Kadinlarda spor yaparak kilo alabilir mi?

Arkadaslarim spora gitmek istiyolar bende geleyim diyorum zaten çöp gibisin neye spora gidiceksin diyolar kisa surede kilo almak istiyorum bu sporla olabilir mi? Kesin?


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu beslenme şekline bağlı. Spor yaparken karbonhidrat ağırlıklı beslenirsen kasların hacimlenir doğal olarak kiloya dönüşür.

    1|0
    0|0
    • Ben gideyim o zaman

    • Hepsini Göster
    • Ahah sadece yulafla mi aldin yani

    • Yani normal yemeğin üstüne onuda yedim :D

En İyi Kız Görüşü

  • Bende evde yapiyorum spor ama kilo aldirtmiyor belim kalinlasmaya baslayinca biraktim zsten zayifim yani kilo aldirtmiyor bence.

    1|0
    0|0
    • Spor salonuna gitmemiz lazim ama evde olmaz ki

    • Hepsini Göster
    • Sporla kilo alinmaz kizim. Ha bazi yerlerini mesela bacak basen gogus gibi yerleri sıkı calisarak dolgunlastirabilirsin eyvallah ama kilo alamazsin.

    • Bende onu istiyorum zaten

Erkekler Ne Diyor 8

  • Tabii ki alabilirsin. öncelikle günlük kalori ihtiyacını belirle fiziksel aktivite yoğunluğunu'da göz önünde bulundurarak kalori ihtiyacının +300,400 kadarını sağlıklı karbonhidrat, protein ve yağ kaynaklarıyla tamamladığın vakit kasların belli bir oranda hacimleşmeye başlarsın vücudun dolgunlaşacak hoş, estetik bir görüntüye ulaşırsın mutlaka başla ;)

    1|0
    0|0
    • Spor soluna ben yarin bir gidip kayit yaptirim o zaman dimi

  • Spor sana kilo aldırmaz fakat sen spor yaparken professional beslenip düzgün bir antreman ile yavaş yavaş kilo almaya başlarsan yani günlük harcadığın kalorinin üzerinde kalori almaya başlarsan vücut genel olarak yağ yerine kas kütlesi alarak büyür yani kilo alır... Bu da demek olur ki sarkmayan fakat daha ağır , sıkı görünüme sahip estetik bir vücut.

    1|0
    0|0
  • Tabiki cahil insanlar hep konuşur kıskançlık kendileri spor yapamadığı için sizin spor yapmanızı istemezler sorsaydınn ya hayatlarında kaç kere spor yapmışlar bu kadar spor yapan insan aptalmıymış? Evet alırsın hemde cok harika bir vücuda sahip olursun hemde insanlar imrenerek bakar

    1|0
    0|0
  • Evet alabilirler

    1|0
    0|0
    • Onlarin ayri sporlari mi. oluyo ayni mi

  • herkez okusun buradan sporda kadınla erkegın tek farkı erkek fazla kas kutlesıne sahıp oldugu ıcın kadından gunluk 400-500 kalorı fazla harcar diyet listesındede gorebılırsın bu kalorı farkını

    1|0
    0|0
  • alabilirsin tabi ama beslenmeni artır eğer dedigin gibi zayıfsan

    1|0
    0|0
  • Çok da iyi çok da güzel olur

    1|0
    0|0
  • kas ile kilo alırsın daha iyi olur.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Zor iş😐

    1|0
    0|0
  • valla yıllarca denedim yiyerek kilo almayı ama olmuyor 1 haftadır spora başladım bakalım belki böyle kilo alırım :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...