Gençler motive için?

Allah rızası için bakın kilom 80 boyum 1.70 mutsuzum valla kilom 80/ ni bile geçiyor nolur bisey diyin spor salonuna başlıyorum motive edin ya ölücem böyle yoksa


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben zayiflarken hep kendime simdi bu pastayi yemek mi seni mutlu edecek yoksa biraz sabrin sonucunda aynada gordugun kisinin istedigin kisi olmasi mi derdim. ben olmak istedigim bedeni sectim. motto bul kendine. vazgecmek uzereyken hep tekrarla. Bugun yapiyorum yarin yapacagim gibi. bu cumleler ne kadar etkisiz gibi gorunse de insana daha fazla guc veriyorlar. tecrubeyle sabit. ve kendine bir diyet arkadasi bul. seninle ayni durumda olan birinin olmasi seni rahatlatir.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 20kilo vermen gerekiyo kendini motive e guzellestigini sana bakmayan tum sevdiklerinin pesinde kopek gibi yalvaracagini dusun dkndn

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Düzenli bir diyet ve sporla fit bir vücuda sahip olamayacak insan yoktur, yeterki istekli ol.

    0|0
    0|0
  • neden başladığını ve nasıl olmak istediğini düşün zaten değişimleri gördükçe motivasyonun artar :)

    0|0
    0|0
  • Öncelikle ter banyosu yapmaya hazir ol ve Sana bir sihirli söz söyliyimmi?

    0|0
    0|0
    • Sole xd

    • Bunu bizim salonda duvarda asili afişte gördüm ve o günden sonra inançla azimle ve kuvvetle antremanlarima ara vermeden devam ettim hatta bilegime ya da gögsümede yazdirmayi düşünüyorum söz şukadar basit "Go Hard or Go Home" hocama ne demek istediğini sorduğumda eve gidersen tüm hayallerinden vaz geçersin demişti ve seçimini yap demişti :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • 95 kusur kilodan 63 e düşmus birisi olarak söylemek isterim ki çok kolay. Gunde 2 saat spor ve sağlıklı beslenmeye çok kolay olur. Zaten vücudun başta şu kaybedeceği için hızlı gelişiyor

    0|0
    0|0
    • Vay be bir günlük beslenmeni yazarmisin

    • Sabahları bir dilim kepek ekmeği, biraz az yağlı peynir salatalık falan. Ya da ekmek ve iki dilim pastırma falan da olur. Öğlen salata et sebze et akşam da aynısı. Sabah öğlen arası yeşil elma. Öğleden sonra da yeşil elma. Bakliyat yok. Karbobitrat yok. Mesela mısır da ya da portakalda düşündüğünden çok daha fazla şeker var. Bunları araştırıp dikkat etmen gerek. Yemeklerde bazen ayran içebilirsiniz. Ekmek sadece sabahları bir dilim. Şeker ve yağa dikkat etmen gerek. Yemeklerini yağsız teflon tavada yapabilirsin onun için. Hızlı sonuç alacaksin

Yükleniyor...