Hoşlandığnız kişiye böyle yaklaşırmısınız. öneriniz ne?

gerçekte ortam olmadığı için veya birtürlü o anı yakalayamadığnız için hoşlandığnız kişiyi facebooktan ekleyerek iletişime geçtiniz mi? bu doğru mu. iyi bir şans mı?

Güncellemeler:
faceden buldunuzmu demiyorum. gerçekte gördünüz ama faceden yaklaşırmısınız diye soruyorum

0|0
7|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Hocam yüzüne söylemek varken?

    Niyedir gizli kapaklı,sinsi gibi iş çevirmek?

    Gidin söyleyin. Daha çok kazanma şansı olur. Yok sen ekledin de, doğru zamanı buldun da, doğru kelimeleri seçip, cesaretini topladında... O zamana kadar çocuğu bile olur. Ya çok pardon ama hiç mi ağda da kullanılan tekniğini bilmiyor bayanlar falan bu konuda. Birden çekeceksin. En azından kafan rahatlar. Yoksa yavaş yavaş; ömrün biter ve canın yanar..

    1|0
    0|0
    • ''gerçekte ortam olmadığı için veya birtürlü o anı yakalayamadığnız için '' zaten bu yuzden yuz yuze olmuyor birturlu vakit geciyor :( bari o yaklasamiyor ben tanisayim dedim nediosun yanlismi

    • Hepsini Göster
    • Zannediyoruz ki başarısız olunca millet hep bizimle alay edecek. Öyle olmuyor ama. Hem Aşk için alay edilse çok koymaz adama bence dostum. :)

    • helal!

Erkekler Ne Diyor 14

  • face de bir isim yazınca yüzlerce kişi cıkıyor ve her profıle bakınca sayfa en başa dönüyor yolda gördüm faceden ekledım ısmını ögrendım ekledım dıyenler nasıl bı kabılıyet sızdekı ben tanıdıgım ınsanı bulamıyorum kız plajda cocugu görmüş facede bulmuş nasıl bır kabılıyet bu arkadaş

    1|0
    0|0
    • universitede ayni okuyoruz ve ayni agdayiz yani ismini yazinca zaten direk o cikti simdi hergun bana en ust sirada oneriliyor ama bir turlu ona mesaj at yazisina basip mesaj atamiyorum :)

    • senın ıcın söylemedım yanlış anlama yaz gıtsın yaa korkularınla yaşama herkes herkesı begenıp kabullenmek zorunda degıldır teklıfını kabul etmezse saygıyla karsılarsın olur bıter

    • dogru. :)

  • face diye kısıtlamayalım ama sanaldan düşürmek daha kolay hoşlandığım birini...

    1|0
    0|0
    • ruhun ergen senin de:)

    • Hepsini Göster
    • :D gerisini ogretir ? :D neyi

    • "öğretir" değil "o getirir" dedimdi ama boşluk bırakamamışım :D

  • var öyle şeyler bizim arkdaş öyle bir kızı ekledi birde çocuk hiç konuşmayan bir tipti kursta kızın herhalde ilgisini çekmiş 3 ay bekledi kız baktı bundan bir şey yokyanaşmayacak yanına sonra faceten muhabbeti ilerletmişler kız numarasını almış kız bunu arıyordu 1 ayda bayağı bir yakınlaştılar ama benim arkadaşım hiç bir şey yapmadı

    0|0
    0|0
    • erkek arkadasin beyenmis ama kiz faceden mi konusmus isi ilerletmis?

      simdi cikiyorlarmi?

    • aynen öyle arkadaşım eklemiş işte çıktılar ayrıldılar bile geçen sene oldu bu

      melankolik takılıyordu işte... bide çocuk konuşmayı felan bilen bir tip değil tam bir odun kız aşık olmuş

  • Heeee dürtüştük şimdi çıkıyoruz..Te Allahım sokmayın şu kadar hayatınıza şu facebook meretini.

    0|0
    0|0
    • ben facebookta yatip kalkicam demiyorum ki. facebook onunla tanisma/ilk adimi atma asamasinda iyi bi yontem olabilirmi diye soruyorum

  • Gerçekte samimi olmadığın biriyle sanalda başlayacak ilişkiden bir şey çıkmaz.

    1|0
    0|0
  • Tam bir amelelik,yüzüne git söyle 100 kat daha iyi,ya kazanırsın ya kaybedersin ama bir sonuç alırsın.Diğer türlü uğraş da dur.

    0|0
    0|0
    • yuzune soyleme sansimiz yok diyorum.

      facden sadece adim atma amacli istemezsede belli eder zaten.

      amemelikle ne alakasi var?

      sana burdn bi kiz selam nsilsin diye mesaj atsa. git basimdan amele mi diycen?

    • Yüzüne söyleme imkanım yok dememişsin,sadece aynı ortamada değilize getirmişsin lafı.Adım atma amaçlı diyorsan at,ama etkisiz bir adım olur bana göre.Bana karşı bir kız böyle bir adım atsa hoş bir şekilde karşılarım ama önemsemem.

  • facebook tan sadece ön tanışmayı yapabilirsin uzun süreli kullanırsanız. gelecek vaat etmeyecektir.

