Futbol Uefa ülke puanı son durum, gelde üzülme. ne düşünüyorsunuz?

link

işte bakın son duruma dünkü maçın berabere bitmesi çok fena oldu bugün beşiktaş eğer kazanamazsa yunanistan'ı yakalamamız çok zor. arkadan Belçika ve Danimarka'da yetişmek üzere. böyle giderse seneye şampiyonlar ligine direk katılamayacağız.

çok mu karamsar düşünüyorum ?

Güncellemeler:
arkadaşlar en son hali bu şekildedir. neyse ki iyi gidiyoruz.


link
bu konu çok hassas. bakalım bir sonraki hafta en az 4 puan gerek.

0|0
2|11

En İyi Kız Görüşü

  • ekinowest iyi düşün iyi olsun :)

    Bu arada sorularını begeniyorum senın. Bundan sonra hep sana 5 yıldız çakcam kabul et lutfen:)

    0|1
    0|0
    • teşekkür ederim bende verdiğin yanıt ve soruları beğeniyorum aslında

    • soru sorma mekanızmam çalışmıyor benım ama cevaplarımı begndıgıne sevındım :)

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 11

  • Karamsar değilsin dostum. Daha da düşeceğiz zaten. Hırvatistan da bizi elerse tepetaklak olacağız. Klüp takımlarını konuşmak bile istemiyorum..

    0|0
    0|0
  • Bir dahaki sana şampiyonlar ligine direk katılsak ne olcak ki.. Bu futbolla bir adım ileri gidemeyiz.

    0|0
    0|0
  • Beşiktaşımız inşallah bugun kazanır..karamsar düşünmekte haklısın tabi..ama son yıllarda genel olarak başarısız bir tablo çiziyoruz.. hem milli takım bazında, hemde kulüpler bazında..

    1|0
    0|0
    • Ege_25 naber foyo koymayınca sen hep merak edıyorum senı yoksun sanıryorum .. Nasılsın ıyımısın:)

    • Hepsini Göster
    • farkındayım eskısı gıbı olmadıgının.. bende idare edıyorum : Tşk ederım:) Alışmış gözlerım arıyor işte:)

    • site çok değişti.. üyelerin kalitesi düştü.bazen cevap yazacak soru bulamıyorum bende pek takılmıyorum..sağol sorduğun için.değer verdiğim birisin. benimde gözlerim arıyor seni.

      rica ederim..

  • GALATASARAY avrupada yoksa Türk futbolu daha cok geriler.

    0|1
    0|0
  • türkiye futbolu hiç bi zamn dünya çapında ilerliyemicek bu gidişat hiç iyi değil,

    0|0
    0|0
  • Nolcagi umrumda degil futboldan sogudum milli takim sa rezalet zaten

    1|0
    0|0
  • 3 ts'den 3 bjk'den alırız

    birde türkiye turu atlar tmamadır

    0|0
    0|0
  • çok üzülüyorum. konuşamıcam şimdi.

    0|0
    0|0
  • finalde barcelonayı yenince yeniden konuşuruz :)

    0|0
    0|0
    • pes'de bile yenemezsin :))

    • bencede ama olsun :D

      zaten dua ediyorum hiç bir türk takımı bu aralar barcelonaya düşmesin

  • türkiye futbolu hiç bi zamn dünya çapında ilerliyemicek

    0|0
    0|0
  • Sonuna kadar haklısın.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...