Sıkılan arkadaşlar ??

evet arkadaşlar soru sorucaktımm vazgectımm oyuzden gelın herkez şu an ıcınden ne gecıyosa onu soylesın mutlu olanlar mutlulugunu dertlı olan derdını gır gır yapmak ısteyen gır gır yapsınn hayat bugun nasıl gecıyo szın ıcın ... sahsen benım ıcın sıkıcı bıgunnn ... he ayrıca 14 subata 2 gun kaldı ne hedıyeler aldınız yazın ıste konusup muhabbet edelımm


0|0
715

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • gır gır hır hır gür gür falan filan.

    1|0
    0|1
  • Benim tatile ihtiyacım var çok yoruldum iş stresi sınav stresi bilmem be derken kafam kazan gibi ya :))

    0|0
    0|0
  • sıkıcı bütün gün bilgisayar başındayım asosyalim dışarı çıkmıyorum

    0|0
    0|0
  • aynen con zivaynen. haftasonu olsa da içsek eğlensek yiaa :)

    0|0
    0|1
    • hafta ıcı ıcemıyomusunnn ... :)) gercı calısıyorum dıyceksın haklısınnn sabah uyanması zor olur amaa az ıcersenn sıkıntı olmaz:)

    • Hepsini Göster
    • goz acıp kapatıoncaya kadar gecer 8 gun ne kii :)

    • daha cuma var ctesi var :)) boş geçmiyorum ki o günleri :)

  • ben yalnızım bütün derdim de o işte. yalnız bırakldım.

    0|0
    0|0
  • ...çok sıkılyorum da..derdime derman yok...

    0|0
    0|0
  • gün bana yetmiyor

    0|0
    0|0
  • bir sevgiliye gösterecek özen ve alaka için yeterli zamanım yok.

    0|0
    0|1
    • :))) hımmmm

    • Hepsini Göster
    • şu an 22 yasındayım senın dedgnı yapıcam bende henuz 8 senem var :))

    • yuh olmaz okadar geç,benim planlarım erkek için :D bende 22 yaşındayım evlenmek istediğim 30 a geldigimde max 25 isterim :D

  • Sıkıcı 1 gün daha başka birşey yok hediye derken 2 gün sonra ne var ? :)

    0|0
    0|0
  • sevgilim yok çok dertliyim:)

    0|0
    0|0
  • sadece üniversitemin başlamasını istiyorum sıkıcı hayat şu an bana 14 şubatı takvimimden de sildim.

    0|0
    0|1
  • baylar bayanlar sıkı can iyidir tez çıkmaz

    0|0
    1|1
  • işiniz gücünüz geyik

    0|0
    2|0
    • senın ısın gucun geyık degılse ne ısın var bu sayfada ... allahım hem geyık dıyosnda bız burda arkadaslarmzla sohbet edıyoruz begenemdıysen defolup gıdersn

  • Bende sevmek ve sevilmek istiyorum bu ne yaa ?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • off şu okulda nasıl vereceğiz 20 küsür dersi bu dönem :)

    1|0
    0|1
    • calısırsan bıraz verırsın bence :))

    • Hepsini Göster
    • :D inş önmümde 2 sene daha var bakalım ne olur ...

    • hayırlısı olur ınsallahhh kazanırsın

  • kitap yazmak istiyorum :)) yaz dedin yazıyorum :P

    adı RUMEYSA.. rum kızları kadar güzeldi..gözlerinin yeşili yüzüne ay gibi yansıyan henüz 17 yaşında güzel Rumeysa.. naif.. bir o kadar nazik.. bembeyaz karların üzerinde açan kardelen gibi.. kalbine aşkın zerresi dokunmamış.. nur ' unu kaybetmemiş RUmeysa.. bilseydi hiç yanmazdı.. hiç tutulmazdı.. nerden bilebilirdi ki birgün otobüsde yanına oturan o genç delikanlı hayatının bütün anlamını kendisiyle dolduracak.. imkansız bir aşkın kanlı elleri ona dokunacak.. gencin simsiyah gözlerinde kaybolacak.. sadece camdan cama yazılan kücük notlarla başlayan bir hikaye bu...

    0|1
    3|1
    • ınsallah yazarsınnnnn basarılı olursunnn ınsallah canımm :)

    • Hepsini Göster
    • cokkkk guzell devamını da beklıyoruzz sende:)

    • cansın sen yaa ama yazdım ben bunu bak şimdi cesaret geldi sayende yayınlatacam inşallah :)

  • dur dertlerimi, anlatmadan önce acıklı bi fon müziği bulayım :DD

    1|0
    0|1
  • 14 subat ne ya .. valla cok sacma buluyorum .

    yorucu ve bunaltici bir gün.

    Nane çayimi içiyorum. Beni mutlu ediyor bu çay tavsiye ediyorum :))))

    1|0
    0|0
    • Hahaha peri'm yazmama gerek birakmadin hemfikirim canim, çay için ben sana naneli yesil çay tavsiye ediyorum ;))

    • Hepsini Göster
    • çin çayini sevmiyorum ben :(

    • bende ilk ve son içisim oldu :)))) mahvetti beni öldürdü :)

  • oncelikle merak etme diye soyluyorum 5 tam yildizi ben verdim :D

    elimde bi kupa portakalli oralet pc kucagmda trt cocuk da tel aliyi izliyorum oglum besiginde uyumak uzere ictigim haplardN kafam gidip geliyo oyleyim yani :)

    1|0
    0|1
    • tesekkur ederım yıldız ıcın :)) oralet ıcın afıyet olsun dıyorumm ayrca ne ılacı ıctınn oglunda kocaman opuyorummmm burdan .. ismi ne bebısın:)

    • saol ablasii emre ismi o da senin yanakalrindan opucekmis buyuyunce 1 yasinda :) mide ilaclari kullaniyorum yan etkileri biraz dinginlik veriyo :)

    • tamam opturrum bende :))) msallah allah bagıslasınn allah uzun omurler versınn hergun mu kullanıyorsn o ılacları ?

  • Benim içinde sıkıcı bir gün her günki gibi şu zor dönemi başarıyla atlatsam hayat çok güzel olacak ama .. Neyse. Bir de annem beni deli ediyor kanser olma ihtimali var doktora götüremiyorum bir türlü .

    0|0
    0|0
  • hava da çok güzel çıkıp gezmek lazım ya ama malesef iş iş iş

    0|0
    0|1
Yükleniyor...