Kastan kilo almak istiyorum bir 5 kilo , spordan öncemi proteini tüketmem lazım yoksa sonramı?

Haftada 1.5 saat 4 gün 3 aylık yazıldım ne zaman protein tüketmem lazım
?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Az öncede belirttiğim gibi kastan 5 kilo alman imkansız, normal 5 kiloyu bile zor alırsın. Protein spordan sonra tüketilir kasları onarmak için, spordan önce tahmin edileceği üzere sana sporda enerji vericek olan karbonhidrat tarzı besinler tüketmen gerekiyor.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 45 dk yap antrenmanlarını. antrenmandan önce ve sonra proteinli yiyecekler yiyebilirsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Yatmadan once cici bebeyi sutle karistir yaklasik 600 kolori var gun icindede yapabilirsin ogunlerden sonra
    Bende kilo almakta zorlaniyodum cici bebeyi denedim 1 haftada yaklasik 1,5 kilo aldim tabi sporunda faydasi var
    Yiyip icip yatmican yani

    0|0
    0|0
  • Kaç kilo alırsın bilmem ama spordan yarım saat önce enerji verecek hafif bişey tüket kahve olur mesela spor bittikten sonra karbonhidrat ve protein alman lazım kilo almak istiyorsan her 3 saatte bir yemek ye vücut ilk spora başladığı zaman ağırlığa kas yapması kolay oluyo ilk aylarda kolay kilo alırsın:)

    0|0
    0|0
    • Ben kilo almadan da kas yapabilir miyim 44.5 kiloyum 4 kg yağ var

    • Hepsini Göster
    • Bugun mesela çok yemek yedim yarın spora yeni başlıyorum ağırlık çalışacağım kardiyo yok ilk uç gün 45 dk yaptık zaten onu eritmiş olurmuyum yediğim yemeği

    • Aldığın kaloriye bağlı eritip eritmemen yaptığın spora bağlı ağırlıkla vücudun şekillenir:)

  • 5kg kas alman için danalar gibi idman yapıp danalar gibi protein ve kaliteli karb yemen ve bunların hepsini 4 4 lük olmasa bile 4 3 lük yapman gerekir onuda anca 1 senede alırsın en iyi şartlarda kaliteli temiz kası

    0|0
    0|0
    • %8.60 yani 3.80 kg yağım var haftada 4 gün 1.5 saat gibi (hoca sürer o kadar dedi çalışacağım ) 3 ayda biraz sonuç almazmıyım

    • Ayda alınabilecek maksimum kas kütlesi 500 gramdır buda erkekvari şartlarda konuşaım ben ayda 500 gram ala ala gittim ancak bir bayan için çok zor , gerek testesteron ve güç olmadığından (bir erkek kadar) ancak ayda 250 gram alsan 4 ayda hadi 1-2 kilo arası bir kas kütlesi yapar

  • direk protein kullanman yanliş. Kas yapini vücut endeksini bile bilmiyorsun. Kullandiğin proteinin içeriklerini biliyo musun?

    0|0
    0|0
  • Hem once hem sonra almalisin

    0|0
    0|0
  • Hocana sormadin mi bunu

    0|0
    0|0
  • proteinin sonu diyaliz diyorlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...