Sizce acı çektiğinden mi yoksa üzgün olduğundan mı?

Lütfen zamanını ayiirip bi bakın.

benim çıktığın kız vardı karne zamanı ilişkiyi bitirmek istedi bieşy yokken ortada neyse hiç mesaj atmadım bitirelim deiginde okul açıldı neyse suratına hiç bakmadım onu görmezden geldim o yokmuş gibi davrandım umursamadım arkdaşlarla güldüm eğlendim hep gözleri bendeyydi hep bakıyordu bana sonra cuma günü öğlen 12de beni aradı gizliden neyse sesler geldi arkadan tanıdım arkdaşlarınn sesi geliyor sonra neyse cuma akşamı benim arkdaşıma söylemiş moraim bozuk çok kötüyüm demiş o beni umursamadı kafasını kaldırıp bakmadı bile demiş bensiz çok mutlu felan demiş artık herşey bitti demiş neyse bende arkdaşla konuştukdan sonra mesaj attım sen varsan bende varım dewam edelim dedm hayır bitti dedi sizce acı çektiğindenmi üzgün olduğundanmı aniden böyle cevap verdi beni seviyor sevemese nie taksın ayrılan oydu yorumarını bekliyorum benim ne yapmam lazım.


0|0
4|2

En İyi Kız Görüşü

  • belki başka sebepleri vardır bilmediğin

    0|0
    0|0
    • ne yönde anlamadım

    • Hepsini Göster
    • öyle yapıcam beni seviyor son defada olsa konuşmak için çagırdımda gelirmi.

    • şansını dene oda istiyosa devam etmek gelir

Kızlar Ne Diyor 3

  • ee sen onu görmezden gelirsen böyle olur. Ama ayrılmak isteyende oydu şimdi ne bekliyordu yalvarıp yakarmanı mı? Bende bir kızım ama cidden bazı kızlar çok tuhaf

    0|0
    0|0
    • sence ona böyle yaptıgımı görünce canı yanıyormuyudur hani özlüyormudur gurur yapıyor bana kalırsa.

  • bence tekrar birlesin yani eger seviyosaniz birbirinizi birlesin yine sevgili olun iste :)

    0|0
    0|0
    • :) ama gurur yapıyor anlamadım gitti hem bu konuyuy arkdaşıma açıyor üüzgün oldugnu hayla sevdiğini biliyorum özlüyorda ne gururmuş benide yedi bitirdi :)

    • :D hmm o gururu biter yakinda :) seviyorsa fazla dayanamaz bence :)

  • kız karasızlık yasamıs kafası karısmıs

    0|0
    0|0
    • yani ne ypayım ben bu süreçde.

    • Hepsini Göster
    • öyle yapıcam son kez konuşcam herşeyi bi kenara bırkıp yazık ikimizede

    • evet yapman gerekn bu.

Erkekler Ne Diyor 2

  • çok gururlu biri hiç sevmiyorum öyleleriini.

    0|1
    0|0
    • aynen bşımda öyle biri var özledi biliyorum pişman çok seviyor acı çekiyor ama neden böyle yapıyor anlamadım gururuna tüküreyim.

    • Hepsini Göster
    • valal kardes ben aylardır ugrasıyorum başaramadım :(

  • kizlari anlamak güc dostum, böylelerini hele sallacaksin hic sevmeyeceksin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...