Siniri zıplamasın diye kaza ve tecavüz haberlerini okumayan var mı?

hah onlardan biriyim ben de. Kaza ve tecavüz haberlerini okumuyorum. Sayfayı değiştiririm. Ya da sekmeyi aynen kapatırım. Lakin biri atınca da okumak zorunda kalıyorum. İnsanlıktan çıkmış kişiler yüzünden bütün insanlığa öküz gözüyle bakabilirim yoksa.

Uyanır uyanmaz okuduğum habere bakınız. Motosikler kazası. Tabi bu beni daha çok irite ediyor diğer kazalara göre.

İsviçre konsolosunun eşi bir motosikletli çifte çarpıp kaçmış. Arkçı eşi yerde kalmış adamın. "paniklemişmiş hanımefendi" Adam plakayı almış. Eşinin durumu ciddiyeti koruyormuş.

Konsolos eşi olduğu için çarpan kişinin "diplomatik" dokunulmazlığı var. En fazla yurtdışı edilecek.

Ha isviçre peşini bırakmazsa oradaki yasalara göre yargılanacak.

Ha tabi tutup isviçreden nefret edecek değilim. Ya ama yani okumak cahilliği almıyor, insanlığı da aşılamıyor. Bir kez daha anladım.


0|0
14|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Sana katılıyorum missvenüs zaten takipde ediyorum doğrusu çok güzel şeyler çıkıyor senden güzel konulara değiniyorsun. Bu tür 3. sayfa haberlerine isyan edenlerden biriyim bende. Günümüzde ülke nufunun 75 milions olduğu düşünürsek, bu tür tecavüz kaza vs haberleri normaldir ama medyanın ısrarla bu tür konuları haber yapmasıda art niyetli geliyor bana. İnsanların içine korku salarak daha fazla itaat etmelerini sağlıyorlar. Ben mesela sadece kendim hayatımda 3 kişinin hayatını kurtarmış biriyim. Farklı zamanlarda farklı yerlerde, ülkemizde yada dünyada tecavüzcüler kötü niyetliler varda hiç mi insan kurtaran yok neden bunlar basında hiç ama hiç yer almıyor anlamak zor. Bu yüzden bende tepki olarak magizn haberleri gibi bu haberleri okumuyor gazete satın almayıp sadece netten dileidğim haberleri örneğin ekonomi gibi arayıp ayrıştırarak okuyorum. Herkesede böyle yapmasını tavsiye ederim.

    1|0
    1|0
    • Ben de senin gibi yapiyorum. Ekonomi haberleri dahi sinirimi ziplatiyor. Ama kaza, cinayet, tecavuz kadar degil.

      Ben asla kadinin bilerek carptigini dusunmuyorum. Ancak oylece birakip gitmesi. Kufur ettirdi.

    • Hepsini Göster
    • Ee genc hatunun zararlari derim.

    • Zaten 20 yaş altına inmeyi düşünmüyordumda neden düşünmediğimi hatırlattın şekerim ( :

Erkekler Ne Diyor 25

  • Katılıyorum. Özellikle sabahları kahvaltımı yaparken TV'de haber kanallarını dolaşırım, yeni uyanmışım aydın olmasını arzuladığım yeni bir güne, karşımda o bunu kesmiş, bu şuna tecavüz etmiş, öteki berikine çarpmış kaçmış, ağlaşmalar, sızlaşmalar, bu arada badem bıyıklı bir dengesiz çıkar "var ya siz çok şanslısınız hergeleler, sizi gidi siziler, öyle bir memleket ki yaşadığınız, her yer güllük gülistanlık, yediğin arkanda! yemediğin ye beni diye önünde" bla bla bla

    çıldırıyorum, gözlerim kararıyor, beynimde şimşekler çakıyor, dışarı çıkıp önüme ilk gelene saldırmak hatta tecavüz etme isteği karşı konulmaz bir edayla dolduruyor içimi. Kendime gelebilmek için acilen basıyorum kumandanın kırmızı düğmesine ve koşar adım müzik açıyorum şöyle en güzelinden, sakininden.. Sonra toparlanıyor, insan olduğumu yeniden anımsıyor, son çayımı bir keyif sigarası eşliğinde yudumlayıp atıyorum dışarı temiz havaya kendimi, gördüğüm herkese, şaşkın bakışlarına rağmen ısrarla gülümseyerek günaydın diyorum..

