Merhaba arkadaslar yardımcı olun lütfennnnn

selam eski sevgilimden ayrılalı 3 ay oldu.hala beni arıyor mesaj atıyor kendini bana hatırlatıyor yani.ama abuk subuk seyler için onu biri özelden arasa benden biliyor artık bana güvenmiyor başına taş düşse bnden biliyor.ona arama ben senle ilgilenmiyorum dediğim halde arıyor zaten zor unutttum kendisi hep hatırlatıyor ne yapmalıyımm?dün yine aradı sinirimi bozuyor sürekli kızlarla sanal ortamda oynuyor benle ilgilenmiyor ama bos seyler için arıyor bende ümitleniyorum ama boş cıkıyor ne yapsam da kendime baglasam bana tekrar güvense ?

Güncellemeler:
bir de sanal da oynadıgı kızların başına bişi gelse bile bnden biliyor ya:////

0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne tuhaf insanlar var arkadaş hattını değiştir kurtul

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • "bana güvenmiyor" lafına takıldım. canım alakası yok. karşında ki kişi senden vazgeçememiş ve hep seninle iletişim halinde olmak az birzcık yumuşak tarafını bulunca da tekrar sana dönmek için fırsat kolluyor. sen eğer onu cidden sildiysen kesinlikle hiç bir hareketine karşılık verme ama sende vazgeçemediysen bırak çocuk tekrar sana kavuşsun :) birde benle ilgilenmiyor demişsin adam sana şu an vur kaç taktiği uyguluyor yani sana ufak bir temasta bulunup başka yöne bakıyor ki aklında o olsun diye.

    0|0
    0|0
  • Canım telefon numaranı değiştir, yada operatörünle görüş numarayı engellet.

    Hata biraz sende de var ki telefonu engellemeyip aramasına müsade ediyorsun.

    Bence ondan umudunu kesip kendine temiz bir sayfa aç

    0|0
    0|0
  • Numaranı değiştir o.O Sende macera arıyorsun ha...

    0|0
    0|0
  • boş ver hattını değiştir yeni sayfa aç kendine hemşerim

    0|0
    0|0
    • peki neden arıyor boyle sizce seviyomudur beni...

    • Birini bulamamıştır ilgilenecek senide kek gözü ile görmüş sanırım demiştir iki ayak yaparım kabul eder kendine yazık etme

  • nıye tekrar onu ıstıyosun kı zaten ılgılenmıyomus senınle

    0|0
    0|0
  • 3 ay oldu ve arıyorsa salla

    0|0
    0|0
    • ama ben cok takıntılıyım sinir oluyorum hat değiştirmeyi bile düşündüm ama nafilee nasıl güvenebilir bana

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...