Spor takip eden erkekler neden itici geliyor bana?

hiç içim ısınmıyor. neden bana böyle geliyor iticisiniz ama :SS


0|0
1|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Banada itici geliyor.
    Hic takip etmem ne kadar ortak noktamiz var :)))

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Derbi günü dizi izleyen erkek, kendisini güldüren erkeklerden hoşlanıyordur.

    0|0
    0|0
  • Sen ne takip ediyorsun?

    0|0
    0|0
  • Spor takip eden derken kardeşim Spor müsabakası ya da takımı destekleyenler mi yoksa spor yapanlar mı?

    0|0
    0|0
  • ee bizede sürekli dedikodu yapan alışverişe giden gezmeleri seven kızlar itici geliyor. o zaman hepiniz iticisiniz

    0|0
    0|0
  • Şöyle bir durum var takip edip sabah akşam kahvedekii dayılar gbi ulkeyi kurtaran yanı sporu kurtaran kişiler var sporu bilimsel yapıp hayat tarzı olup yerinde konuşan bilgili kişiler var aradaki farkı dikkat edelim

    0|0
    0|0
  • hıh;sensin itici😂

    0|0
    0|0
  • Niye itici olunsun? Spor güzel bir şey. Futbolu diyorsan erkeklerin tek zevkidir. Bırakın da erkekler o zevki yaşasınlar 😏

    0|0
    0|0
  • spor takip etmek iyidir arada oda senin görüşün :D

    0|0
    0|0
  • Bence kızların her dakikasını alışveriş yaparak geçirmesi de itici ama yapacak bir şey yok doğanın kanunu resmen

    0|0
    0|0
  • ben sevmem

    0|0
    0|0
  • omuzlar kollar ne bileyim baklava filan iticimi geliyor. Aman Allah kas hic sevmem derler ama tenhada ole olmuyor niye bu ikilem banada bunu anlatırmısın?

    0|0
    0|0
  • Futbol hariç bir çok spor dalını takip ederim. Sevmezsen sevme spor düşmanı 😒

    0|0
    0|0
  • Hic takip etmiyom en son ettigim de hagi oynuyordu hala duruyor mu yahuu :).

    0|0
    0|0
  • ben takip ederim

    0|0
    0|0
  • deme öyle ya

    0|0
    0|0
  • hhhhhhhhhhhh ama her spor değil mesala ben maç hayata izlemem

    0|0
    0|0
  • Futboldan nefret ederim :D

    0|0
    0|0
  • Bıkmışsındır artik

    0|0
    0|0
  • bu tarz benim gibi sacma programları takip eden bayanlarla ölümüne kapışır.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bana sadece futbolu takip edenler itici geliyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...