    0|0
    0|0
  • yaklaşırım hertürlü şans vermeli

    0|0
    0|0
  • hiç bi şekilde bağlantı kuramamışsam tanışmak için faceden bağlantı kurarım

    0|0
    0|0
  • cep telefonu daha iyi daha samimi

    0|0
    0|0
    • telefonu bilmiyorum iste okadar yakinlik yok henüz

    • Hepsini Göster
    • bende yaralıyım o yüzden susmam lazım. iyi geceler .

    • bu hoşlantı değil emin ol , acı veren bir his ve zamanla şekerli sakız gibi tadı kalmayan birşey , haksız mıyım .

  • şansını denemekte fayda var

    0|0
    0|0
  • Ben eğer onunla karşılaşma imkanı varsa facebooktan ne ekler ne de mesaj atarım.Sadece bulmaya çalışırım öyle bir kenara atarım. Birbirimizin farkına vardıktan sonra yaparım.

    0|0
    0|0
    • kenara atarmisin neyi?

    • Hepsini Göster
    • mantikli. Sence onla karsilasma imkanimiz azaldigi icin ve olmadigi icin yani kac zamndir artik gormuyorum farkli derslere giriyoruz. facebooktan adim atsam nasl karsilar? hele ki sevgi yoksa icinde yani belki olur sa olur olmazsa babane modudndaidr hala gelmedgine gore. yorumun ne olur bu konuda?

    • böyle bir şey hiç başıma gelmedi bu durumda pek mantıklı bişey diyemiycem aklıma gelen ikinizde birbirinizden hoşlanıyorsanız ve bunun farkındaysanız utanıyor da bir türlü tanışacak fırsat varda tanışamıyorsanız facebooktan ulaşılır diye düşünüyorum

  • yaklaşmak gerek

    0|0
    0|0
  • Bİr kere yaptım o hatayı ve redetti :=)

    0|0
    0|0
    • arkdaslik isteginimi?

    • Hepsini Göster
    • ekleyince napti? sevgili olamayiz mi dedi yoksa direk face mi eklemedi

    • ekledi istemiyorum öyle bişey dedi bende. tamam diyip sildim. yüzsüzlük yağmanın alemi yok bu tür şeylerde. istemiyorsa istemiyordur.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bana ters geliyor, ama artik devir Facebook aski deviri, bende bu kafayla belki evde kalirim haha, ama bana gore facebook bazi erkekler tarafindan sevgili bulma makinesi olarak kullaniyor, bir erkek gordugu kizlari ekliyor ve hangisi tutarsa diyor... Ciddi dusunenler icin yazik oluyor o zaman, guvenemiyor isan, yaklasim onemli

    0|0
    0|0
    • haklisin sende canım ama benim sorunum farkli yani ben birinden hoslandim ama yaklasma sansim yok derecede az. bende facebooktan yaklasim nasil olur diye merak ettim.sonucta birimiz bir adim atmali. dusundumde nasilsin diye bir mesaj iceren mesaj atsam istese yazar istemese yazmaz ama bunu nasil algilar. yinede yapma mi dersin?

    • Hepsini Göster
    • sabrim cidden yok :) ama o sabirli baya. bakisma kacamak seyler filan oldu yani okul hakkinda sorsam biraz tuhaf olur :) begeniosun beni ne alaka okul ahkiinda soruosun der ama saniim nslsn su derste gordum seni napiosun diye bi baslangic yapicam :) tabi yapana kadar ondan bi adim gelmezse :) tskler zamanin icin

    • Basarilar, beni gelismelerden haberdar et tamam mi, merak ediyorum.. Ve evet oyle yazabilirisn, eger o da hoslaniyorsa bu firsati kacirmaz.. Eh madem bakisiyorsunuz, biri adimi atmali.. Hicteyse keske yapsaydim demessin

  • Şansınızı deneyin gençler:)

    1|0
    0|0
    • sonunda gençler oldugundan üzerime alınmıyorum :D

    • Hepsini Göster
    • abes olmaz bence.

    • @soran, düşürmek diye tabir ettiğimiz şey bu senin söylediğin zaten. sen onu ekle gerisini ogetirir zaten...

  • öyle bir hadise yaşamadım

    0|0
    0|0
  • aynen oyle yaptim adini yasini dahi bilmiyordum simdi sevgiliyiz.

    0|0
    0|0
  • Ben Hoşlandığım Kişiyi Facebooktan Ekledim Konuştuk Çıktık Ayrıldık Tabi İlk O Yazdı. Ama Sende İşe Yararmı Bilmem

    0|0
    0|0
  • bilmem denemelisin..once bak ortak arkadas tanistirma sistemi varsa onu tercih et...yoksa o zaman fb tan dene...

    0|0
    0|0
  • hayır iyibi yöntem değil

    0|0
    0|0
    • neden? yani reelde konusma sansimiz cok az denk gelmiyoruz birturlu

    • Hepsini Göster
    • elbette ama ilk adimi atma tanisma baabinda? sonra belki bulusma olur elbette ?

    • bilemiyorum şansini dene

Yükleniyor...