Ayrılıgın sende bıraktıgı acının tarifini yaparmısın?

Ayrılıgın sende bıraktıgı acının tarifini yaparmısın?

Nasilda zamansız gelir şu ayrılıklar...


0|0
26|20

En İyi Kız Görüşü

  • Ya en çok insan neye üzülüyor biliyormusun verdiği zamana insan diyorki boşuna zaman harcamışım ben buna :))

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 25

  • sonuçlar sebepler neye dayalı olursa olsun ayrılık yakar. en derin hissedilen şey özlem olur genelde. onsuz dünyanın durduğunu yaşamın anlamsızlaştığını düşündükçe ağrıtan bir tarafı vardır insanın içini bu hissedilen şey kocaman bir yalnızlıktır. kimseyle olamam artık kimseyi sevemem düşüncesi hakim olur. yaşanmışlıklar yüzünden hayatına bir başkasını dahil ettiğin zaman hep bir kıyaslama ve ona benzetme onu arama çabaları hakim olur. bazen içkiye ve sigaraya bağımlı olma zamanlarını yaşatır. sanki bunları kendine kattığın zaman unuturum hissine kaptırır insanı. oysa ayrılık sonrası hissedilen şey ayrılığın tarifinin mümkün olmayacağıdır. neye dönersen dön baktığın bir çok şeyde anımsadığın histir ki bu da insanın içini acıtır. bir travma süreci başlar. bitimi belirsiz ve zamansız olur.

    1|1
    0|0
  • herşeyin bittiği ve yenildiğim an... çaresizliğimin dibe vurduğu an... ölüm gibi acı özlem hepsi karışık önce ağlamak istiyosun birşeyler düğümleniyo boğazına sessiz ağlamak o acıyı hafifletmiyo bağıra çağıra ağlamak istiyosun... bende kaybettim dediğim tek gün diyebilirimmm

    0|1
    0|0
  • Ayrıldıktan sonraki acımın tarifi olsaydı belkide o kadar kolay bırakmazdı beni. Ben bilmiyorum tarifini. Yalnızca şunu söyleyebilirim açık bırakılmış musluk gibiydi gözlerim. 1 hafta dindiremedim yaşlarımı. Acım annemin bana üzüldüğü kadar gerçek ve fazlaydı.

    1|1
    0|0
    • Masumiyet portresini cizdim şu an anlat tıklarınla

    • Vaay be senin gibi bir insanı bırakmış ya gerçekten salkmış.Tek kötü tarafın fenerbahçeli olman :D

    • Senin kötü taraf dediğin aslında bi ayrıcalıktır :) Bu arada teşekkürler.

  • “Özlemek, Ölmek'ten sadece iki harf fazla be çocuk.”

    Cemal Süreya

    0|1
    0|0
  • Ben birine çok fena aşık oldum. koraydı adı. aldatıldım. tam 4 sene sürdü. ayrılınca yüreğime bildiğin koca bir taş oturdu. günlerce evden çıkmadım. yemek yemedim. kendimi kullanılmış hissettim. beni aldattığı kızı face te gördüm. daha da bunaldım. günler geçti. sonra arkadaşım bana bir kitap verdi. yalnızlık mevsimi diye. okudum. kitapta bizim hikayemizi anlatıyor adeta. şok oldum. sanki isimler değişmiş ama resmen ben. o kadar çok ağladım ki okurken. muhteşem bir kitaptı. sanki beni anlatıyordu. bence sizde okuyun güzel bir kitap. hah şimdi? ayrıldım rahatladım. üzerimden yük kalktı sanki. aradan tam 3 ay geçti daha iyi hissediyorum kendimi. anladım ki zaman herşeyin ilacı

    1|0
    0|1
  • çekilebilir kıvamda.

    0|1
    0|0
  • dokundugu heryer acır .. şimdi bi sapık cıkar ortaya nerene dokunduki hhııgıggıghıgg diebaslar..

    neyse...

    sızını tarif edemediginden doktora gidemezsin, kalp agrısı, sırt agrısı, mide agrısı der o yataktan kalkamazsn.. bagırıp cagıramadgndan o sızı sandıgın sey zamanla ülsere dönüşür.. ayrılık acı ,kimden ayrıldgının önemiyok...anadan ,babadan, aşıkoldugun adamdan... ayrılmak acı...

    0|1
    0|0
  • Yürüyerek değil de sürünerek gittiğini hissetmek.

    0|1
    0|0
  • Bazen insan öyle özlenir ki, özlenen bilse yokluğundan utanır..

    0|1
    0|0
  • beden değilde ruhum kıvranıyo gibi gelirr

    1|1
    0|0
  • Alışmak sevmekten daha zor geliyor :(

    1|1
    0|0
  • kalbim yerinden sökülüyormuş nefes alamıyormuşum gibi bir acıydı hıcbırsey duyamamak anlayamamak kadar çaresiz

    0|1
    0|0
  • bosluk iste. senin profil resmin vs.vs.

    0|1
    0|0
  • acı biber gibi mübarek yakıp geçio içini

    1|1
    0|0
  • nasıl bakarsak öyle görürüz..aslında acı yokdur.o bizim bakış açımız...değişdiririm bakış açımı olur biter..

    0|1
    0|0
  • ayrılıkları takmam. giden gitmiştir dönmesi için de hiç bir çaba göstermem sevdiyse gelir zaten. benim böyle bi sorunum yok ayrılan hep ben olduğum içni :)

    0|1
    0|0
  • afrikali bir cocugun bir suya ozlemi gibiydi ..

    0|1
    0|0
  • Yaşayan ölü gibi olduğum kesin.

    0|1
    0|0
  • Yarin tekrar cevaplayayim mi sorunu?

