Evet baylar bayanlar

Hangi durumlarda kız/erkek arkadaşınızın elinizden gittiğini sizden soğuduğunu düşünürsünüz hangi durumda onu kazanmak için çırpınırsınız?

Güncellemeler:
arkadaşlar ben hangi durumda sevgilinizin sizden soğuduğunu sizinde bu sebepten bişey yapma gereği duyduğunu soruyorum mesela soğuk konusmaya başlar sizde bu durum yüzünden daha çok konusmaya çalışırsınız gibi

0|0
19

En İyi Erkek Görüşü

  • herşey olacağına varır :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Soğuk davrandığında anlaşılır zaten. Karşılıklı konuşup sorunu çözmeye çalışırdım. Hala soğuksa istemiyorsa çok sevsemde biter bu ilişki. Kazanmak için çırpınmam.

    0|0
    0|0
  • ilişkide bi zaman sonra zaten heyecan fazla kalmayacaktır aksaklıklar olacaktır devamı ayrılıga gider.

    0|0
    0|0
  • Artık hiçbir önemi kalmıyor gittiğini hissettiğim anda kırılırım parmağımı bile oynatmaya gücenirim seven gitmez çünkü o hep sendedir

    0|0
    0|0
  • başka birisiyle görüştüğünü öğrenirsem elimden gittiğini anlarım

    hiç bi şekilde geri kazanmaya çalışmam artık görüşmeyelim diye mesaj atarım

    herkes kendi yoluna

    0|0
    0|0
  • hiç bir durumda.

    0|0
    0|0
  • Vayy Vampirmi görüm acaba:))

    0|0
    0|0
  • hiç uğraşmam .bırak gitsin dönerse serindir dönmezse hiç ayaz olmamıştır.

    0|0
    0|0
  • sen çok iyi birisin dediğinde iş bitmiştir tak sepeti koluna herkes kendi yoluna yani :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aşırı soru sorup beni boğuyorsa muhattab olmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...