Gelecekten 1 gününüzü izleyebilecek olsanız bu kaç yıl sonrası olurdu ?

Hepimiz düşünmüşüzdür:

acaba 10 yıl sonra nasıl biri olucam diye.

size gelecekten 1 gününüzü izleyebilme şansı verilseydi kaç yıl sonraya gitmek isterdiniz ?

ben 10 yıl sonraya gitmek isterdm.

belki de çoluk cocuga karısmıs olurum. tabi önce bi eş lazım :)


0|0
2036

En İyi Erkek Görüşü

  • iztemezdim çünkü ; hayatı anında sevgiyi tadında yaşamak ısterdım ne gerek var zaten hayatımız oyle planlı proğramlı gıdıyo sankı bı de kac yıl sonrasını goreceğiz ya kotu birşey olsa mesela trafık kazasaı mesela ben ölsem veya sen ölsen ne yapardın ?

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 35

  • Ben nasıl ölürüm acaba onu merak ederim.Hani kimisi birilerini yangından çıkarmaya çalışırken, depremde birini kurtarırken, boğulan birine yardım ederken, kötü adam tarafından rehin alınmış birilerini kurtarırken ya da ülkesi için savaşırken ölür.Kimisi bu kadar cesur değildir.Asker kaçağıdır kaçarken jandarmalardan birinin açtığı ateşle ölür, kanun kaçağıdır bir polis memuru tarafından vurulur, savaştan kaçarken ölür.Kimisi çok sıradan ölür.Yıllarca polislik, askerlik ,öğretmenlik yapar ama sıcacık yatağında sıradan bir ölüm.

    Ben benim ki geç ama şaşalı olsun isterdim.Birde göreceğim bir şey varsa bunu izlerdim!

    0|0
    0|0
    • şaşalı derken Üstadım sen ölürken bando falan mı kuruslun ? Kusura bakma ama yazamadan duramayacagım insan ne zaman oleceğini bilse onun adı hayat bizim adımız insan olmazdı bence ne zaman öleceğinin değil de gerçekten ne zaman güleceğin güne gitmek daha mantıklı bence... Dürtülerimiz ne kadar da itici değil mi Üstad hep karamsar ve hep Kötülük,Ben ölümümm değil hayatımın baharıyla cancazımın gülüşündeki o huzur verici anlara gitmek isterdim :) varsa hatamız affola... ;)

    • Cem yılmazı funthementals izledin mi bilmiyorum ama ben Bahattin ağabey gibi ölmek istemiyorum açıkçası!


  • hayal ettigin nokta güzel bende ayni fikirdeyim coluk cocuk sahibi ve muhtesem bir ailem oldugunu görmek isterdim tabi bu kabus bir görüntüde olabilir o bakimdan insanin hayatini akisina izlemesi sanirim en güzeli sonucta derdi veren dermanini yada sabrini birlikte veriyor ama görmek istemedigimiz bir hayati simdiden görmek zorunda kalirsak belkide tasiyamazdik bu yükü...

    1|0
    0|0
  • tam 5 yıl sonrasını çok merak ediyorum gerçekten ..

    1|0
    0|0
  • 10 yıl sonraya gidip kendimle sohbet eder hangi işler revaçta yeni icatlar, sonra tüm iddaa sayısal sonuçlarını sonra borsa sonuçlarını da öğrenir gelirdim.

    1|0
    0|0
  • geleceğimle ile ilgili herhangi birşey bilmek istemezdim.aslında bi insan derin düşünse ne kadar iğrenç bişey olduğunu anlar geleceği ile ilgili bişeyler bilmenin

    0|0
    0|0
  • yıla gerek yok... 1 subatı ızlesem yeter bana :D mıllı pıyango sonuclarına bakıcam da :D ona gore bılet alırdım :D

    0|0
    0|0
  • güzel bir soru 20 yıl sonrasına bakardım :D

    0|0
    0|0
  • 5 yıl sonrasını isterdim. Bu günden o günü ve şartları planlayıp düşünmek ve ona göre davranmak daha kolay olurdu.

    0|0
    0|0
  • Korkarım izlemem .

