Beden eğitimi dersinden düşük not alanınız oldu mu?

Beden eğitimi dersinden düşük not alanınız oldu mu? Detay


0|0
10|12

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Yok hep 5 ti :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Oldu tabi saçma saçma yazılı yapıp binbir türlü spor soruyolardı

    0|0
    0|0
  • Olmadı

    0|0
    0|0
  • Beden dilimi çok iyi kullanıyordum, hiç zayıf notum yoktu. tüm dersler dahil.

    0|0
    0|0
  • Oldu üniversitede hoca takmış dalgıçlığa bana ne dalgıçlıktan yaaa birde yazılı yaaptı malmıdır nedir gerçi finalde yükselttim ama olsun

    0|0
    0|0
  • Genelde zayıf alırdım

    0|0
    0|0
  • ahaha hayır sımdı ıse unıvertesını okuyorum abhababbad

    0|0
    0|0
  • 75 almıştım

    0|0
    0|0
  • Hoc olmadi en sevdigim derste sonucta :)

    0|0
    0|0
  • Yok ya o kadar becerikli değiliz

    0|0
    0|0
  • Benim 5ti ama ben calisarak 5 aldim. bizim hoca turlu turlu spor sinavlarina sokuyodu. Munazaralar yaptiriyodu spor hakkinda. Azimiza. sicti yani😄😄

    0|0
    0|0
  • amuda kalkmak zor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bilmem hiç ense kipesi yapan var mı? Hoca sözlü yapacaktı hadi deneyin sırayla sözlü anında tek bir hakkınız var dedi. Tani ben denedim ve kipeyim hazır ol durusunda bitirmişken bir anda yere yığıldım. Meğer diz kapağım çıkmış. Ne olduğunu anlamadik tabi hoca da rol kesiyorum sandi. Sana bir vericem dedi 😁 neyse ondan sonraki hafta okula ve hatta sonraki 3 4 hafta boyunca davul gibi hiç bükülmeyen bir bacakla gidince önceki sözlü notumu verdi. Beş aldım oleeeeey 😂 ense kipesi nernat bir harekettir iyyyy.

    0|0
    0|0
  • Geçen sene olmuştu voleybol topuna ayakla vurduğum için :D

    0|0
    0|0
  • hayır ben almadım hıc sadece hoca bana takmıstı saclarıma takıyordu ondan dolayı dusuk verıyordu :)

    0|0
    0|0
  • Ben almadım ama arkadasım o dersten kalmıstı, hocayla inatlastıgı icin

    0|0
    0|0
  • Hayır hep 100dü :D

    0|0
    0|0
  • 9. Sinifta 40 almistim

    0|0
    0|0
  • 60 aldydim

    0|0
    0|0
  • hiç olmadı hep okulun en iyisiydim

    0|0
    0|0
  • oldu. takımdan hocayla kavga ettiğim için çıkmıştım maçlardan bir hafta önce. hoca da notumu sağlam kırmıştı. düzeldi tabii o not. ama e-okul'a beden eğitimi: 50 şeklinde girilmişti.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...