Böyle bir durumda ne yapardınız

Sevgilim üniversite için şehirdışında okuyor fakat yakında buraya gelicek bende onu inceği yerde almaya gidicektim öyle anlaşmıştık. dedim ailen sorun etmez mi yani onlar seni almaya gelmek isterler dedim. yok dedi bişey olmaz ben hallederim o gün beni almaya sen gelirsin dedi. öyle anlaşmıştık. fakat bugün geldi bana diyor beni ailem almaya gelicek çok ısrar ediyolar almak için onlar alcak beni diyor. bende baya kızdım hayır diyemiyomusun hani ben seni almaya gelicektim falan dedim o da diğer türlü daha rahat buluşuruz dedi sabahın köründe gelmezsin hem dedi. bende dedim önemli olan seni görücek olmam sabahın köründe gelmemin bi önemi yok dedim. ama çok büyük bi hayal kırıklığı yaşadımm gerçekten. dedim ertesi gün de ailen bırakmaz seni buluşmamız için o da yok diyo bulşrm diyo. sizce ne yapmalıyım? aynı durum sizin başınıza gelse ne yapardınız?


0|0
29

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Küçük şeyleri bu kadar büyütmeyin...

    0|0
    0|0
    • verilen sözün tutulmaması gibi bi sorun var burda

    • Hepsini Göster
    • evet umut verip sonra insanın umudunu yok ediyo

    • Olsun yine de o senin öküzün... Sev öküzünü :D

  • Sevgiline hak vermelisin :/ sonuçta ailesi alacak ama inanmıyorsan terminale gidip uzaktan izleyebilirsin.

    0|0
    0|0
    • inanmamakla ilgisi yok baştan söyleyebilirdi

    • Hepsini Göster
    • benide görmedi ama uzun zamandır

    • Sana bir şekilde sözünü kabul ettirebilir, söz geçirebilir. Ailesine gelince durum değişiyor.. Baskı ve ısrar ile daha baskın oluyor ve senin gibi tek kişi baskı kurmuyor anne baba varsa kardeşler ..

  • bizde üni okuduk geldiğimizde ailemizin haberi bile olmazdı eve giderrdik bu ailenin alma olayı nedir yavv yeni modamı...

    0|0
    0|0
  • valla gok götüne gitsin...böyle mallardan bi bok olmaz anakuzusu tipler...

    salla gitsin adam olsa sözünde dururdu...

    ben olsam silerdim...

    0|0
    0|0
    • yapma ya gaz verme smdi :( zaten tepem atık

    • birşey verdiğim yok sadece biraz empati yaptım da ben olsam...

  • KArdeş kusura bakmada bu gerçekten saçma neyini dert ediyon bunun ya.

    0|0
    0|0
    • sevdiğin insansa eğer dert ediyosun işte

  • heheee:)) hayal kırılcak bir durumda yok aslında ama neye kırıldıysan, kendine daha somut dert edilebilecek birşeyler bul bence, çocuğu bırak ailesi alsın sen öğleden sonra görsende olur

    0|0
    0|0
    • o kaadar umutlanıyosun buluşcaksın diye hayal kuruyosun sonra hayallerin yıkılıyo

    • Hepsini Göster
    • bizde sevgilisiyiz yani ana baba kuzusu olucaksa hiç bnle olmasın daha iyi

    • ayrılmaya karar verdiysen arkadaşlık daveti gönderde tanışalım:))

  • Allah sabredenlerle beraberdir

    0|0
    0|0
  • cocuk musun sen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • yaş kaç pardon ama ne var bunda... hepsini geçtm ailesi seni tanımıyormu sende git nolcak

    0|0
    0|0
    • yaşım 20 ve bana göre çok şey var. aynı şey sana yapılsa tepkisiz mi kalırdın! seni ortada bıraksa söz verip

  • evet başıma da geldi zaten,baya büyük sorun çıkarmıştım ama sonrada düşündüm pişman oldum anne baba kuzusu olma ile alakası yok ki ertesi günde bıraksın bi zahmet annesi ne yapacak bütün gün çocuğu küçük bi konu bu ayrılık sebebi olmasın ya

    0|0
    0|0
    • ayrılık sebebi değil de baya kızdım ya .s ertesi gün bulşcaz bakalım ailesi bırakırsa

    • Hepsini Göster
    • üzülmeyiin hayat kısa küs de kalma çocuğa ailesi yüzünden :)

    • yok küsmedim canım

Yükleniyor...