    0|0
    0|0
  • 25 yıl sonrasına gitmek isterdim. Bir hedefim var ona varıp varamadığıma bakardım.

    0|0
    0|0
  • bedavaya yaşıyoruz bedavaya . burası istanbul yarın bile garanti değil

    0|0
    0|0
  • 5 yıl sonrasına gitmek isterdim acaba olur da seninle tanışma fırsatı yakalayıp; hayatıma girmiş misin seninle arkadaş olma şansını yakalamışım mı diye bakmak için...

    0|0
    0|0
  • Mayıs ayına gitmek isterdim.Galatasaray ligde ve Avrupa da kupa alacak mı acaba?Yazarken bile çok heyecanlı ya...

    0|0
    0|0
  • Sayısal çekilişinin olduğu bi günü görmek isterdim . Geri döndüğümde oynarım , böylece göreceğim gelecek bile değişmiş olur ^^

    0|0
    0|0
  • Ömrümün son günü olurdu heralde. Nasıl biriyim, çoluk çocuk torun tombalak var mı, sevenim çok mu, bugün yanımda olup da o gün bile halen yanımda kim olurdu diyerekten ;)

    0|0
    0|0
  • Geleceğini düşünen kahraman olamazmış hatun yorma güzel kafanı =))

    0|0
    0|0
  • olmiyacak duayada amin demek saçma olmazmı?

    0|0
    0|0
  • ismimin mesut göbek adının bahtiyar olması dileklerim ile ...

    0|0
    0|0
  • 6 sene sonrasını isterdim

    0|0
    0|0
  • 20 yıl sonra ne olurdum nerede kiminle ne yapıyor ve neler yapmaktayım merakım bu olurdu

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 20

  • 20 yıl sonraya gtmek isterdm bakiim nabıorm ..

    1|0
    0|0
  • soruna 5 yıldız canım harika bi soru :)

    gelecek yıl bugünü nedeni hayatımın değişmesini istiyorum

    0|0
    0|0
  • hamakta sakin kafa sallandığımı görmek istiyorum bi yaz günü

    oğlum 6-7 aylık bi şey olmuş,göğsüme uzanmış,ben ona "fly me to the moon" söylüyorum

    ayyy yerim o sıpayı ben

    0|0
    0|0
  • ölmeden önceki 24 saati

    0|0
    0|0
  • bende bi 10 yıl sonrasını görsem iyi olurdu,iş güç ne alem çoluk çocuk var mı :))

    0|0
    0|0
  • ben ya 2 sene snrasını görmek isterdim hangi okulda ne bölümü okuyorum yanımda kimler var die :) yada 8 sene snrasını görmek isterdim 2. üniverteyi bitirmiş evleniceğim adamı görmek isterdim :)

    0|0
    0|0
  • 5 yıl sonrasına bakarım, çok ilerisi olmasın :) nerdeyim,ne yapıyorum diye :)

    0|0
    0|0
  • 5 yıl sonrası.

    0|0
    0|0
  • 5 yıl snra nolucak mrak edyorm

    0|0
    0|0
  • öleceğim günü izlemek isterdim ona göre yaşamak lazım

    0|0
    0|0
  • 10 sene sonrasına

    0|0
    0|0
  • yarinimi izlerdim

    0|0
    0|0
  • 12-13 yıl sonrasını:d

    0|0
    0|0
  • İstemem ya keyfi çıkmaz yaşamanın sonra.

    0|1
    0|0
  • 20 25 yıl sonrası olabılır kım bılır nasıl olurum

    0|0
    0|0
  • 4 yıl sonrası yeterli

    0|0
    0|0
  • 4-5 yıl sonra dıcem ama belkı mezarda olcam :D

    0|0
    0|0
  • 3 sene sonrası

    0|0
    0|0
  • ileri ki yıllar değilde 8 yıl öncesine gitmek isterdim

    0|0
    0|0
    • eğitimimi tamamlar daha iyi bir gelecek için çabalardım ama artık yorgunum geçti yani

  • evlendiğim yıla gitmek isterdim önceden kiminle evleniceğimi öğreniyim de bana evlenme teklifi etmeden öne topukkk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...