Kapat

Rihanna 'nın kulis istekleri nelermiş ?

30 Mayıs günü BJK İnönü konseri için link

Güncellemeler:
Rihanna yaralanmış türkiyeye gelince başına neler gelicek bakalım link

0|0
12|5

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 11

  • Paşa gönlü pek bi zevkliymiş ...

    0|0
    0|0
  • oku oku bitmedi. onların hepsini o ve ekibi yese mideleri çatlar ..

    şaşırmamak lazım genelde hepsi böyle bir tek bizim sanatçılar gider kek gibi.. neden onlarında gözü bir tek parayı görür o kadar.

    0|0
    0|0
    • haklsın dünyayı yiyip bitirdiler zaten en çok benzin harcayan ülke amerika da

    • americada fakir insan dedikleri kişinin maaşı 2000 $

    • yok ya 400-500 dolara 8 saat calısan varmış lise mezunları mesela ama iki işe giden bu yuzden cok oluyormuş burda daha fazla calışılıyor daha az maaş olmuş oluyor

  • Hakkıdır sonuna kadar .

    0|0
    0|0
  • bu kadar eyi tıh 1 yılda yiyemez bu kadın :D

    0|0
    0|0
  • Gayet normal istekler bence hiç bir absürt yanı yok.

    1|0
    1|0
  • İnönüyü kirletecek ya gelmesin

    1|0
    1|0
  • Seviyorum bu kadının sesini...Ama İsteklerine bakılırsa bütün teknik ekibi kulise sığdırmayı planlıyor..

    0|0
    0|0
  • kuliste yalnız değil sanırım

    2|0
    1|1
  • Zor kızı oynuyor felan

    0|0
    1|0
  • Ünlü ne yaparsın :))

    0|0
    0|0
    • sen olsan ne isterdin peki :))

    • Ünlü olduğum vakit düşünürüm bunu :))

    • Hmm olursun bak dun mesela alabora yarısma vardı teknede yarısıyorlarda ütopya baslıcak 24 saat canlı yayın o ses turkiye sesin guzel olabılır güzel olduktan sonra ve seste varsa yetenek unlu olmak kolay artık bu zamanda :))

  • rihannayı sevmiyorum çünkü o bir şarkısında Allah'a hakaret etti. o yüzden o hiçbir sevgiyi haketmiyor

    2|0
    3|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Abartılı değil gibi :))) de 6 kutu diyet enerji içeceğini kimin için istedi acaba ... Şampanya banyosu yapmayacak anlaşılan yazık yaaaaa... Bizimkiler 1 ton yoğurt koysunlar yapsın yoğurtbanyosu ...

    1|0
    0|0
  • normaldede saten kendi sanatcılarımızda yapıyorki normal yani taaaaaaaaaa amerikadan gelcek hatun

    0|0
    0|0
  • kimse gelmesin türkiyeye acizmişiz gibi her istediklerini yapıyoruz ya

    0|0
    0|0
  • gelen isteksiz gelsin

    0|0
    0|0
  • Ajdarın bi sözüyle karşılık veriyorum "Türkiyeyi yedin beni de mi yicen" :D

    1|0
    0|0
Yükleniyor...