Kaçan kovalanır,kovalanan kaçar !

sizce bu söz ne kadar doğrudur arkadaşlar fikirleri alalım :)


0|0
7|7

En İyi Erkek Görüşü

  • İlla kaçmak-kovalamak gerekmiyor. Sen sabit dur net ol. kaçan gözden kaybolur, kovalayan da gelip çarpacak hali yok. gemiler gibi. Yaklaşırken önce bacaları gözükür, uzaklaşırken en son bacaları gözükür. neden dünya yuvarlak. Yani aksi istikamete yeterince kaçarsan sen ona yetişirsin. Bi köpeğin kuyruğunu kovalaması gibi. Boşu boşuna dönüp durmayın.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 6

  • bunu üşengeç olmayanlar için söylemişler... kendi adıma kaçmaya da kovalamaya da üşenirim hacı. gelene de giidene de kapı açık. kaçan gitsin bi kaç tur atıp gelsin :D

    0|1
    0|0
  • Bence öyle bişey yok. Sen bi kızla çıkmaya başladın, hiç bi emek sarfetmemişsin, hiç ortak paylaşımınız bi anınız olmamış, "lan bi kaçayım bakalım kovalayacak mı " dediğin anda sana s*ktiri çekerler kardeş. Üstüne de listede senden sonra gelen ilk kim varsa onu takar koluna gezer.

    Çabalarsın, bişeyle rpaylaşırsın, o insan için değerli ve kaybetmeyi göze alamayacağı bi insan olursun, o zaman kaçtığında kovalanırsın. Köpeğin olur.

    Bunlar safsata inanmayın böyle şeylere

    0|2
    0|0
  • seven sikilir siken sevilir cok dogru bır sözdür

    0|3
    0|0
  • aynen coni waynen.

    0|1
    0|0
  • arz talep meselesı

    0|2
    0|0
  • bide kovalayanlar aptal mıdır bunu merak ederim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...