Beyler bi baksıınn :)

Bi lise düşünün... erkeklerin yoğun 350 kişi olduğu ve kızların 30 40 kişilik olduğu.. Sevgiliniz bu kızlar arasında en güzel ve en dikkat çekici kız ama onu siz kapmışsınız..fakat ayrılıyorsunuz.. sevgiliyken giymesini istemediğiniz eteği sizle ayrıldıktan sonra giyiyor dar ve yırtmaçlı okul eteği vee erkeklerinde ağzının suyu akıyor tabi kıskanır mısınız siz ayrılmış olsanız bile? ya da ona asılan biri olsa bişey yapar mısınız?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • Teşhircilerden tiksiniyorum onu yapandanda tiksinirdim.

    1|0
    0|0
  • ben tiksinmediğim birinden ayrılmam,ayrılmışsam demekki tiksindim.tiksindiğim birinin neyaptığıda beni hiç ilgilendirmez.ayrıca ilk fırsatta kıçını başını açandanda ne hayır gelirdiki zaten:D

    1|0
    0|0
  • benden sonrası beni ilgilendirmez benimlee olacak olan beni ilgilendirir

    0|0
    0|0
  • link derim

    0|1
    0|0
  • Kız Bozuk Çıktı Derim.

    1|0
    0|0
    • bozukla ne alaka alt tarafı etek.

  • belki intihar edebilirdim o nda :(

    yada depresyon ... giredim

    0|0
    0|0
  • Vay orospi derim. Kıskanmam herhalde.

    1|1
    0|0
  • oraspi

    0|0
    0|0
    • alt tarafı etek lan.

    • bunu uzun uzun konuşurdum ciddi ciddi ama,nasılsa geyik herkesin daha hoşuna gidiyo

    • seni biriyle tanştırayım mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • canım kızları kabul ediyorsun herhalde valla böyle yaparak çoçuğun ilgisini değil sinirini kazandın ama altın vuruş yap o eteği yarın tekrar giy ama bütün erkeklerle konuş ama onun dışında ilgilenme ama uzakta durma sadece aranızda bir mesafe olduğunu hissettir kıskanmazsa adım onegirls olmasın

    0|0
    0|1
Yükleniyor...