Arkadaşlar yağların kasa dönüşme ihtmalini anlatır mısınız?

çok çok çok şişkoyum salona gidicem de çook araştırma yaptım. kaslar, yağlardan daha az yer kaplıyormuş tamam da iyice şişmeyeyim?
önce komple yağların gidip kasların sonradan gelmesi gerekmez mi :/


0|0
211

En İyi Erkek Görüşü

  • kardiyo denen yağ yakma egzersizleri yapacaksın zayıflayacaksın sonra olacak kas.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Fazla yağları yakıyorsun zaten

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Yağ kasa donusmez cunki yagda herhangi bir doku bulunmaz vicutla butunlesen yag sadece erir kas icin doku gerekmektedir o dokular zamanla yapilan sporla buyur ve sekillenir

    1|0
    0|0
  • yaa hep bu efsane var herkesin aklın da yağlar kasa dönüşmez
    çok şişmansanız gönce bir diyetisyene ve bununla beraber bir spor salonuna gitmelisiniz. ilk başta vucuttaki fazla sudan kurtulacaksınız ve arkada saklanan sağlıklı kasları ortaya çıkaracaksınız ama bu baya meşakkatli bir iş sıkılıp sakın bırakmayın
    hayatınızdan şeker tuz ve beyaz ekmeği çıkarmayı unutmayın

    bu arada fazla tuz tüketimi vucutta su tutmasını sağlıyor

    0|0
    0|0
  • Yok öylede olmuyor, spor salonuna gidiyorsun istedikleri paranın 2 katını veriyorsun senin yerine sporu başkasına yaptırıyorlar sende onu izlerken yağ yakıyorsun. zenginlik böyle birşey :-p

    0|0
    0|0
  • İMKANSIZ , İMKANSIZ , İMKANSIZ...

    0|0
    0|0
  • Bol kardio hafif kilo çok tekrar birde o boğazına kelepçe vur önce unutma diyet %70 spor %30 etkiler. Yağlar kasa dönüşmez zaten mevcut kas grupların var amacın onların üzerindeki yağ kütlelerini eritmek sonra kas zaten meydana çıkacak :)

    0|0
    0|0
    • kötü durmaz mı

    • Hepsini Göster
    • im.showtv.com.tr/.../1044102_720x360.jpg
      üstüm bunun kadar yok ama bacaklarım ve kollarım buna çok çok yakın

    • koşu başta zor gelecektir ama hafif tempolu yürüyüş ile başlayabilirsin günden güne hızını arttırırsın yalnız çok iyi diyet yapmalısın harfi harfine yoksa çok zor

  • lol.

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bir ihtimal. Yağ kasa dönüşürmüymüş. Yağ erir mevcut kaslar şişer zamanla.

    0|0
    0|0
  • kas perisi kas perisi diye uc kere soyle sihirli degnegiyle gelir yaglarından kurtulursun

    0|0
    0|0
  • yağlar kasa dönüşmez zayıflayıp sonra kas yapmalısın

    0|0
    0|0
  • oyle bir ihtimal yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Dedigin gibi yag kasa donusmuyor
    Kaslar belirginlesiyor spor yaptikca yaglar gidiyor
    Bence once kosu bandini falan yap once istedigin kiloya in sonra kas yaparsin vucudunu forma sokarsin

    1|0
    0|0
    • nasıl yani bütün yağlar yerine kas mı gelicek :O

    • Canim yaglar gidecek zaten mevcut olan kaslarinda spor ile buyuyecek vucudun ozaman daha guzel bir sekli oluyor
      Ama simdi senin yerinde olsam sadece kosu bandi falan yapardim once

Yükleniyor...