Tıpçı bir kadın mı yoksa hukukçu bir kadın mı ?

ben üniversite seçimi için tıp mı seçsem hukuk mu seçsem bilemiyorum. ben daha çok hukuk istiyorum gibi ne bileyim daha ağır meslek daha otoriter bir dal o yüzden hukukçu kızlar ve tıpçı kızlara bakış açınız nedir ?

fikirinizi söylermisiniz ? bir tıpçı bir bayan gördüğünüzde mi bir adım geri çekilirsiniz yoksa hukukçu bir bayan gördüğünüz de mi ?

kendi fikrin vs filan demeyin siz sadece hukukçu ve tıpçı bayanlara bakış açınızıı özgürce ifade ederseniz sevinirim :)

şimdiden herkese +1 teşekkür ederim :)

Güncellemeler:
hukuğu seçersem hakim olmayı istiyorum tıpı seçersem beyin cerrrahi ya da genel cerrah

0|0
4|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Hukukçu daha itici sen hukukçu ol.) yaklaşmaz kimse

    1|0
    0|0
    • yaklaşmaz değil ya hukukçuların ayrı bir havası var

    • Ben bayan cerrah görmedim hiç sen gördün mü?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Sen ilk önce mütevazi nasıl olunur bunu okumalısın diyeceğim ama bununda okulu yok ki !

    1|0
    0|0
  • Memesi büyük olan.

    0|1
    1|0
  • Tip secersen doktorla hukuk secersen hakim savci avukatla evlenirsin soyleyim:-)

    1|0
    0|0
    • evleneceğim insandan önce benim ne olacağım önemli :D

  • tıpçı kadınla annem evlen der ben evlenmem.hep nöbette olur çala çocuğa kim bakar? en iyisi hukukçu kadın.

    1|0
    0|0
    • ya bence bu yüzden peki istemiyorum tıp çok iyi bir meslek ama hiç bir sosyal yaşantın olmuyor hayata ot gibi gelip ot gibi gidiyorsun

    • Hepsini Göster
    • ahaaaaaah .D :D :D

    • git ders çalış hadi gelmiş burda vakit geçiriyo.bide tıp mı hukuk mu diye artizlik yapıyo bababa... :D

  • Bu nasıl bir meslek seçim yöntemidir arkadaşım ya ? İnsanları etkilemek ve gözlerinde güzel ve havalı görünmek için meslek seçilir mi ? Hangi mesleği daha çok istiyorsan onu seç.

    1|0
    0|0
    • ya kararsızım sayısalcıyım her ikisine de kafam basıyor o yüzden kararsızım

  • serseri kadın

    2|0
    1|0
  • Eş olarak görevlerini ihmal etmedikten sonra hukukçuda olabilir tıpçıda farketmez .

    0|0
    0|0
  • Hukuk <3

    1|0
    0|0
  • kesinlikle hukuk oku derim.

    0|0
    0|0
    • niye :)

    • hukukun sonu giderli meslekler grubu içerisinde.aslında bi ayrım yapmak mantığa göre saçma ama,savcı yada hakim bir bayan bence çok artist,havalı böle bi anladın işte ya :)

  • bu mantıkla ne olursan ol hiç bir zaman başarıya ulaşamazsın

    0|0
    0|0
    • ikisinede kafam basıyor sıkıntı ypma sen

  • mahkeme duvarı suratlı hukukçu veya neşterden soğuk bi tıpçı kız olmadığın sürece sıkıntı yok :)

    0|0
    0|0
  • bizim zamanımızda hem tıp, hem hukuk düşünmek, imkansız tercihlerdi. lise 1 falan mısın?

    0|0
    0|0
    • hayır lise son derslerim baya iyi ikisi arasında kaldım :)

    • Hepsini Göster
    • çok inek değilsen ikisinden de uzak dur derim :) final dönemlerinde boyun kadar kitap¬ vs. olur:)

      ankara hukuk ve ankara tıp örneklemi için söylüyorum

    • ankara tıp değil istanbul çapa istiyorum ya da istanbul hukuk

  • Türkiyede hukukcu olacağına git belediyede çöpçü ol daha iyi.

    Bana göre tıp bayanlara yakışıyor.

    0|0
    0|0
  • hukukcu bi kadın

    0|0
    0|0
  • zor tercih :-)) ben hukukçuyu alırım sanırım.. otorite her zaman ilgimi çekmiştir..

    0|0
    0|0
  • sen herkes senden kaçsınmı istiyorsun

    1|0
    0|0
    • kaçsın değil ama bir irkilsin istiyorum

    • Hepsini Göster
    • o kadar dan daha fazla midem var

    • hiç durma doktor ol hastalar seni görünce irkilir olmadı erkekler görünce irkilir haa bu arada güzel bir kızsındır umarım beyinci ol birde güzel ol off offf

Kızlar Ne Diyor 4

  • tıpçı iyidir. herşeyi bilen hukukçu bi kadın korkutucu :)

    1|0
    0|0
  • Ya merak ettim tip hukuk diyorsun sanki kazanmak cok kolaymis gibi derslerin cok mu iyi de boyle hangisi secsem acaba diye dusunuyorsun.bu arada baskalarinin senin hakkinda ne dusunecekleri yerine hangisinde daha basarili olurum diye dusunmek daha dogru olur.

    0|0
    0|0
    • derslerim iyi , iki şık arasında kaldım

  • Hukukçu.Çok asil:)

    1|0
    1|0
  • tıp

    0|0
    0|0
Yükleniyor...