Futboldan mı anlamıyorum şansım mı yok?

iddaa kuponuma ne yazsam tersi çıkıyo bunu defalarca kez kanıtladım.
gelene geçene 5 atan takım ben üst deyince 0-0 bitiriyo maçı +7 dediğim maçta gol sesi çıkmıyo. yener dediğim takıma bir haller oluyo. avrupada bjk yener dedim patladı fener moldeyi yener dedim dağıldı celtik ezer dedim 2-0 önde olmasına rağmen bu fenere puan verdi gs yener dedim kk gördü umut sonra yenildi
4-6 gol olur derim maç +7 biter
ama yalan yok arada iyms 1/2 2/0 gibi oranlar buluyorum onlarda 1.30luk bankolardan patlıyo
bıraksam mı bahis oynamayı

Güncellemeler:
dün ve bugün 2 kupon tuttu...
dün 4 maç bugün 3 maç:)))

0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • :D gelen geçene 5 atan takım bayern münihtir kesin çünkü bende de öyle oldu :) Ayrıca bugün yaşadığım olay 4 dakika dayanamadığı için takım tek maçtan yattım 100 lira gitti biraz önce gs maçı 3 2 yense yine 100 lira alacaktım maç 90+ da döndü ama oynamadığım vakit bırak kimin kazanacağını skoruna kadar biliyorum :)

    0|1
    0|0
    • bunu sanki ben yazmışım gibi aynısı:))))

    • Hepsini Göster
    • dedim bende sorun var. kazandıran adminlerle dolu sayfalara girdim onları hayata küstürdüm. kaçtane usta bana özel yardımcı olmaya çalıştı enson sende bişi var dedi:)) parayla bir tüyo sitesine üye oldum. seçtiğim maçlar patladı hep:)) artık kadere inat oynamaya başladım:))

    • haaha :) Benden sana tavsiye o tür yerlere para yedirme abim tamamen palavra o kadar tahminleri yüksek ise milletin 100 200 üne mi göz dikiyorlar? Kuponlar yayınlıyorlar 3bin lira 5 bin lira kazandım diye gidip bende ki 50 liraya mı muhtaçlar? :)

      Bunun sebebini şöyle açıklayayım insan para vermediğinde daha doğru sonuçlar görebiliyor şimdi para verdiğin için acaba diyorsun daha çok irdeliyorsun mesela ben bugün arkadaşa dedim ki gs maçı için gözün kapalı bu maç üst olur dedim ona ama ben gidip acaba 0 1 0 2 gibi skorla biter mi diyip direk gs ye oynadım :) gibi

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Biraz ara ver sadicim

    0|0
    0|0
  • canlıdan oynucan iddayı hocam
    para orda daha güzel kazanılıyor

    0|0
    0|0
  • dert etme moruk kumarda kaybeden aşkta kazanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...