Sneijder'e nasıl forma imzalatabilirim?

yardımcı olur musunuz? çok önemli lütfen..


0|0
10|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Antrenman günlerini takip et ancak o şekilde bulursun.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • yahu siz bu dünyaada numun misiniz anlamıyorum? hiç mi başka derdiniz tasanız yok bilmiyorum ki? hey allahım bana akıl fikir ver.

    0|2
    2|1
    • anlatim derdi tasayı.. annem evlatlıktan reddetti.. abimde kalıyom

      iş bulamıyorum sevgilim benimle ilgilenmiyor dostlARIM KAZIK ATIYOR bi futbol aşkım var ona da karşmyın laqn.!

    • demekki dertlerin tasaların sözde büyük görünsede sende bbirşey ifade etmiyor. sıkıntıya baksana

  • gs antremanına giderek

    0|0
    0|0
  • Bazen Futbolcular GS store mağazasını ziyaret edip taraftarlara imza dağıtıyorlar orada İmzalatabilirsin Antremanda falan imza alamazsın

    0|0
    0|0
  • Daha çok havalimanlarında iç hatlar geliş önlerinde Wesleeeey(Vezliiiiii) diye bağır eline Galatasaray formasıyla kalemi tutuştur.

    0|0
    0|0
  • ama llöööttttfennnnnnnnn diye bir ağla bakalım.

    0|0
    0|0
  • bu kafayla çok zor.

    0|0
    0|0
  • Florya Metin Oktay tesislerine gidiceksin. Seyirciye açık bir antreman olursa alırsın rahat.

    0|0
    0|0
  • Tweet at.Önce

    0|0
    0|0
  • o dediğini ben yapcam 17 mart ta kayseriye gelecekler imzanın kralını attırcam onlara hiltonda kalıyolar zaten drogba da oda imzalayacak :)

    0|0
    0|0
  • kendini versen imzalamaz

    0|0
    1|0
  • imzasını taklid et kendin at :)

    2|1
    0|0
  • maça git cıkısta imzalatırsın daha kolayı floryaya git idman sonrası arabasına binerken arabanın onune atla imzalamazsan gidemezsin de olmadı yolanthe yi kacır imzalattır y

    0|1
    0|0
  • emre çolakla irtibata geç.genelde o çıkıyor ve emre giriyor .o esnada emre imzalatır. veya eboe olmadı drogbayla irtibata geç onlar hareketli çabucak imzalatırlar

    0|0
    0|0
  • İşin zor :D

    0|0
    0|0
  • Sende ünlü ol öyle imzalar :D

    0|0
    0|0
  • 14 şubatta sevgiline imzalı formasını hediye edeceksin. :)) florya'ya gidersen belki bir şansın olabilir

    0|0
    0|0
  • Seyahet ederken uçaktan çıktıklarında izledikleri yolları öğren,2-3 kişi olur zaten rahatça imza alabilirsin.Sıkı bağırırsan.

    0|0
    0|0
  • kesin sevgilisi için yapıcak bikere öp imzalar:D

    1|0
    0|0
  • bi karıda selçık inan için bacaklarını ameliyat ettirmişti . maldonado ya :D

    0|1
    0|0
  • İmzalatırsan benim korsan formayı da vereyim sana zahmet imzalat ya :)

    0|0
    0|0
  • içerden tanıdığın olmadıkca zor başka türlü imzalatamazsın

    0|0
    0|0
  • tesislere git şansın varsa imzalatabilirsin :)

    0|0
    0|0
  • taraftara açık antreman günü imzalatabilirsin florya tesislerinde

    0|0
    0|0
  • gel onun yerine ben imzalıyım bende gelecek vaad ediyorum hem:))

    0|0
    0|0
  • mantıklı ol dostum

    0|0
    0|0
  • getir bana ben imzalayım

    0|0
    0|0
  • benle iletişime geç. bırak formayı boş senet bile imzalatırım

    0|0
    0|0
  • ben sneıjder olsam formanıı ımzalamam

    0|0
    0|0
  • Aslında çok basit tekniği var bu işin

    0|0
    0|0
  • istanbuldaysan floryada idmanlarda olablr

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 10

  • GS forması olabilir mesela

    1|1
    0|0
  • tweet at

    1|0
    0|0
  • kesin svglısı için ah ah benım svdgmde çok takip ediyordu bu adamı aheeey aheeeeey :(

    1|0
    0|0
  • imzalatamazsın net:))

    0|0
    1|0
  • uzaya çık daha iyi

    0|1
    0|0
    • Galatasaray da yerli Los Galacticos zaten sorun değil

  • sıra sıra gönder yarabbim :D

    2|1
    1|1
    • Ahahah :D

    • Hepsini Göster
    • aa o mübarek rüyana al da kadıncağızı sevindir :D

    • Ahahah :D Onu alırsam rüya değil kabus olur benim için :D Hoş benim öğrencilik zamanımda baya güzel bir hatundu :D

  • görürsem söylerim

    0|1
    0|1
  • numunelik oldğn için belki ilgsni çekersn :D

    1|0
    0|1
  • imzasını taklit edersin anca

    0|1
    0|1
  • pek ihtimal veremedim inş başarırsın :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...