiyeyi çok görmeyin.

geçen gün gittim evlerinin oraya. mutlu olduğumuz yerlere terslik ya. oda dolmuştan indi 25-30 metre uzağımda. görmüş beni. yanıma geldi. seni görünce şok oldum falan dedi. bende bende seni göreceğimi düşünmüyodum dedim ne diyeyim. Off farkındayım. Çok küçük şeylerden büyük anlamlar çıkarmaya çalışıyorum. Bu yüzden sizden yardım istiyorum.


0|0
6|1

En İyi Kız Görüşü

  • Uzun bir ilişki,aynı zamanda ayrılıklar da araya girmiş bu ayrılık döneminde kız arkadaşınız kendini sorgulamış ve üzgünümki siz olmadan da olabileceğini farketmiş..Belki bazen kararsız kalmış ama sonuçta tekrar başlamak istememiş.. Başka erkeklerle görüşmesi arkadaşçada olabilir arayış da olabilir her ne olursa olsun eğer çok sevmiş olsaydı Babanızın hastalığında sizin yanınızda olurdu..Kıskançlığınız eğer çok yüksek dereceyse bundanda sıkılmış olabilir..Fazla üstüne düşmeyin kendi haline bırakın seviyorsa zaten her türlü yeniden başlamak ister kafası baya karışık..Eğer gerçekten 3.5 yıl gibi bir sürede herşeyi sildiyse sizin ona verdiğiniz emeklere yazık olmuş,rahatsız olduğunu söylüyorsa sizde geri çekilin,bakışlarında her türlü manası vardır anlamak güç zamana bırakın..

    0|0
    0|0
    • Yorumunuz icin tesekkur ederim oncelikle.

      Bir konuyu yanlis anlamissiniz sadece. Babamin hastaligindan haberi bile yok. Paylasmak icin yanina gittigimde yuzume bakmadi.

      Tekrardan cok tesekkur ederim bu uzun ve guzel yorumunuz icin.

    • Özür dilerim yanlış okumuşum kafası karışık zamana bırakın zamanla anlarsınız sorgulamış olursunuz ilişkinizi..Ayrılıklar bazen de aşkı güçlendirir bir de bu yönden bakalım inş daha güçlü başlar herşey konuşarak hallolur aslında ama şu an biraz kendi haline bırakın hakknızda hayrlısı olsun..

    • Estagfirullah ozure ne hacet. Zaten elimde zamandan baska birsey kalmadi. sagolun vakit ayirdiginiz icin.

Kızlar Ne Diyor 5

  • Azcık özet geçseydin de yardım etseydik kardeş.

    0|0
    0|0
  • hemen unuttu deme :)

    zaten simdi herkesin elinde telefon var ,facede falan herkes geziniyo .her ortamda erkek vardir ,dogal olarak oda konusuyodur arkadas gibi yani ,erkek gordugunde kacip gidesi hali yokki .bide o bosuna senle ayni otobusde olmak istemez .bakismanizda oyle bisey degil .neyse abi git kizla konus derimde baska bisey demem ben :)

    0|0
    0|0
    • Facesi yok maalesef. Bir de Ankarada tip kazanmak icin ugrastigindan dolayi elinde telefon olmasi normal degil bence. Ki biz cikarken boyle bir durumda yoktu. Git konus diyorsun da. Antalya daki son gunumuzden sonra benim gidip konusacak bir durumum yok.

    • Hepsini Göster
    • ilgilenmeme izin verse gene yaninda olurum her an her saniye. Umursamiyor ki artik hic. Sadece o bakislari.

      cok dusuk bir ihtimal ama olurda geri donerse size haber vermeyi unutmayacagima emin olabilirsiniz.

    • tamam :)

  • Vay anasını.

    0|0
    0|0
  • zaman herşeyin ilaçıdır ...

    0|0
    0|0
    • bende boyle derdim hep. Fakat simdi anladim. Zaman herseyi daha da artiriyor. Her gecen saniye daha da koyuyor.

    • öyle ama beklemek en güzeli yine çünkü başka yapacak bir şey yok ...

  • Baskasi olabilir mi hayatinda

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Zor bir durumdasin

    • saol tatlış:)

Erkekler Ne Diyor 1

  • Sevgilinde kendi geleceğimi görüyorum hep dönmesine güvenmiş ona göre davranmışsın bence ama her gidişte dönüşte bişeyler eksiliyo gururun kalmadığı zaman sevginde çok sürmüyo devam et hayatına

    0|0
    0|0
    • Geri donecegine guvenmek degil de sevdigini hala hissetmek diyelim.

      Lutfen yapmayin siz boyle bir sey. Bir durum varsa alin karsiniza konusun. Cozum bulun. Lutfen.

Yükleniyor...