Kapat

Sinir oldugun akrabana nasl davranırsın

yaa cook sinir oldugum fakat cok yakın bir akrabam var ve inanın o kadar cok sey yaptıki bize artk görmeye bile tahamulum yok ama dedgm gbii cok yakınımz oldugndan mecburen görusuoz ve aynı ortamda bulunuoz ...hep las sokmaya calısıo direk kavga cıkartsan olmaz soguk davranıorum ama yınede sinir oluyorum sizn basnza geldimi hiç...bole bişi olsa cok nefret ettgnız birine nasl davranırdınız? ne yapmalym


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bak güzel kardeşim senin şu anda beyninde dönen fikirleri,fikir çarpışmalarını ve harplarını anlıyorum.Bende bir kardeşin olarak sert ve karakterli bir adam olmama rağmen yakınlarıma galiba çok zarar vermeyeceğini sandığımdan yakın bir akrabam senelerce net olarak demese de lafı çevirip laf sokuyordu yaşı da oldukça büyüktü.En son dayanamadım bir gün ağzını burnunu kan yaptım.Ve artık laf söyleyemiyor,mesafeli davranıyor.Bu işler böyle.Birgün kenara çek iki elinle yakasından sıkıca kendine çek gözlerine sert bakarak de ki bir daha laf sokarsan kafanı ezerim de o gücünü anlar olmazsa döv büyükler size vurmayacağı için ayıracaktır.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 4

  • o yokmuş gibi davran.. ne söylediklerine takıl ne diyalog kur.. bu şekilde ona en rahatsız edici yanıtı vermiş olursun..

    0|0
    0|0
  • irtibatı keserim

    0|0
    0|0
  • Umursamam, haliyle sinir de olmam...

    0|0
    0|0
  • al karşına konuş bak bu durumdan senin bu tavrından rahatsız oluyorum ve çok ciddiyim de ve tavrına devam ederse onunla görüşmeyeceğini söyle zaten böyle bir girişi yaptıın zaman ortayı bulursunuz sorun kalmaz bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • yüz vermiyorum pek

    0|0
    0|0
  • Br kez rahatsz oldugum konuyu dile getrrim daha da takmam gerisi onun yuzsuzlugu akraba yani kusluk surat asma olmaz bnce.

    0|0
    0|0
  • bence sakin ol nede olsa akraba ben olsam sakin olurum hiç muhatap olmam konusmam sende boyle yap.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...