Ersun Yanal Galatasaray'ın yeni teknik patronu olabilir mi?

Bilindiği üzere az önce Hamza Hamzaoğlu ile yolların ayrıldığı açıklandı. Boşalan koltuğa Ersun Yanal oturur mu? Görüşleriniz neler?

Ersun Yanal Galatasaray'ın yeni teknik patronu olabilir mi?


0|0
4|23

En İyi Kız Görüşü

  • Ben onun geleceğini düşünüyorum ama olmayadabilir :)

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Gelirse mükemmel olur !
    Fenerbahce`ye oynattigi top kimse kusura bakmasin Zico`dan sonra ki en özlenen Fenerbahce`ydi..
    Zico Sonrasina bakalim?
    Daum-Kocaman- Ersun Yanal - Ismail Kartal - Vitor

    Yani araya Ersun nasil kaynamis gercekten hayret... ( Vitor`dan umutluyum halen :/ )

    Ayrica Selcuk - Burak ikilisini parlatandi Ersun Yanal.

    Trabzon macerasi benim icin hayalkirikligi da olsa.. Galatasaray`a gelmesini ve yillarca kalmasini isterim..

    https://www.youtube.com/watch?v=zFTLX6M1BQ4

    0|1
    0|0
    • Gençlerbirliği gibi bir takıma Uefa'da çeyrek final oynatacaktı neredeyse..

    • Benim icin tartismasiz en iyi iki Türk TEKNIK ADAM`dan biri..

      Özellikle büyük :)
      Malum kolay bulunmuyor :)

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 22

  • Olmaz o. adam

    0|1
    0|0
  • Ersun kendini harcar eğer böyle birşey yaparsa. Ersun Yanal iyi kumaşların adamıdır, gelir transfer yapar ve sistemini oluşturur, Galatasaray'da ciddi mali krizler var hele ki yönetimin tavrı içler acısı, gelirse kendine yazık eder.

    0|1
    0|0
  • Asla oturmaz diye dusunuyorum.

    0|1
    0|0
  • öyle bişi olursa yazıklar olsun

    0|1
    0|0
  • Hamza Hamzaoğlu gibi bir hocayı kaybettik çok kötü bir durum bari yerine iyi bir hoca getirilse iyi olur Fatih Terim şart bu takıma Hikmet Karaman Mustafa Denizli Ersun Yanal diğer alternatifler ama ne olursa olsun sezon ortasında Mourinho bile olsa yabancıdan uzak durulması lazım

    0|1
    0|0
    • Sezon ortasında yabancı teknik direktör getirmek kumardır. Ersun Yanal, Mustafa Denizli gibi hocalara ihtiyaç var evet. Şenol Hoca zaten Beşiktaş'ta, keşke o olsaydı ah ulan..

    • Hepsini Göster
    • @Kevserkiraz ah ah keşke gelse imparator ama bende biliyorum başkan olarak gelirim dediğini bakalım Galatasarayimiz için hayırlısı neyse o olsun

    • Aynen öyle hayırlısı olsun

  • Olabilir

    0|1
    0|0
  • Olmaz ts ve bursanın teklifini Fenerbahçe taraftarı neder diye geri çevirdi bu yıl heleki gsye hiç gitmez o iş yaş

    0|1
    0|0
  • Olabilir

    0|1
    0|0
  • Bu da her takımı dolaşır böylece

    0|1
    0|0
  • Olabilir.

    0|1
    0|0
  • hiç sanmıyorum..

    0|1
    0|0
  • Yok ismail kartal. :D Fenevden gelecek adamdan hayır olmaz.

    0|1
    0|0
  • Daha önce Ersun Yanalı yalanladı Galatasaray. Böyle bir şey olmicak

    0|1
    0|0
  • imkansız

    0|1
    0|0
  • Hacı gelir size hacı haha 😀😀☺

    0|1
    0|0
  • Sanmam 3 yılda fener ts gs saçma :)

    0|1
    0|0
  • Yuh artık fener traabzon bence lucescu olcak.

    0|1
    0|0
  • Bu kulübün kapısından girmesin bu adam. Taffarel yönetsin daha iyi.

    0|1
    0|0
  • Gerçekçi olmak gerekirse şu vizyonsuz yönetimle ve bu forvet hattıyla hiçbir iyi teknik direktör şu takıma imza atmaz.

    0|1
    0|0
  • onu almazlar bence cimboma.

    0|0
    0|0
  • O kadar kaşar değildir herhalde ersun hoca.

    0|0
    0|0
  • Imkani yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...