    0|0
    0|0
  • onlşar illaki sinir bozuyoda ben en çok çocuk haberlerine takıyorum kafayı geçen nette gösteriyodu 3 yaşındaki çocuğa babası olacak p**evenk öyle bi tekme attıki sanki bana vurdu iki kez üstüste benim canım yandı o şerefsizi elime verseler öldürmem ama öldür diye yalvartırım daha 3 yaşında ya

    1|0
    0|0
    • Kendini koruyamayacak durumda insana ne diye vuruyorsun abi. Gidip kendi cussesinde adama satassin. Ama yok yemez.

    • Hepsini Göster
    • haklısın mümkün değil engellemek ama biraz vicdan diyecem ya gerçi öyle bi anneden babadan da melek çıkacak hal yok ya

    • Maalesef gercekler :(.

  • eşi çarpılan adamın yerinde olsam hayatımın geri kalanını o kadın ve ailesinin soyunu tüketmekle geçiririm

    0|0
    0|0
    • Ben olsam isvicreye giderim abi. Yargilansin. Konsolos esi diye carpip kacmak nedir yani. İnsan hayati lan.

  • Her okuduğumda hala idam neden gelmiyor diyorum.Sadece bunun için gelebilir.%99 evetle.

    1|0
    0|0
  • sevindim anladığına :)

    0|0
    1|0
  • burada konuşmaya geldimi konuşursun aynısı başına gelse ne yapardın kimbilir,burada senin gibi ötenlere ayar oluyorum,yemekçilerde ve sucularda çalışan motosikletlileri savunma bana sen işine gücüne bak cinsellik köşesindeki yorumlarına cevap larına devam et bırak ülkedeki olayları sen !

    1|1
    0|0
  • Okumuyorum artık. Ne tecavüz ne kaza ne de şehit haberlerini. Başbakanın açıklamalarını hiç okumuyorum. İçim dayanmıyor artık.

    0|0
    0|0
    • Aynen. Suradaki bazi cevaplari da okuyup engelliyorum. Uzak duruyorlar negsel.

  • yemin ediyorum duygularıma tercuman olmuşsun. bu yüzden haberleri seyretmiyorum. her gün aynı haberler çıldırasım geliyor.

    0|0
    0|0
  • Şehit haberleri haricinde hiç bir şey sinirlerimi zıplatmıyor artık. türkiyede hergün okadar çok kişiye tecavuz ediliyo okadar çok kişi kaza yapıyoki sen istemesende mutlaka duyuyosun.

    0|0
    0|0
  • bu gazetelerin 3 sayfası yüzünden gazete okumaz oldum

    ayrıca bizim ülkede malesef ki trafikte araç kullananlar motorları hep hesaba katmıyorlar bu yüzden bazı umursamaz söförlerden nefret ediyorum motor kullanmak çok zevklidir böyle umursamaz şöförler yüzünden risklidir de

    0|0
    0|0
  • Ben de okumuyorum. Televizyondaysa içim gıcıklanıyor başka kanala geçiyorum.

    Cinayet, kaza, tecavüz haberleri insanın tüm ruh dengesini altüst ediyor.

    O yüzden mümkün mertebe Haber seyretmiyorum.

    0|0
    0|0
  • genelde haberleri filan pek izlemiyorum bu yüzden birde böyle durumu daha acı gösteren kanallar var öyle kanallardan uzak durmak lazım ama ne yazık ki böyle olaylar bi şekilde duyuluyor ve özellikle tecavüz haberlerindeki kişilerin çok az bir cezayla yırtması beni uyuz ediyor

    0|0
    0|0
    • 26 kisi 15 yasinda cocuga tecavuz ediyor yahu. Koy muhtari dahil. Kiz biriyle evleniyor. Herkes serbest. Yasalarini... Neyse ya.

    • bir de o adamlar hala yaşıyorlar ve hapiste bizim verdiğimiz vergilerle yemek yiyorlar

  • iyiki hindistanda yaşamıyorsun her 20 dakikada 1 kadına tecavüz ediliyormuş orada.. yaşasan ne olurdu kim bilir

    0|0
    1|0
  • İnşallah bir gün Tecavüzcülerin hadım edilme haberinide okuruz...

    adamın içi acıo her gün bunları okumaktan :( :(

    0|0
    0|0
  • bende haberleri sevmiyorum...hep kaza ,sel,şu bu... enson izmirde intihar eden genç kız...çantasında par şu kadar...şukadar bahşiş vermiş...vs,vs, ya kız ölmüş hayatı bitmiş...onu bırak birde ahireti tehlikeye girmişşş bilmemek daha iyi

    0|0
    0|0
  • tecavüz haberi okuyamıyorum çok üzülüyorum. aslında siyaset ve spor haricinde hiç bir haberi okumuyorum.

