İnternetten tanıştığınız biriyle evlenir miydiniz?

internetten tanışıp evlenmek çok mantıksız geliyor çoğu insana göre diyelim kii tanıştınız ve aşık oldunuz gözünüz hiçbirşey görmüyor aklınıza ve mantığınızada yatıyor evlenirmiydiniz?


0|0
11|17

En İyi Kız Görüşü

  • evlenirim ne varki .. sanki çevrenden evlenince çok mu sağlam oluyor o evlilik .internetteki insanlarda normal insanlar ..insanlar sosyalleşmek için neti kullanıyor .herkes anasının bulduğu kızı almak zorunda mı

    2|0
    0|0
    • :)) yapıştır ..iyi dedin valla

    • hayır sanki bütüün mutsuzluklar net yüzünden oluyor .yani mutsuz evliliklerin çoğu netten çıkmış sanki .. bırakın yaa ne farkeder ki .. hem bu devirde nette takılmayan erkek yok

Erkekler Ne Diyor 17

  • Gözünüz hiçbirşey görmüyor aklınıza ve mantığınıza yatıyor demişsiniz irade elden gitmiş artık evlenirmiydiniz sorusunu sorman bile garip bu raddeye gelmiş bir insan her çılgınlığı yapar :D Sadece evlenirmiydiniz sorusunu sorsan daha kapsamlı anlatırdım ama iradem alınmış elimden ben ne yapayım :D

    0|0
    0|1
  • benım arkadasım evlı. gecen yemege gıttıgımde ogrendım ınternette tanıstıklarını şok oldum cunku ben onları unıversıteden tanısıyolar sanıyordum neyse cok mutlular yanı .

    0|0
    0|0
  • illa bi yerde bi şekilde tanışılır değil mi.eskiden yazlık sinemalar falan vardı , mahalle kültürü vardı yürüşlerde alışverişlerde falan dönerdi icraat.şimdi sosyal ağlar var.bu kadar garipsemeyin bu konuları.

    ne kadar doğal ne kadar dürüst ona bakılır tanımaya çalışılır.sonra illaki yanyana gelinir el ele diz dize oturulur.yani ne ayaktır bunu anlamaya çalışmak lazım.

    0|0
    0|0
  • ewlenirdim tabikide link bu hikayeyi okuduktan sonra olabilir dedim

    1|0
    0|0
  • internette tanışıp gerçek hayatta bir şeyler paylaştıktan sonra neden olmasın..

    0|0
    0|0
  • sonuçta tanışıyosun buluşuyosun internetlik birşeyi kalmıyor artık

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey diyemiyorum cünkü büyük konusmaktan korkuyorum

    1|1
    0|0
  • evet. sonuçta Internet bir araç eğer o anlamda kullanıyorsan. herhangi başka bir yerde tanışmış olmakla bir farkı yok

    0|0
    0|0
  • olamz diye bieşy yok asla ne evlilker gördüm ben telefonda biel sesinden etkielnipde evelenen bririni tanaıyorum ben

    0|0
    0|0
  • Elbetteki hayır ama internetten tanışıpta evlenen hatta evden kaçan çok kişi duydum

    0|0
    0|1
  • Çevremde var evlenenler doğru kişiyi bulduktan sonra sıkıntı yok.

    0|0
    0|0
  • herkes insan kısmet evlenen yakınlarım var çocukları ile mutlular

    0|0
    0|0
  • büyük konuşmak gibi olmasında buradan biri ile evlenecegimi pek düşünmezdim, düşünmedim de

    0|0
    0|0
  • evlenirim ama reelde de takılcaz de mi ?

    0|0
    0|0
  • evlenecegim diye kandırırım :()

    0|0
    0|0
  • Nasipse nereden geldiği belli olmaz

    0|0
    0|0
  • neden olmasin ki

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Internet üzerinden tanismaya karsi degilim. O iliskiyi eger gercek hayata tasiyabilirlerse gayet güzel bir iliski yürütülebilecegine inaniyorum. Yani sadece yazismakla ask mesk olmaz. O insanla bulusmak sart. Kafanda kurdugunuz insan ile gercek hayattaki insan farkli olabilir sonucta.. Hem internet yardimiyla daha genis bir secenek elimizde oluyor. Sadece belirli bir yer /sehir/ ilceye göre kisitli olmuyoruz. Her yerden insanla tanisma imkanimiz oluyor. Internette her türlü insanin bulundugunu da hicbir zaman unutmamali ve dikkatli davranmaya da özen göstermeliyiz. Bunu sakin unutmayalim. Söyleyeceklerim bu kadar. Gittim burdan..

    1|0
    0|0
  • başımıza ne geliyorsa büyük konuştuğumuzdan geliyor.

    hayatta her an her şey olabilir..

    3|1
    0|0
  • Yani facebooktan tanışıp, skype'den evlenip XXX sitelerinden de gerdeğe girip çocuk yapacak halimiz yok ya?

    Facebooktan tanışılmışsa bile ilk önce görüşülecek, bolça çay kahve içilecek belkide sevişilecek ve ondan sonra evliliğe karar verilecek. Günümüz şartları için artık internetten tanışmak çok büyük bir olay değil.

    0|0
    0|0
  • bzm akrabalardan biri netten birini buldu evlendi :)

    1|0
    0|0
  • Oturup bir kahve içip sanalı gerçeğe çevirmişsek, anlaşıyorsak, düzgün bir adam olduğu kanaatine varmışsam evlenirim.

    0|1
    0|0
  • sorular şu sekilde

    1- intten birinden hoslanırmıydın

    2- intten biriyle ask yasarmydn

    3- intten biriyel evlenirmiydin?

    4- ?

    hayr evlenemzdim zaten evde kaldım

    0|0
    0|0
  • buyuk konuşmamak lazım ama aslında hayır.

    0|0
    0|0
  • neden olmasın burdakilerde insan sonuçta büyük konuşmuyalım tanımak gerekir reelde görüşmek gerekir.

    0|0
    0|0
  • ewlnmezdm

    0|0
    0|0
  • internetden sevili yada es cikmaz dmeyin. sonucta burda gezen üyelerde insan

    1|3
    1|0
Yükleniyor...