Sevgilime pahalı bir hediye mi almalıydım?

Sevgilim bana beşiktaşın orjinal formasını almış 102 lira falan bende ona üstünde sonsuzluk işareti olan gümüş kolye ve bir çiftte gümüş küpe aldım sizce daha pahalı bişey mi almalıydım beğenir mi off ?


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • neeee?!

    soonsuzluk isareti olan gümüs kolyemi dedn sen?!

    aii şu an cok kiskandm vlla sevgilini, o israte bayiliyormmm :))

    bence gayet gzel aldigin seyler sevgilin öyle seylere önem vermiyordr ins. yani parasini kiyaslamaz ... begenirmi dersen bir kiz bence begenir :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • tabi maddi durumun musaitse al daha cok begenir diye bisey yok ama bence isminin yazılı oldugu altın bi kolye alabilirsin

    0|0
    0|0
  • saçmalama bence çok manalı güzel bi hediye. canan tan romanlarından çalınma gibi gelse de güzel yani.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • İlişkiye maddiyat sokma kardeşim.

    0|1
    0|0
  • beğenir merak etme

    0|0
    0|0
  • parasına bakmayın maneviyat yeterli

    0|0
    0|0
Yükleniyor...