Erkekler hoşlandığını nasıl belli eder? Hep böyle bakacak mı?

herkese merhaba;

Erkekler hoşlandıklarını nasıl belli eder?Sınıfta birisi var.Baba bakıyor ama çok değil.Yani derste arada sırada.Bi derste 7-8 defa baktı paralelimde otururken.Bu kişinin bana baktığının 3-4 haftadır farkındayım.bakıyor kaçamak kaçamak.Geçen hafta da baktı ama çok değil 2-3 defa çünkü arkadaşım yanımdaydı ondan çok bakamadığını düşününyorum hani arkadaşamına bakmış gibi olmayayım diye bakamadığını düşünüyorum ama o zaman da yanındaki arkadaşı bakıyordu.Bi de tebessüm ediyordu.Bu önüne dönmüş ders dinliyordu.Haa ben koridora çıktım telefonla konuşuyordum bu benim tarafa bi defa bile dönüp bakmadı koridordaki sandalyelerde oturuyordu.Yani acaba ben mi kendi kendime gelin güvey oluyorum ama baktığından eminim.Eee niye gelmiyor yanıma tanışmıyor.hep böyle bakacak mı?Bi erkek niye bakar?

Güncellemeler:
çocukla hiçbir şekilde muhabbetimiz yok.O da gelmiyor.

0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • sürekli etrafında dolasır yawsamaya calısır ama hoşlandığını zor anlarsın tavlayıp kullanmaya calısanda hoşlananda aynısını yapar tabi bide knk ayağı var ona değinmiyorm bile :D

    1|0
    0|0
    • hiç öyle şeyler yapmıyor yavşamaya çalışmıyor.

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler bu arada

    • bişey değil ne dememk o kadar vakit ayırdın değer verdin sorularımı cevapladın.Ben de öyleyim.İnsanların problemlerini burada bi nebze de olsa yazarakmyardımcı olmaya çalışıyorum.Çok teşekkür edrim.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Hoşlanıyor bu arkadaş senden. Sadece bakması ama konuşmamasının 2 sebebi olabilir. 1. si benim gibi özgüven sorunu yaşadığından. 2.si ise senden karşılık alıp almadığını ölçüp ona göre konuşacak olmasından. Sen eğer karşılık verirsen bakışlarına büyük ihtimal konuşur..

    0|0
    0|0
    • Hiç de öyle bi tipe benzemiyor.Uzun boylu,saçlı,sakallı,dalyan gibi oğlan.Küpesi de var.yakışıklı çocuk Allah için.Dikkat çekici.

  • bak bu cocuk sana kaçamak bakış atıyorsa bu senden hoşlanmıştır kendimden biliyorum fakat egosu biraz yüksek yani o sana cokkk zor gelir senin ona gidip güler yüzle bir şeyler sorman gerekir bi 15 dk sonra bak gör nasıl açılıyor mesela git bir soru sor bu nasıl olur yardımcı olurmusun acaba de felan filan

    0|0
    0|0
    • ayy evet öyle birine benziyor.Tamam o zaman.Bu egosu yüksek kişiler nasıl olur?Yani şimdi ben bu çocuğa biraz yakın davransam ileride olur ya sevgili olursak nasıl bi sevgili olur?ben hiç öyle değilimdir egosu yüksek biri değilim.yanioturaklı bir kızım ama çok mütevazıyımdır.kendimi övmek için demiyorum gerçekten öyleyim.Bunu birçok kişi söyledi.

    • Hepsini Göster
    • arkadaşı var 3 tane.


    • kızım bişi yapmaz diyorum ben kaçamak bakış atıyo git yaklaş

  • Ben hoslandigim kiza bakinca dudagimin kenarindan salya akiyor.. Hayvani cazibemin sebebi de bu olsa gerek..

    0|0
    0|0
    • hmm bundan salya akmıyor bu işte paralel oturduğumuzda böyle kaçamak kaçmak çok baktı.Böyle kafasını kaşırmış gibiyapıyor bakıyor.Kaç defa baktı 7-8 defa ama çok komik oluyor yaa kendimi zor tutuyorum gülmemek için.Şimdi gelir konuşur diyeceksiniz ama hiçbir muhabbettimiz yok ve bizim sınıfta öyle samimi arkadşalıko rtamı da yok.sadece bizim grup var yine en iyisi.ben ve kız arkadaş grubum.Diğerli hepsi kendi halinde sayılır ikili dörtlü gruplar şeklinde.

    • Hepsini Göster
    • dersane haftada iki defa görüyorum.

    • La defolun gidin baska yerde konusun. 2 de bir cevap geliyor. 4.level olayim sadece cinsellere yazacam arkadas...

Kızlar Ne Diyor 1

  • bir erkek öküz olduğu için bakar :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...