Yeni Flört etmeye başladığınız biri 10 bin sms alalım derse ne düşünürsünüz ?

Yeni Flört etmeye başladığınız biri

10 bin sms alalım derse

ne düşünürsünüz ?

  • 10 bin sms yerine 10 bin dakika olsa daha iyi
    10%(1)12%(2)Oy Ver14%(1)
  • Mesaj manyağı yaparım onu
    10%(1)6%(1)Oy Ver0%(0)
  • Tatlım ben mesajlaşmayı sevmiyorum derim
    70%(7)59%(10)Oy Ver43%(3)
  • Ne zamandır sevgilisi yoksa artık
    0%(0)18%(3)Oy Ver43%(3)
  • Çok ani söylerse şoka girerim
    10%(1)5%(1)Oy Ver0%(0)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • alıyoruz 7 bini çöpe gidiyo ya yazık paraya :(

    1|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Akıllı desen karşıma çıkmaz, deli desen peşimi bırakmaz.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Mesaj güzel ama bence arayıp konuşmak sesi duymak daha da güzel.. İkisi de olmalı diyorum :)

    0|1
    0|0
  • demek senle mesajlasmak ıstıyo guzell bence

    0|1
    0|0
  • Ben mesajlaşmayı sevmiyorumm derimm 10bin sms ne ya lisedeyken bitirmeye çalışırıdk durmadan yaz yaz yaz insan bıkıyor artık bi yerden sonra

    0|1
    0|0
  • C

    0|1
    0|0
  • Mesaj kadar aptalca birsey yok iliskide, git konus sms'e ne gerek varsa

    0|1
    1|0
  • o ne be deli eder insanı o kadar mesajlaşılır mı

    0|1
    0|0
  • Konuşmak istediğini .

    0|1
    0|0
  • ayrılırım.. haftada 10 sms yeter maksimum

    0|1
    0|1
  • Ne gerek var ki o kadar sms almaya.Kaç yüzyıldır konuşmuyor bu kız ?

    0|0
    0|0
  • Ne sacma bır cumle derım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • kötü bişey aklımın ucundan bile geçmez. sürekli iletişim halinde olmak istiyo diye düşünürüm.

    0|1
    0|0
  • İhaleye çıkalım derim...

    0|2
    0|0
  • Mesajlaşma güzel ama kimisi b.kunu çıkarıyor

    0|1
    0|0
  • Mesajla felan uğraşamam vallaha

    ergen gibi akşama kadar ona mesaj mı çekeyim işim var gücüm var

    işten fırsat buldukça ararım konuşurum hem sesini duyarım hemde daha net muhabbet olur.

    0|1
    0|0
  • uğraşamam derim :D

    0|1
    0|0
  • Mesajlaşmayı sevmiyorum derim. 10 bin smsle falan işim olmaz.

    0|1
    0|0
  • ergenle çıkarsan böyle olur :D sonra çak çak mesaj atar mesaj bekler.

    0|0
    0|0
  • Kadiköyde bir iskele otelinde benimle sevismek istiyor gibi bir düsünce olabilir mesela :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...