Hafızanızın kaybolma olasılığına karşı beyninizin yedeğini nerede saklarsınız ?

İnsan beyni saldırı altında

yakında bilgisayar gibi çökecek

;

- Hafıza kaybı yaşayan bir hastamız var

Hemen yedek hafızasını yüklememiz gerek

Yedek hafızayı bulun hemen !

;

Hafızanızın kaybolma olasılığına karşı

Fikirlerinizi yedeklemeniz gerekiyor

Beyninizin yedeğini nerede saklarsınız ?

  • Hafızam kaybolsa da kendimi unutmam
    0%(0)0%(0)Oy Ver0%(0)
  • Güvendiğim bir arkadaşıma veririm
    25%(2)20%(3)Oy Ver14%(1)
  • Banka kasasına saklarım
    12%(1)7%(1)Oy Ver0%(0)
  • Bahçeye gömerim yerini de kimse bulamaz
    0%(0)7%(1)Oy Ver14%(1)
  • Ne hafızası ya gider misin lütfen
    63%(5)66%(10)Oy Ver72%(5)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • cebime koyarım.hafızam kaybolunca nerden bulcam sakladığım yeri yoksa bahçeye gömerim yazmış biride.d

    0|2
    0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • saklamam kı ne gusel hıc bır sey hatırlamıyorsun

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • sevgilime verirdim hafızamı beni seviyorsa geri verir vermezse bari aşk acısı çekmem :D

    0|1
    0|0
  • Kalbimin içinde saklarım. Kalbimin içindeki güzellikler, vicdan duygusu ve iyimserlik beynimin içine de işlenir en azından..

    0|1
    0|0
  • yerel disk D

    0|1
    0|0
  • Yazarım... Fotoğraflarım... Belgelerim bir şekilde...

    0|1
    0|0
  • hafızamın belirli bi bölümünün silinmesini isterdim

    0|2
    0|1
  • Ahah :D Ne hafızası ya gider misin lütfen :P

    0|1
    0|0
  • bile bile tüm kopyaları yaktım

    0|1
    0|0
  • günlük şıkkı olaydı iyiydi :D

    0|1
    0|0
  • hmm kasaya saklarım ve sakladığım kasanın şifresini falan da güvendiğim birkaç kişiye söylerim ( hafiızam kaybolduğunda gir bu kasadan yedeği al bana getir diye ) ne de olsa hafızamı kaybettiğimde sakladığım yeri de unuturum

    0|1
    0|0
  • "Kendimi sende yedekliyorum. "

    En yakın arkadaşım dün facebookta bunu yazdı. Benimkinin yedekleyecek fil hafızalı bi insan daha tanımıyorum.

    0|1
    0|1
  • Kalbimde saklarım,unutmaz O,vefakardır(inşaallah)...:)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • II. Dünya Savaşında komandoların yakalanma tehlikesine karşı, sorgulanmadan ölmek için süyanür haplarını koltuk altlarına cerrahi işlemle yerleştirirlerdi. Ben de öyle yapar, omzuma da bir ok dövmesi ile BCKUP! yazısını dövme olarak yaptırırdım. İstesem de unutamam bu şekilde yerini.

    0|1
    0|0
  • mümkünse yedek ünite olmasın 0 dan başlayım

    0|1
    0|0
  • bankaya saklardım :D hafızamı kaybedince gider ordan alırdım artık nasıl hatırlıyacaksam orada oldugunu :D:D cok garip bi soru ^^

    0|1
    0|0
  • Anadolu'da bir köy mezarlığına gömsünler beynimi. Tepesinde bir de çınar olursa, taş maş da istemez hani...

    0|1
    0|0
  • her sene format atıyom.d

    0|1
    0|0
  • yastığımın altına saklarım :)

    0|1
    0|0
  • hafıza gidince yedeğide gider,nasıl hatırlayacağız:)

    0|1
    0|0
  • Benim için sorun yok beynimle çok fazla işim olmuyo..

    0|1
    0|0
  • Erkeklerin beyni vicdanıdır zaten hafıza silinsede oraya bişey olmaz. (Erkekler anlar ;) :D )

    0|1
    0|0
  • herkez olabilecek biyerlere bakarken hiç bilinmeyecek biryereg*tcebimde saklarım :D

    0|1
    0|0
  • sinir ileticileri kuvvetlendirmek için omega 3 kullanıyorum.

    0|1
    0|0
  • kışlık montun gizli iç cebinde :)

    0|1
    0|0
  • Erkekler onu p*rno sakladıkları klasöre yedekler.:)

    Kızlar güvendikleri arkadaşlarına veya annelerine verirler.:)

    Ben cebimde taşırım. Zaten sürekli yaşadığım bir durum. O yüzden çok bir şey değişmez.:)

    0|0
    0|0
  • namuslu bir kızın bacakları arasındane hafızası ya gelirmisin lütfen :)

    0|0
    0|0
  • g*tüme sokarım. En güvenli yer.

    0|1
    0|1
Yükleniyor...