Neden her önünüze çıkan engel için şikayet edersiniz ?

Eskiden insanlar herşeye aza tamah ederlerdi. sonra önüne engelleri aşmaya başladı insanoğlunun. bu kadar basit değildi Şİkayet ettiklerinde çıkar devrim yaparlardı.

Şimdi erkekler bir sorun üzerine geldiğinde şikayet ederler kızlarsa çıkar alışveriş yaparlar sonra neden benzin 5 tl oldu derler biri açıklasında dinleyelim.


0|0
7|0

En İyi Kız Görüşü

  • çünkü rahatımıza düşkünüz

    0|0
    0|0
    • rahat olmak için çaba lazım değil mi ha D:

    • rahat olmak için her şeyi boş verip, bütün dertleri unutup deniz kenarında küçük bi evde yaşamak yeter bunu yapabilmek için baya bi çaba lazım sende haklısın :))

    • teşekkür ederim :D

Kızlar Ne Diyor 6

  • şükür duygusunu kaybettik buda fazlaca dünyaya dalmaktan meydana geliyor.. engel zaten bu dunyada yaşamaya gelmiş her insan içindir.. fazlaca bolluk bize engeli çekilmez duruma koyuyor.. ve ne yazık ki acınası haldeyiz..

    0|0
    0|0
  • benzin 5 lira olmasın ama ben bununla ilgilencek kişi değilim mesleğim o yönde sevrime filan karşıyım insanlar şikayetçi olsa akpye oy vermezdi halkın çoğu ona oy veriyosa kimseye laf düşmez 3 5 çapulcu kendi düşünceleri yönünde devrim yapamaz

    0|0
    0|0
    • sizin zihniyet bu işte biraz saygılı olsanız bende sizi adam yerine koyup konuşacağım. ama siz müslüman görünen zavallılarsınız.

  • çünkü sınavlardan nefret ederiz rahatımıza düşkünlüğümüzden :D

    0|0
    0|0
  • Eğlenceli oluyo.

    0|0
    0|0
  • Karanlıktan şikayet etmek yerine bir mum da sen yak!

    0|0
    0|0
  • engeli aşmak için

    fotona bakyıgım zaman bu siteden cıkmayı düşünüyom cok kotu bakıyorlar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...