Trabzonspor ligi kacinci bitirir?

beyler sizce Trabzonspor orta siralarda mi yoksa sezon sonuna kadar ilk 4e girer mi :)


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben trabzonsporluyum ama bir kupa diye diye takımın anasını ağlattilar

    0|1
    0|0
    • bizi bu sene makaraya aldilar valla hee

    • Hepsini Göster
    • eyvallah :)) allaha emanetsin :))

    • Sen de allah a emanet :))

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 7

  • bitirir mi şüphelerim var

    0|1
    0|0
  • Bu ligde adalet olsaydi Trabzonspor bu sezon şampiyon olurdu. Ama şu an da ne olacagini kestirmek güç... Allah Şota'ya, başkana, taraftara sabir versin...

    0|1
    0|0
    • sadece hakemlere yuklenmekte yanlis mesela fb bana gore o kadar da iyi degil daha takim olamadilar ya son dakka goluyle ya da 1-0'lik skorlarla yeniyo sonucta 3 puani aliyo biz ise 3. bolgede batiriyoruz 😒

    • Valla ne kadar hakemler hakkinda konusmayi sevmesem de bu hakemler bu ligde bir takimi sampiyon da yapar şampiyonluktan da eder...

    • o konuda sonunda kadar destekliyorum seni :))

  • şu an kaçıncı ya da dur bakim 😀

    0|1
    0|0
  • İlk 7 ye giremez gerisini bilmem

    0|1
    0|0
  • bence giremez

    0|1
    0|0
  • 5. bitirir

    0|0
    0|0
  • Trabzonsporlu değilim ama oynanan oyun iç açıcı değil. Mehmet Ekici çok bencil oynuyo gol pası vermiyo. Bazı oyuncuların performansında gözle görülür düşme var. Şota size yaramadı. Hocayı değiştirmeniz lazım.

    0|1
    0|0
    • bizde fakindayiz da adam istifa etmiyo bir turlu baskanda hoca getiremiyo kongre var diye kimse gelmiyo mehmet ekiciye gelince de bu sezon ikinci macini oynadi ne fizik olarak ne de kondisyon olarak hazir degil

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle. Trabzonspor ilk 4 e kesin girer bence. Ama bu kritik dönemde puan kaybetmeyi bırakması lazım. Allaha emanet ol. Haksızın kazancı bigün kursağında düğümlenir bu hep böyle gitmez.

    • bu dunyada anladim ki adalet yok ama Allah'in adaletinden kacamazlar :) Allah'a emanetsin :))

Yükleniyor...