Bu kız hakkında ne düşünürsünüz?

Mesafeli,herkese karşı resmi,aslında bir kaç kez tanık oldunuz sizle konuşurken sıcak,mütevazi,güleryüzlü,yumuşak bir kız ama uzaktan ciddi,sopuk duruyor,çok kibar,saygılı,nazik biri çalıştığınız yerin de en güzel kızı ama herkesle arasına mesafe koyuyor,yalnız başına genelde.Belli ki soğuk nevale değil ama belki ortamı kendine uygun bulmuyor,rahatsız olduğu şeyler var ve söyleyemediği için uzak duruyor,insanları kendi kafasında görmüyor mesafeli davranıyor.Bu kız çok mu itici gelir size?


0|0
4|23

En İyi Erkek Görüşü

  • "sıcak,mütevazi,güleryüzlü,yumuşak bir kız ama uzaktan ciddi," durum değerlendirmesi yapalım hemen...

    1) parmakta yüzük var ! - Allah sevdiğine bağışlasın...

    2) telefonla çok oynuyo mesaj, konuşma falan ! - Allah sevdiğine bağışlasın...

    3) yok anam erkeklerle ne muhabbet edecem triplerindeyse ! - Allah müstehakını versin...

    4) Bunların hiç biri değilse zaten kesin bi sıkıntı var bu kadar özelik bi hatunda aynı anda bulunmaz :D

    5)hepsi varsa zaten kaçırmamak lazım öyle hatunu ağzından girip burnundan çıkacan muhabbeti kuracan...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • kendine ait değerleri ve yargıları olan seçici bir kız diye düşünürüm.. kadınlar arasında iyi bir örnek olabilir.. ama hiçbir şeyi denemeden bilemezsin.. tanışıp konuşmak lazım asıl fikir ondan sonra oluşur..

    1|0
    0|0
  • Sevgilisi için ideal sayılabilir. sevmeyi biliyorsa

    0|0
    0|0
    • bilmez mi,biliyor tabi ama hep yalnız işte

    • Hepsini Göster
    • kısmeti yok,çevresinde ona uygun birileri ile tanıştıracak kimse yok, ortamı yok

    • Nasıl yokmus. Niye olmasın kı? böyle birini herkes sevmek iste. arkaadas olmak ister

  • Bi bakışta bütün bu saydıklarınnı hiç bişey söylemeden anlatmayı başaran birisi varsa olağanüstü olur zaten :) neyse kızı yakından tanıyorsam itici değil. ama ilk görüşte yada tam tanımayan insan tabiki itici. çünkü dışardan bakınca o saydıklarının hiçbiri anlaşılmıyor malesef.

    0|0
    0|0
  • Tum bunlari hareketleriyle konusmadan anlatabiliyorsa tapabilebilirim :P

    Nasil biri oldugu belli lakin disardan genel izlenimle bu kadar tasvirin mumkun olacagina inanmiyorum

    0|0
    0|0
    • neden inanmıyorsun öğrenebilir miyim?

    • Bana karsi bu kadar mesafeli olacakken,nasil olurda anlattigin diger ozellikleri bilebilirim seni yakindan tanimadan ?

      Sadece varsayimda bulunabilirim.su belli ki dedigin yerden sonrasi icin konusuyorum

  • tanımaya çalışırım ama rol yaptığını da bir tarafa koyar, kim bilir ne numaralar biliyordur benim ve çoğu insanın bilmediği diye düşünürüm

    0|0
    0|0
    • yok rol yapsaydı bi yerden fire verirdi, üstelik bir kaç yıldır tanıyorsun ve herkes arkasından güzel laflar ediyor, parmakla gösterilecek derecede tavır davranışlara sahip

    • dediğim gibi tanımaya çalışırım eğer ortak noktalar var ise niyetimin ciddi olduğunu beyan edip kararı ona bırakırım

  • aslında o tarz kadınlar daha idealdir

    onun sevgilisi oldun mu içindeki o coşkuyu sana yaşatır

    birde akrep burcu ise deymeyin keyfe

    2|0
    0|0
  • eger direk muhattap oldugum birisi ve ortamı ısıtma çabalarına ragmen hala soğuk ise ben rahatsız olurdum

    0|0
    0|0
    • ama kız çekingen,utangaç belli, bir kaç kez yaklaşmaya çalıştı ama siz uzak durdunuz belki ortam müsait değildi, bu seferde kız alındı hep uzak duruyor size

    • ama çıkingenlik ayrı birşey soğukluk ayrı birşey çekingen olan alnlaşılır zaten

  • allah sahibine bağışlasın derim. hani varya nescafe 3ü 1 arada. bu kız mübarek 28i 1 arada. ne arasan var mübarek

    0|0
    0|0
    • o yüzden yalnızlığı hakediyor dimi, kısmet işte, kader..

    • kim bu kız konuşmak lazım. tam donanımlı tanklar olur ya aynı öyle valla. biranönce birine varması lazım onun

  • ohoo ben seni arıyordum. şu an diz coktum ve son derece ciddiyim. benımle evlenır mısınız? güzel \ çirkin olmanız onemlı degıl.

    0|0
    0|0
  • Birisi bana soğuk nevale demişti. Bence bu saydığın özellikler çekici yapar kişiyi. Tabi suyunu çıkarmamak kaydı ile. Zeki kızlar becerebilir bunu. Diğerleri eline yüzüne bulaştırıyor. Ayrıca kimse kimseye sıcak kanlı olmaya ve 32 dişini göstermeye mecbur değil. Temkinli olmakta yarar var.

