SevgiLiLer Gününde Ne yapacaKsın? O.o

SevgiLiLer Gününde Ne yapacaKsın? O.o Benim gibi işine gücünemi bakıcaksın tüm gün sevdiğinlemi olucaksın?

Güncellemeler:
Tamam yeter yazmayın :D yatacam bi türlü yatamadım cevaplara bakcam diye :DD

0|0
10|2

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • Sigara içip buz gibi dondurma ve soguk su içerek intihar edecem

    0|0
    0|0
  • saçımı boyatmaya gidicem

    0|0
    0|0
  • sevgilim calısıyo benmde dıreksıyon dersım var arabayla gezcemmmmmm :D

    0|0
    0|0
  • tüm gün sevgılımın ışyerınde oluzaaaaam

    0|0
    0|0
  • uyucam.

    0|0
    0|0
  • suslenicem okula gidicem bi umut var belki biri cikar karsima asik oluruz :D

    0|0
    0|0
    • o umut bendede varda :/ 364 günde bulamadıkta 1 gundemı bulcez ;) boşa umutlanma

  • Sevgilime aldığım hediyeyi değiştiricem.

    0|0
    0|0
  • bi bitmediniz be

    0|0
    0|0
    • Sonsuza dek susma hakkın var :P zorla mesaj attırmıyoz kımseye atma arkadaşm kapat gözünü yumm alaa ala

    • herkes aynı soruyu soruyo bi baksaydın

    • o herkez içinde bende varım yani benım ne eksiğim vaR ;( hıııııııııııııııııııı

  • Oo nedirne cins bi görüntüdür o

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...