Golf öğreten kişi neler yapar? Nasıl öğretir oyunu?

golf öğreten kişinin görevleri nelerdir ne yapar .


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Okulumuzda golf dersleri verilirdi. Aklına takıldığı gibi değil. Adam akıllı öğretiyorlar. Pro olan bir insan zaten bundan fayda sağlamaya çalışmaz.

    1|0
    0|1
    • sağol gene en iyi cevabı sen verdin

    • Hepsini Göster
    • Mesaj alımın kapalı. Soru kaldıramıyorum. Arkadaş listende Kızlarsoruyor'a mesaj atabilirsin.

    • tamam sağol

Erkekler Ne Diyor 10

  • Art niyetli değilse sandığın kadar yakın temas yoktur...

    1|1
    0|0
    • yok ya öyle biri değil

    • Hepsini Göster
    • Tamam dediğim gibi özür dilerim... Şayet beni engellersen sevinirim. Hem böylece sorularına bir daha cevap verememiş olurum...

    • burda takılmıyorum zaten kasma

  • bak aynen şöyle

    link

    1|1
    1|0
  • Golf için eğitim almana gerek yok 2 ay çelik çomak oyna 10 numara golfçü olursun..

    Bi spor bu kadar zevksiz ve manasız olamaz arkadaş..

    1|1
    1|0
  • Golf ögreten kısının gorevleri golf ogretmektır.. Nasıl ogretıre gelınce, kendı ogrencı sekılde kurallarına uygun bır bıcımde ogretır..

    0|0
    1|0
    • golf öğretmek olduğunu biliyorum yani arkasına mı geçiyo hareketlerimi gösteriyo onu soruyorum

    • Hepsini Göster
    • bilip bilmeden boş boş konuşursunz anca

    • soruna cevap verdıgım ıcın tesekkur et bence.. Artı tum yorumlarımı samımı sekılde yaptım.. daha fazla muhattap olmayalım ıyı geceler

  • :) :) :) link

    0|0
    0|0
  • Sen bunu yabanci sitelerde ara

    0|0
    0|0
  • Sevgilin birine golf ögreticek sende kiskanma modundasin galiba :)))

    0|0
    0|0
    • aynen öyle. golfte çalışıyo

    • bilgin var mı senin yaa?

    • Cok fazla degil fakat arkadasim milli golfcu :)korkulacak pek bisey yok ama icin rahat olsun derim ;(

  • golf öğretir. takılır oralarda. çimen oralar hep. delikler var böyle bide. öyle işte. hadi ben çıktım.

    0|0
    0|0
  • Tiger Woods'a sormak lazım

    0|0
    0|0
  • millet golfe sarmış biz hala...

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Golf oynamak icin 2 ozellik yeterli:

    -Paran olmali.

    -Golf oynarken konusacak konu olmali.

    Gerisi sacmalik zaten spor bile denemez

    0|1
    1|0
    • golfü öğreten eleman yakın temas yapıyo mu

    • Hepsini Göster
    • adam gibi yorum yapan yok anasnı satim

    • ulan adamı çileden çıkarmayın bi soru soruyoruz adam gibi yanıt verin ne bu ya biri dalga geçer biri çıplak oynanıyo der adam gibi soruyoruz işte nasıl oynandığını adam gibi cevap verin ne dalgaya alıyosunuz nasıl öğretiliyo onu soruyoruz şöyle şöyle öğretiliyo yada bilmiyorum gibi cevaplar veremiyosunuz galiba sabır ya

  • golf oynamayı öğretirler ne öğretcekelr

    0|0
    0|0
  • golf kulüplerinde vuruş tekniklerini falan öğretiyorlar işte

    0|0
    0|0
    • yakın temas var mı ya

    • Hepsini Göster
    • erkek arkadaşın golf mü öğretiyor :) cok takma yaa önemli birşey değil

    • evet ya malesef. başka kadınlara falan golf öğrettiği aklıma gelince kıskanıyorum ya

Yükleniyor...