Malum Sevgililer Günü!

neden bazı kızlar :

-ay bana göre sevgililer günü önemsiz yanii..resmen para tuzagı..hediye beklemem o yüzden..diyip!

sevgilisi ona sevgililer gününde hediye almayınca aşırı bozulur!anlam veren varsa cevaplasın:D


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Alınca para tuzağı, almayınca kadın tuzağı.

    Öyle bir şey bu meret.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bırak da esnaf kazansın yılda 1-2 kere :p

    0|0
    0|0
  • insanlarda her zaman bu durum vardır mesela ben aşka inanmam asla diyen kişi en çok aşık olmak isteyendir veya ben gitmek istemiyorum şuraya diyen kişi hep ısrar edilsin ikna edilimde gidim der yani öyle birşey karşı taraf için diyor ama çok istiyordur :D

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • buna bir bayan olarak sen anlam veremediysen eğer

    erkekler bütün anlamları bir araya toplasalar yine anlam veremezler :)))

    0|0
    0|0
    • ah su erkekler ve kadınları anlayamıyoruz parodisi:D

    • Hepsini Göster
    • siz beni yanlış anladınız ya neyse:)

    • barmen_26_ist@

      eklersen eğer bu konuyu çözebiliriz :)

  • aslında öyle der ama içinden de bir hediye olsa da fena olmaz der o yüzdendir bunu bize sorma kız olans ensin hem cinslerini bizden daha iyi tanırsın :)

    0|0
    0|0
    • öyle ama bazı kızları anlamak imkanız:Do yüzden baskalarının fikrini bilmek istedim:D

      kızım diye bütün kızları anlamak zorunda oldugumu bilmiyodum:D

    • Hepsini Göster
    • cevaplarımla sizi sasırttım sanırım neyse arada farklılık iyidir:)verdiğiniz cevap içinde teşekkürler:)

    • reca ederim senyorita :D benim için zevk idi :)

  • istemem ama yan cebime koy diyo işte... siz kadınlar hep böyle değil misiniz zati?

    0|0
    0|0
  • istemem yan cebime koy mantığı ..

    0|0
    0|0
  • egosu olan kızlardır onlar

    0|0
    0|0
  • Önüme geleni çarpıyorum. Ne olacak bu halim?

    0|0
    0|0
  • sevgılım bozulsa ıdı kafasını kırardım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • kimmmis onlar.

    0|0
    0|0
    • cevremdeki kız arkadaşlarımın %80 böle diyim size:Ddiğerleri hele bi almasın hediye ben o zaman ona yapıcağımı bilirim diyo:D

    • cevren %80 yalanci sahte insanlarla dolu demekki, sevgililer günü temizligi yap sutla gitsin hepsini.

    • hmm bak bunu hiç böle değerlendirmemiştim:Dsağol ya:D

  • bilmem.. bence alırsa iyi olur almazsa sorun olmaz. öyle derim ve zaten öylede yaparım her zmn

    0|0
    0|0
  • Kızlar bunu her konuda yapar... Duyguları gelgitlidir çünkü. Ya da duygularını gizlemeye çalışırlar. Bir taraftan 'aman bu gün önemsiz' derken diğer yandan da erkeğin o gün kendisine özel olduğunu hissettirmesini isterler.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...