    Benim ayrilik tarihim bile belli. :(

    0|1
    0|0
  • acımadı ki

    0|1
    0|0
  • anlatilmaz yasanir :) ama düsmanimin bile basina gelmesin cok zorlu bir dönem nekadar da disardan farkli görünse...

    0|1
    0|0
  • kabız olmuşsun gibi ıkınıyorsun çıkmıyor acısı içinden:)

    0|1
    0|0
  • uzun bi gece paketinde bir dal sigara kalmış neyse birşeyler yedikten sonra yakiyosun sigarayı birden tuvalet ihtiyacın geliyor sigaranla gidiyorsun hopp sigara düşüyor şansa bak tam da tuvaletin deliğine başka sigara yok çıkıp alma sansin yok saat olmuş 3:30 ayrılıkta böyle işte kayıyor elinden birşey yapamıyorsun elinde ki tek değerli şey sana hayat veren o ruh gitmiş pof :|

    2|1
    0|0
  • hayat onsuz anlamını yitiriyor yediğin ekmek içtiğin su onsuz anlamsız ve boş geliyor hiç birşey zevk vermiyor her attığın adımda saniyelerde onu aklına getiriyosun

    0|1
    0|0
  • ekşi ve acıydı eksik hissettim sonra kısmet dedim ve kapandı yaram

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • aynen ama giden bir insan gideceğinin sinyalini veriyor o tekmeyi vurmadan keşke biz vurabilseydik

    bende bıraktığı acı şu sadece 8 ay oldu neden olduğunu hala bilmiyorum yanii nedensiz gitti ben o kadar mesaj yolladım onun bir geri dönüşü olmalıydı hala bilmiyorum neden olduğunu ?

    0|1
    0|0
  • bi kez büyük bi aşkın kıyısından döndük.herşey yolunda giderken dağıttım ortalığı koca kampüs birbirine girdi.

    a day later : el sıkışalım hadi dedi

    hass... tir diyemedim ya la

    büyük koydu onur kırıcı.kaybetmek.boşluk.baş dönmesi.lolipop şekeri çamura düşen çocuk gibi hissediyosun. gidiyo yani yok artık.öyle koşarak bağırarak ulaşabileceğin bişey de değil.bir kalbe sesini duyurmak ne kadar zormuş meğer diyosun.nası yani ya diyosun.olur mu la öyle iş diyosun.

    küçükken abi dediğin akrabalar şakalaşmak için elini ayağını tutar kımıldayamazsın çıldırırsın ya ,ya da denizde kafana bastırır çıkmana izin vermez bi daralır bunalırsın ya

    ha öyle bişey işte.

    1|1
    0|0
  • Bir gökdelen düşün. Ama çok çok yüksek. Tepesinde bir insan. Elinde kocaman,taşıyabileceğinden ağır bir cam küre. Yere bırakılıyor...

    Cam küre zemine çarpıyor paramparça oluyor... İşte tam bu. Hem sesi gitmez insanın kulaklarından hem de düşmenin etkisiyle dağılıp yaralayan cam kırıkları. Oha çok abartı oldu gibi geldi okuyunca ancak öyle bence.

    0|1
    0|0
  • Büyük bir yara ve kan kaybetmiyorum. Ne zaman egilsem yürüsem otursam bir sızı.Ama kan yok. Öldürmüyor. Ama yaşatmıyor da...

    0|1
    0|0
  • ..biri ölünce öldüğünü idrak edip öldü dersin...öte alemde dersin...huzur kaplar içini cennete koyarsın onu gönlünde..ama sevip te kavuşamıyorsan...o yaşadığı ve nefes aldığı heran sen cehennem azabı çekersin...hep neden neden neden neden dersin?

    0|1
    0|0
  • 1 hafta 2 gün geçti ayrılığımızdan.acı var mı bilemiyorum.mutsuz muyum değilim.mutlu muyum değilim.onun herşeyine hasretim.ama onu düşünmeyince mutsuz değilim.sorun yok :D

    0|1
    0|0
  • Boşlukta kalan bir insan gibiyim anlamsız herşeyim.

    1|1
    0|0
  • valla o acının tarifi yok be dostum

    0|1
    0|0
  • ayrılınca yaparım

    0|1
    0|0
  • ayrılık: zincirlerin kırılması, esaretin bitmesi, özgürlük.

    al sana tarif.

    0|1
    0|0
  • tırnak sökmek gibi bişi :D

    0|1
    0|0
  • üzerime sifon çekmiş gibi bi his uyandırdı bende :)

    0|1
    0|0
  • derinden bir iç yanması,

    0|1
    0|0
  • o acının tarifi asla olmaz tek diycegim ayıranların belasını versin :(

    0|1
    0|0
  • 3 4 sene ölsem daha iyiydi dersin sonrada ölü gibi yaşarsın

    0|1
    0|0
  • vardı unuttum işte kalmadı

    0|1
    0|0
  • bi etkisi yok

    0|1
    0|0
  • Kalbinin atmak için bir sebebi kalmıyor durmak istercesine çabalıyor ama duramıyor buda sadece canını yakıyor.

    0|1
    0|0
  • Ne biber'e benzer ne hardal'a, öyle bir yakar ki su soğutmaz, ilaç hafifletmez.

    Zaman geçer, unutttum zannederken aniden bir ses duyar,

    bir yazı okur, bir film seyrederken tekrar acıtır.

    Çaresi bulunamamış henüz.

    Bir gün kesin bulacaklar ama o zaman ben olacak mıyım?

    0|1
    0|0
  • kızla herşey güzeldi 30 dk önce beraberdik güldük eğlendik eve gittikten 30 dk sonra ilişkiyi bitirmek istedi özlem, beklenti yok ama hep aklımda zamansız ayrılmak açıkçası koyuyor ..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...