    0|0
    0|0
  • Önce sohbet ederek nasıl biri olduğunu çözmeye çalışırdım. Alışınca sıcak kanlıysa itici gelmez. Buna rağmen soğuksa itici gelir.

    0|0
    0|0
  • itici değil ideal kız tipi.. ama erkeklerin yaklaşmaları içiin oldukça korkutucu..yani yaklaşmaya çekiniriz...

    0|0
    0|0
    • ama kız öyle büyük burunlu değil,aksine hep kendisinden daha düşük mevkide insanlarla yakın,muhabbet ediyor, fesat dedikodu vs ortamlarından uzakta kalmayı tercih ediyor,sizle de konuştu bir kaç kez samimi,sıcak konuşuyor ama böyle yanyana geçerken filan öyle değil,çekingen bir kız

    • iyi bi kız derim..eger niyetim halisse kızda hoşuma gitmişse bi fırsatını bulup niyetimden ve onu daha yakınan tanımak istediğimden bahsederimm..ama nerdeeeeeeeeeeeeee öyle kızlarr=))

  • Yo hayır ama çok ağır başlı kız diye düşünülür herlade bir sevdiği var galiba denir .

    0|0
    0|0
    • yaşı küçük değil ki,sevdiği olsa vakit kaybetmez zaten evlenirler,kızın yapısı böyle.

    • Ben genel olarak söyliyim yaşına bakılmaz bir görüştüğü var bu kızın kimseye bakmıyor diye düşünürler yada çok ağır başlı kız diye düşünürler ciddi olmayan yaklaşmaz o açıdan iyi.

  • tam da sevilesi mıncıklanası bi hatuncukmuş.değer de bilir hem

    getirsene bi gün.ya da bi kopyası varsa alalım :)

    0|0
    0|0
  • Böyle kızlar genelde hep yalnız olurlar, şahsen dışardan bakıldıgında, çok soğuk duran bir kıza pek yaklaşmam.

    0|0
    0|0
    • evet hep yalnızım zaten,neden yaklaşamazsın? kız aslında öyle soğuk biri değil,konuştuğunda sıcak,çok yumuşak konuşan,güleryüzlü bir kız

    • Negatif elektrik alıyorum bu şekilde davranan kişilerden. Dediğin gibi belki tanımaya çalışsam, çok farklı bir kişi olduğunu anlayacağım ama durum bu...

  • İyi iyi. Herkesle laubali olanları sevmiyorum zaten. Gerek erkek gerekse de kadın olsun. Tarzını bozma.

    0|0
    0|0
  • Okurken sıkıldım ya..

    0|0
    0|0
  • ya milleti savuşturmak için bilerek yapıyordur derim yada biraz kibirli...derim..

    0|0
    0|0
  • aynı beni anlatmısın tebrik ederim seni ben iticimiyim

    ?

    0|0
    0|0
    • böyle bir erkek benim için çok çekicidir,ağır insanları severim,erkekte de ağırlık,edep büyük bir erdemdir

    • böyle bir kız benim için cok cekiçidir insanları severim agır kızda agırlık edep büyük bir edemdir teşekkür ederim desene cok uyumluyuz biz :)

  • hayır daha iyi gözü arkada kalmaz insanın :)

    0|0
    0|0
    • böyle bir şey var mı gerçekten, yani böyle bir kıza güvenilir işte diye geçer mi erkeklerin aklından?

    • sen nediyorsun bunu her erkek ister istemem dese de ister gözünün arkada kalmayacağı bir kız bundan güzeli olurmu ama kız burada uygun erkeği bulmalı çünkü erkeğe verdiği güvenle erkek nasıl olsa bu kız yanlış iş yapmaz deyip kendisi yanlışa sapabilir

  • nebiliyim yaaaa amaaaan :)

    0|0
    0|0
  • geç... bugün bi kadınla tanıştım ben.. sert, kararlı, işin üstüne üstüne gidiyo,küfrediyo,savaşçı.. dedim budur işte... bana bi göz kırpsa yeter ...

    0|0
    0|0
    • tercih meselesi işte,herkesin yapısı farklı

    • kendine faydası olmaynın kmseye faydası olmaz.

Kızlar Ne Diyor 4

  • beni anlatmışsın resmen canım bana iticisin diyen olmadı senn anlattıın kadarıyla qizemlilk durumu var herks böyle olanlara bayılıyr çekici geliyr çnk kendmden yola çıktım

    0|0
    0|0
    • ama yaklaşamıyor,senin yaşın genç ama benim yaşımda birinden uzak duruyorlar,bu da itici anlamına gelmiyor mu

    • tatlım öyle düşünn düşündügüyle kalır sen niye herkese begendiriyrsn kendini brak onlar koşsun bnn yaşla alakası yok bnce

  • Haha. Bu aksam basima geldi. Sinifa

    Yeni geldim bu sene. Dedi ki siniftan bi arkadasim kizlar seni kiskaniyolar. Gizemliymisim cok. Devam:)

    0|0
    0|0
  • iyisin iyi devam böyle:)

    0|0
    0|0
  • Tam anlamıyla beni anlatmışsın bende böyleyim

    1|0
    0|0
Yükleniyor...