Felipe Melo´ya verilen cezayı doğru buluyor musunuz?

Keşke bizde gidip TFF binasına baskın yapsaydık TFF Meloya verilen cezayı onadı Şikenin üstünün örtüldüğü bir ülkede zaten adalet beklemek saçma siz bu cezayı doğru buluyormusunuz?

Güncellemeler:
Suç Meloda keşke Tiyarocu Oğuzhanın yüzüne orada balgamı yağıştırsaydı nede olsa aynı cezayı alacaktı

0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu ülkede hiç bir yerde adalet olmadığı gibi futbol da da adalet yok adamlar şike yapar ceza yok adamlar millete tükürürler ceza yok adamlar stadı yakıp yıkarlar ceza zok ama bizim selçuga 11 maaç meloya 4 maç seyirciye 3 maç bize ya hep bize. ama 11 maç selçuksuz oynamışız 4 maç melosuz oynar yine koyarız. biz GALATASARAYIZ...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Valla sylücek o kadar sey var ki ama terbiyem müsade etmyo eminim diger Galatasarylı arkadaslarm saydryolardır Tff we Oguzhana... Dillrne saglık Futbolumzn bile bu hale geldgini görmek üzüyo beni..Allah belanı wersin Tff...

    1|2
    0|0
  • meloda ceza alacak harekat yapmasaydı,niye başkasına verilmiyor da o.alsın cezyı aklı başına gelsin.hakemlerin yanlış veriği kararlar da tartışılmalı.

    0|1
    0|1
  • 10 puan farkı sildin, yine ASLAN'A yenildin.

    Hala anlamadınız mı, durduramazsınız GALATASARAY'I !

    link

    0|2
    0|1
  • Oğuzhan tiyatro yapmış olsa bile inan ki burak yılmaz kadar başarılı olamaz . Melol kim ki ? azıcık fanatizimden çık ve ona biraz tarafsız bak ahlaksız biri olduğunu ve sporcu ahlakına yakışmayan biçimde davrandığını göreceksen. Oh olmuş ona az bileee ;)

    0|0
    0|0
  • cıks

    0|2
    0|1
  • Bir beşiktaşlı olarak hayırr.

    0|2
    0|3

Erkekler Ne Diyor 16

  • kesinlikle doğru.senin yazdığın güncellemeyi de yakıştıramadım

    0|1
    0|0
  • Ben doğru buluyorum. Tükürdü dediyse tükürmüştür bu it. Pardon lama. Pardon pardon pitbull :)))

    1|2
    0|1
  • İsterlerse 20 maç ceza versinler 4 sene daha şampiyonuz,şampiyonlarliginde yarı finale kadar yükseleceğiz bu yazıyı unutmayın 2016 mayısında görüşürüz gençler :D.

    0|2
    1|1
  • Melo bu ligin en çirkef oyuncusudur . Tabii emre beleşoğlu geldi sıralama değişir mi bilmem . Keşke ligden men etselerdi . Eboue yi bunu falan . maymundan 5 dk önce doğmuş hayvanımsı yaratıklar .

    0|0
    0|1
  • sezon sonu gönderilecek diyorlar.kalsa keşke.

    0|0
    0|0
  • Ülkenin en büyük takımı FENERBAHÇE oldugu için dediği dediktir!

    1|1
    0|3
    • Ne saçmalıyorsun sen birde başkalarına ergen diyor

    • haksızmıyım meireles'in cezasını indirdiler meloya 4 maç verdikler ahahaha :D meirelese hatta bi maç ceza verdiler çogunu kupada çekti bunu bildikleri için verdiler zaten :D:.

  • bu Ülkede FENERBAHÇEnin borusu öter! biz ne dersek o olur!

    0|2
    0|4
  • keşke açmasaydın böle bir soru

    tahrik var pozisyon geriden izlenirse

    tükürük yok yan hakem nasıl görmüş

    meireleşte hakem tükürdü dedi inanmadılar

    bizde tiyatro yapanlar ceza almadı melo aldı

    bu federasyondan da birşey beklemiyorum

    çifte standart var milli takımı bile ne hale getirdiler

    bu federasyonun deyişme zamanı geçti arkadaşlar

    0|0
    0|0
  • sadece fener sike yapti biz temiziz diyenler adalet kelimesini agzina almasin. melo.ya verilen ceza dogru.

    1|1
    0|1
  • hakikaten terbiyesizlik 0 maç olmalıydı . çifte standard

    0|1
    0|1
  • yaw ne saçmalıyon sen gene bi bitmedin ya:D 4 evet çok yerinde olmuş cezası şikeymiş bize şikeci diceğine kendizi aklayın ilk önce safım benim:D

    0|0
    0|0
    • Bak ergen mahkeme bize şike yaptı diye tescillemedi bizim hiçbirşeyden aklanmak gibi bir zorunululuğumuz yok

    • hahaha bütün site senin ergen olduğunu tescilledi:D stepci

  • fenerasyon yine işbaşında.

    0|2
    0|1
  • melo oynamadan sampıyon olalım ama merak etmeyın bu tüpçü denen yavsaha gerekli cevabı sampıyon olunca verecegız...

    0|0
    0|0
  • Az bile ona.Üstüne 1 ay kemik vermesinler.

    0|2
    0|1
  • Yani fener olsaydı o 4 maç inerdi kesin 1e falan

    0|1
    0|1
  • kaç maç ceza aldı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...