Söyle 11- 13 kilo vermek yüzden yazıflatırmı?

Arkadaşlar boyum 170 kilom 75.5 gibi birsey yüzüm hafif tombul simdi ben 63 kilo civarı gibi birsey olsam yüzdende zayıflarmıyım


0|0
4|2

En İyi Erkek Görüşü

  • çükün bile zayıflar ne diyosun :D

    0|0
    0|0
    • Ahaha:) ulan:) yani yuz toparlar diyorsun zayıflayınca öylemi

    • Hepsini Göster
    • Yuz hatlarım iyi ama kilo hafif tombul yaptı beni 62 kilo civarı olucam

    • spora git bence ya da psx90 diye bir zinbirtı vardı kas kütleni koruyarak kilo verebilirsin evde

Kızlar Ne Diyor 4

  • Evet.

    0|1
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • evet zayıflarsın,13 fazla olabilir belki ama zayıflarsan daha iyi olursun

    0|0
    0|0
    • İdeal kilom 61- 65 arası yüz hatlarım cok iyi elmacık kemiklerim filan karakteristik ama kilo alınca güzellik gitti:)

Erkekler Ne Diyor 1

  • yüzede nüfuz edicektir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...