Boks yapan erkekler kimler?

Sevdigim cocuk yogun olarak boks yapiyordu. Yani bunu sonradan ogrenmstim onu sevmem icin bir sebep olmamisti da 😀

Genelde erkekler klasik futbol oynar falan..
Bu baya duskundu. Videolar falan paylasiyodu. Okulu kırıyodu antremana gitmek icin falan, ben sadece hobi olarak nitelendirmistim.

Acaba diyorim sadece spor olsun diye yapmiyomuydu psikolojik bir durumdan dolayi bunla ugrasilmasi oneriliyor mu?

Asiri sinirlimisinizdir mesela?

Siz neden ugrasiyosunuz bu sporla?


0|0
0|12

En İyi Erkek Görüşü

  • boksda rakibinle değil kendinle mücadele edersin. sınırlarını zorlamak isteyen insanlar için bir tutku haline gelir. arada bir tekvando vs. yapan insanlar görürsün ama arada bir boks yapan insan göremezsin.

    1|0
    0|0
    • Arkadaslar sporumu bulmus olabilirim bu aciklama ile.. kendinle mucadele etme kismi beni yyakaladi

    • yediği darbelerle ağlaya ağlaya maça devam eden bir hatun görmüştüm kazanması imkansızdı ama yinede vazgeçmiyordu. ozaman böyle bir sevgilim olsa ne güzel olurdu diye geçmişti içimden :) sende sevgilinle git birlikte antreman falan yaparsınız. özel günlerinizde renkli eldiven bandajları hediye edersiniz birbirinize :P

    • Aktif spor yapiyorun zaten vucudumda yatkin, sadece bileklerim zayif yani kollarima pek guvenmem ama arastiricam bunu, cok tesekkur ederim aciklamalar icin

Erkekler Ne Diyor 11

  • Kicx boxs ayni zamanda fitness hocasiyim benimki ilk baslarda tamamen sinir stress amacliydi cevremi etkilemek icindi ama zamanla amaci degisir sinirlidir siniri yavas yavas gecer bu sporla

    1|0
    0|0
    • Aynen oyle oldu zaten yoksa uzerimde denemesi icin yapmadigim kalmadi 🙈

    • Sakinlesti yani

    • Cevresini etkilemeye calisiyo seviyosan sahip cik dikkatlari ustune toplamasin :)

  • Çok arkadaşım var ama çoğu belli bir süreden sonra bıraktı sıkıldığını falan söyledi işte turnuvalara falan katılanlar oluyor

    1|0
    0|0
    • Evet bu da birakti da tuhaf bir tipti ya bikere laf arasinda ilac kullandim zamaninda falan da demisti kafa ilaci anladigim kadariyla depresyona falan girmis olabilr. Belkide oylesine yapmiyodu diyorum hani sinirini atmak icin ugrasmasi gerekiyodu

    • Hepsini Göster
    • İçini bilemeyiz tabi

    • Yok benim bir de kendime has bir saflik durumumda vardir hani disardan bakan birinin ayan beyan gordugu seyleri bazen goremem mesela bir de sevince insan gormekte istemiyo ya da anliyamiyo belki ama şu siralar zamaninda dikkt etmedigim parcalari birlestiriyorum bu da onlardan biri. Kafasi bozukmus resmen bence

  • babam kavga etmekte yetenekli olduğumu görüp göndermişti kickboksa bir de sinir atmak için filan.. Genellikle zarar vermeyi sevenlerin, zarar almayı göze alanların sporudur.

    1|0
    0|0
    • Cok iyi aciklamaydi cok tesekkur ederim 🙏boyle birinden ayrildim dusun.. gercekten korku dolu bir surecti dayak yicem falan diye

    • ben de öyle bir insanım. Ve sevgilim de bunun farkında. Hatta ondan da daha manyak olablrim.. Bu sevgiye mani olmaz. Olamaz. Eğer mani olmuşsa sen onu sevmemişsin demektir.. Açık söyleyim

    • Yok yok birlikteyken sonradan ogrenmistim umrumda bike degildi bu durum. Ayrilik sebebimiz farkli. Ama sonrasinda aklimdan gecmedi degil o cusse ve yaptigi spor

  • Genelleme yapamayız. Ben MMA yapıyorum (serbest stil) stres değil de eğlence gibi düşünüyorum.

    1|0
    0|0
    • Onunki de mma idi

    • Hepsini Göster
    • MMA karma dövüş sanatları diye geçiyor. Yani boks, kick boks, karate, tekvando, güreş gibi sporların hepsini barındıran bir dövüş sanatı.

    • Hmm anladim. Tesekkur ederim

  • sinir stres atmak için

    1|0
    0|0
  • o cocugun yaslaninca alzheimer olmasi cok yuksek

    1|0
    0|0
    • Nicin

    • koca gün antreman yapıyorlar.. birbirlerini döverek spor yaptıklarını sanıyorlar.. Kafasına aldıgı her darbede beynindeki nöronlar ölüyor.

    • Anladim haklisin 👍 tesekkurler gorus icin

  • Boks değil de pazar hariç her akşam salona gidiyorum

    1|0
    0|0
  • evet bir zamanlar yapıyordum

    1|0
    0|0
    • Spot olsun diye mi yapiliyo sence sen nasil baslamistin mesela

    • kavgada daha iyi vurayım diye başlamıştım
      uniyi kazanınca bıraktım

  • Bende gittim.. fakat aşırı çalışmıyorduk.. Sadece turnuva felan olunca sıkı çalışırdık..

    1|0
    0|0
    • Oylesine hobi olsun diye mi basladin

    • Hepsini Göster
    • Yok universite

    • Üniversitede sıkıntı olabilir.. hocaların çoğu izin vermez.. Öğrenci rencide etmek için yer atıyor zaten hepsi..

  • Boks yapanı sormuşsun ne vardı?

    1|0
    0|0
  • benim parmaklarım nazik olduğu için boks sporundan korkuyorum sertliği sevmiyorum maalesef :(

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...