Sevgilisi için sürpriz arayan varse benim bir araştırmam var bakın :)

yakında su süprizi yapıcam bi kutunun içine pamuk seker doldurup vercem ve merakla acıcak içindede su not olcak sen bunlardan daha yumusak kalplisin ve begenceni adım gibi biliorum :)

kocaman bir kutu al ve dışını güzel bir şeyle yüzle içine de bir sürü çikolatalar koy. İçine de not yaz “hayatıma tat kattığın için”

aspirini paketle ve şu notu yaz “bazen başını ağrıttığım için”

ikimizin fotoğrafını büyüttürüp çerçeveye koymak

yoldan geçenlere erkan didem seni çok seviyo dedittir ve videoyu cdye at paketle ?

en iyi sevgili sertifikası

atkı ör ve atkının üzerinde baş harflerimiz olsun

bakabileceği bir hayvan

çubuk kreker ?

Bir piyango biletiyle beraber şu notu bırakın: "Seni bulduğumda büyük ikramiyeyi kazandım."

1 ile 50 arasında bir sayı tutmasını söyleyin. Sonra da söylediği kadar öpücükle ödüllendirin.

Şıpsevdi sakızlarıyla sürpriz yapılır mı demeyin. seven insan yapar



kocaman bir kutu al ve onun içine bir kutu daha onun içine bir kutu daha en küçük kutunun içinde de bir sakız olsun

çikolataların hepsini ısır ve şu notu yaz için “hepsini denedim ama senden tatlısını bulamadım ?”

önceden aç yırtmadan içine not yaz .

notta desin ki "cikolatalı gofretim seni çok seviyorum" yaz.

belli olmayacak şekilde yapıştır.

hediye et :)

önce çiçekçiyle anlaş ve tam istediğin saatte onun evine çiçek getirsin sonra sen de bu çiçekleri kim gönderdi diye trip at açıklama falan iste sonra da çiçekleri ben gönderdim de

buda yapabileceğiniz başka bir ediyenin linki :) link

eklemek istediğiniz veya eleştirmek istediğiniz şeyleri yazarmısınız lütfen :))))))))))


1|1
12|16

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bunların ötesinde sen bu yorumumu favori yorum seç benim çok hoşuma gider daha kizlarsoruyor t shirt ü alıp giyicem hadi çabuk az puan gelsin

    1|1
    0|0
  • aboooooooovvvvvvv ne kadar romantik ve espritik seyler ayni holivut filimlerindeki kibiiiinnnnnnn aglicammmm

    0|0
    0|0
  • 1 ile 50 arasında bir sayı tutmasını söyleyin. Sonra da söylediği kadar öpücükle ödüllendirin. vayyyyyyyyy bu cok kafama yattı bak :D:D ben bunu :d bol bol gelsin dudaktan öpüşmeler... ^^ ama insan bıkazmı be:D

    0|0
    0|0
    • seven insan bıkmaz :) şahsen ben öpe öpe doyamıyorum :)

    • allah aşkına :D benim sevgilimde beni öpe öpe bıkmıyor ^^ ama cok uzaktayız :( 2 yılda 1 ay görüşüyoruz ondada zaten malum :D ama bunu cok begendim ^^ buluştugumuzda bol bol deniyecem ben onu 50 degil 500 yaparım :D

    • ben 1000 yaparım yakında :D

  • sevgili olalı bir kaç dakika mı oldu ne ! günün bu saatinde arap çöllerinde gezsem a. g. kaybetsem anca böyle fikirler üretirim ya :D

    0|1
    0|0
    • :D bende zaten 2 yıllık bir birikim bu canım :D bunların yarısını da yaptım zaten D:

    • Hepsini Göster
    • allah tamamına erdirsin..

  • Ellerine saglık saglam araştırma :) Bulursak birini yaparız :)

    0|1
    0|0
  • şuursuz lan buuu ergen lan buuu bi git kızım yaaa şakamısın yaaa :D

    0|1
    0|0
  • Benim senaryom :))) sonuncusu..

    0|0
    0|0
  • istesen atom mühendisi bile olurdun ...

    0|0
    0|0
  • bu pamuk şeker olayı aklıma yattı aşık oldugum kıza yapcamm bee

    0|0
    0|0
  • sen cok tatlısın ya

    0|0
    0|0
  • cok uzunduya okumadım :(

    0|0
    0|0
  • Bize balık verme balık tutmayı öğret. Sevgilimiz yok biziiiim ( :

    0|0
    0|0
  • "yoldan geçenlere erkan didem seni çok seviyo dedittir ve videoyu cdye at paketle ?" kusursuz

    0|0
    0|0
  • vay arkadaş romantik olursun begenmezler kibar olursun anlamazlar anlayışlı olursun eline ilk fırsatı geçirdiginde yataga atmazsın saf derler demekki ben yanlış yanlış yapıyom arkadaş odun olcem bundan sonra odunlara bayılıyolarmış baksana

    0|0
    0|0
  • güzel fikirler birde linkteki şarkı çok hoşuma gitti ismini biliyormusun ?

    0|0
    0|0
    • bilmiyorum /:

    • bu yazdıkların çok güzel gerçekten benim yardıma ihtiyacım var :( başka ne yapabilirim buluşmaya gittiğimde falan ? uzun süreli ilişki olduğu için yapmadığım şey kalmadı yada ben bulamıyorum :(

Kızlar Ne Diyor 12

  • aspirini paketle ve şu notu yaz “bazen başını ağrıttığım için” bak bu çok iyi de yapacak sevgili yok kankama yapayım bari :D

    çubuk kreker ? bunu anlamadım ?

    1 ile 50 arasında bir sayı tutmasını söyleyin. Sonra da söylediği kadar öpücükle ödüllendirin bunu kankama yapmasam daha hayırlı :D

    beğenmediklerim var arada ama zevk meselesi mutluluklar size :'((((

    0|0
    0|0
  • Hepsi birbirinden güzel mutluluklar.Ama hep biz bayanlar düşünüyoruz bunları erkeklerinde dşünmesi lazımmmm iyi olmuş buraya yazdığın bi çok kişiye yardımcı oldun şimdiden :)

    1|0
    0|0
  • bunları yapsa yapsa kızlar yapar. nerde erkeklerde böyle romantiklik?

    0|0
    0|0
  • şu aspirin işi hoşuma gitti deniycem teşekkürler :D

    1|0
    0|0
  • sevgilin çok şanslıymış :)

    0|1
    0|0
  • bunlar bayanlar için daha sevındırıcı ama coğu erkek anlamaz

    0|0
    0|1
    • evet biz erkekler malız zatenn

    • Hepsini Göster
    • düzelebilmek? kendini düzelmesi gereken biri gibi görme yeter

    • görmemek adına neler yapmalıyım peki

  • sen hep sürpriz yapıyon amk nasıl bi' yaşam şekli.

    0|2
    0|0
  • babamın damadı olur musun :D

    0|1
    0|0
  • vay be ne kadar cok ugrasmıssın

    0|0
    0|0
  • ouuuuffffffffffff! suupeeeeeeer :D

    0|0
    0|0
  • Iyi degisik guzel :)

    0|0
    0|0
  • önce benle dalga mı geçion der sonra demediği lafı bırakmaz.benimki biraz odunda ama ben onu öyle sevdim öyle aşık ooldum :)

    0|0
    0|0
    • öyle valla :) benim sevgilimde odun biraz :) erkeklerin genelinde var :ÇD

Yükleniyor...