    0|0
    0|0
  • isviçreli bilim adamlarının buluşlarından

    isviçreli konsolsun çarpıp kaçan karısına..

    nerden nereye...

    0|0
    0|0
    • Yok hocam butun isvicrelilerden nefret etmiyorum. Her yerde var bunlardan tiksindim esinden ya.

  • ben tecavüz , sapıklıkla ilgili, cinayet haberlerini okumuyrum.sadece siyasi haberleri okuyorum.

    1|0
    0|0
  • evet aynen benimde yaptığım o

    0|1
    0|0
  • hayatın gercekleri bunlar.birgün bizim basımızada gelebilir.kacmak gereksiz bence

    0|0
    0|0
  • inasnı soğutuyo bu haberler bende okumam ne diye okuyup moralimi bozayım ki

    0|0
    0|0
  • Es geçerim...

    0|0
    0|0
  • 3. sayfa haberlerini bende es geçerim

    0|0
    0|0
  • bende diyordum bu pisikoloji bende mi var sadece diye :D bir kişi daha buldum sonunda oleeyyy :)

    0|0
    0|0
  • Ben haberleri izlemiyorum. Bi haberim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • senin yazdığın haberde, kazadan daha çok gıcık olunacak bi durum var ; her zamanki gibi kendini bi b*k zanneden insan müsvetteleri.

    0|0
    0|0
  • Ben de okumuyorum o haberleri,sinirlerim zıplıyor senin gibi.

    Tecavüz haberlerini okuyunca erkeklerden soğuyorum sanki,tiksiniyorum hepsinden bir anda.

    1|0
    0|0
  • pek etkilemiyor beni, okuyup geciyorum. bazen olaylari sacma buluyorum sadece, gecen gün bi haber okumustum askerin biri cinnet getirmis g3üyle diger arkadaslarini taramis 3'ü ölmüs vs. cocuk bunalimdaymis zaten, bunalimda olan birinin eline hangi mal silah verdi diye düsündüm, cocuk ölmezse bir tek o cocuk mu ceza alicak yani eline silah verenler ne olacak diye düsündüm. insanlar tuhaf.

    0|0
    0|0
  • mumkun oldukca okumak istemiyorum ama illa ki gündemi takıp etmek ıcın haberlerı ızlıyoruz o zaman da peş peşe hepsi cıkıyor

    0|0
    0|0
  • aynen öyle. küplere biniyorum o tür şeyleri duyunca. asla okumam ve oyle haberleri dinlemem. tecavüzün ve tacizin olduğu film ve diziler de psikolojimi bozuyor.

    0|1
    0|0
  • sen yerli gazeteyimi okuyorsun. Burada öyle bir üye var. tecavüz ve pkk haberleri yayınlamıyoum diye yazıyor profilinde. :-)

    0|0
    0|0
  • ben de bi dönem şehit haberleri izlemiyordum gerçekten üzücü..

    0|0
    0|0
  • Ben...

    sadece o yüzden de değil,iyi biri olmak istiyorum,kötülükleri bile bile ama bunları bilirsem içimdeki nefret yakıp kavuracak herkesi...bu var bi de!

    0|0
    1|0
  • gnlde haberlere pek bakmamaya çalşyrm

    0|0
    0|0
  • bende izlemyorm haberleri içim sıkılıyo

    0|0
    0|0
  • evet bende öyleyim ve üstelik onlara verilen cezaları hafif buluyorum birde bu haberleri halka yayınlıyorlar daha çok artıyor

    0|0
    0|0
    • Pofff. Muzik falan dinleyip cikmaya calisiyorum durumumdan. Uyanir uyanmaz ya :((.

  • Basligi okuyp detaya girmiyorum genelde.Yoksa butun gun aklda kaliyor.

    Ayrica bazilarina cok da sovuyorum.Sinir harbi resmen.

    0|0
    0|0
  • ben genelde kötü bişey duymamak için görmüyor duymuyorum elimden geldiğince kaçıyorum

    0|0
    0|0
  • ben okuyamıyorum da izleyemiyorumda öyle haberleri elim ayağım üşüyo .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...