Canınız sıkılırsa ne yaparsınız?

canınız sıkılırsa ne yaparsınız... aklınıza ılk gelen lutfen

Güncellemeler:
bu kadar sıkıcı olasmnazsnızz... hep klasıkmı yasarsın9zz

0|1
8|8

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • Dışarı çıkarım. :)

    0|0
    0|0
  • sakız çiğnerim.ayakta volta atarım.benim için en iyi yöntem.yada birini arar telden sohbet ederim

    0|0
    0|0
  • kizlarsoruyor.com-da takilirim

    0|0
    0|0
  • Fılm ızlerım, yada muzık dınlerıım

    0|0
    0|0
  • mzk dinlerm

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarıma giderim, dışarı falan çıkarım, nete girerim.

    0|0
    0|0
  • buzdolabıyla bir randevu tabi ki :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • canım sıkılmısa, buzaten herşeyi yapmışım anlamına geliyo.. filmler bitmiştir, kitaptan zevk almıyorumdur, oyun bayıyodur, internet boş geliyodur.. o durumda uyku da yoksa, yapıcağım tek şey telefonu alıp uygun birine negatif yüklü mesajlar atmak olur.. ya da sıkılr ya ben de çıkarm-ım..

    0|0
    0|0
  • Ev içinde dolanırm,oyunlarıma dalarım,şınav mekik falan çekerim

    0|0
    0|0
  • Yazı yazarım.

    0|0
    0|0
  • Osurururum arkadaşlar canım sıkıldığında hep yaparım çok keyifli

    0|0
    0|0
  • Sigara yaktım içtim şimdide dışarı çıkıyorum :S

    0|0
    0|0
  • bi kaç p*rno sitesine bakarım stres atarım :)

    0|0
    0|0
  • duş alırım ...

    0|0
    0|0
  • sigara yakar nescafe içerim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...