Fitness'tan anlıyan birisi var mı aranızda?

arkadaşlar şu an rusyadayım buraya yeni geldim ve fitness a kaydoldum. daha önce bir fitness geçmişim yok adamların dilinide bilmiyorum bana bir başlangıç programı lazım. internette bir program gördüm anlayanınız varsa bir incelerse sevinirim. açıkçası ilk başlangıçta tüm vücut antrentamnı yerine bölgesel girmesi biraz saçma geldi ama düzgün bir yazı dizisine benziyo
http://www.fitnessaktif.com/fitnessa-yeni-baslayanlar-icin-program-ay-1/

Güncellemeler:
güncelleme... herkeze günaydın bu arada :D
gfdsdfghgf

0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Fitness'e Nasıl Kaydoldun?

    0|0
    0|0
    • çok böyle çat pat konuşabilen bir arkadaşım vardı hallettik bir şekilde :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Güzel yazı

    0|0
    0|0
    • peki kardeşim sen fitnessla ilgileniyo musun program nasıl iyi mi?

    • 7 ay salonda çalıştım ama duzenli programa uymadım ben

Yükleniyor...