Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?

Biz aynı evin içinde yaşayan, fakat farklı dünyalarda yaşayan ailelerdeniz. Şimdi abim de geldi, ortam müsait yani. Eski günlerimizi hatırlatacak, şu durgun günlerimizi unutturacak bir gün geçirmemizi istiyorum. Pcleri filan saklamayı düşünüyorum. Yarın babamın doğum günü. Uygun bi zaman olabilir. Fakat sizce ne yapmalıyız? Film, oyun filan düşündüm de dvdmiz veya vcdmiz yok. Pcde de zevki çıkmaz diye düşünüyorum. Oyunda bilmiyorum belki katılmak filan istemezler. Lütfen yardımcı olun sizce hep beraber kavgasız bir akşam geçirmek için en uygun etkinlik ne olur?


0|0
0|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • tv nin fişini çek,pc lerin de öyle.güzel bir masa hazırla.babanın doğum günüymüş pasta falan al.ailece güzel bir yemek yiyin.yemek yerken de sohbet edin,çocukluk anlılarınızdan,geçmişten bahsedin,anılarınızdan bahsedin.

    0|0
    0|0
  • kardeşim önce bir hediye al bu bir sakız bile olabilir elinden ne gelirse.tobbala çıkar onu teklif et radyo aç inan bana bunları dene.

    0|0
    0|0
    • Yorumun için teşekkürler abicim. Hediye aldım, dediklerini de teklif edicem.

    • ne demek kardeşim dileyim en güzel günler bulur sizi.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...