Kavga var? Ne yapacağım?

Arkadaşlar biriyle aramızda bir kötü olay geçti ve beni tehdit ediyor teke tek kapışmaya çağırdı gideceğim mecbur... Ben 70 kiloyum ama kaslı bir yapım var. 3,5 senedir BB çalışıyorum. Karşımdaki gerçekten çelimsiz biri ama boyu uzun benim boy 1,75 onun boyu 1,80'in üzerinde.
Nasıl teknikler önerirsiniz arkadaşlar? Ne yapmalıyım?


0|0
14

En İyi Kız Görüşü

  • Ailene anlat kavgaya sakin girme

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ansızın Alttan Çenesine Vur Ya da Diz Kapağının 20 cm Altına Sağlam Bir Ayakkabının Burnu İle. ;)

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bende bb yaptım, sen onu tek elinle bile döversin,
    şimdi
    badybulding yapman iyi birşey, çünkü duygularının esiri olmazsın,
    dikkatli ol, kalleş birisi olabilir, ve sana kalleşlik yapma durumu olabilir, birkaç arkadaşın varsa yardım iste uzaktan seni izlesinler, ayrıca onların varlığı sana destek verir

    gerçek güç birinin suratına patlatmak değil, gerçek güç , sana gelen yumruğu çevirip suratında patlatmaktır,
    Allah yardımcın olsun, o sporu yapıpta kötü birine daha rastlamadım, Başarırsın ; )

    0|1
    0|0
    • Abi sağol bu arada kaç senedir yapıyorsunuz?
      Kavga oldu ve body yaptım yapalı ilk kavgamdı gayette kolay dövdüm Teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • Sağol abi desteğin için çok teşekkür ederim. Bende ilk 1 sene aralıklı gittim ama ara verince insan cidden formunu kaybediyor bırakmamak lazım :)

    • Aynen, ben tekrar başlamayı düşünüyorum, çok güzel bir spor,

  • Bir boksör olarak sana şu teknikleri veriyim. Koltuğunun altındaki yerin aşşağısına vur karaciğerine. böylece nefesini kesersin gardsız bırakırsın ağzını burnunu kırarsın. He ben tek yumrukta çözeyim diyorsan çeneye sert bir darbe indir. Beni hep çelimsiz gördü body buildciler ama hep dayak yediler :D umarım o çocuk boksör çıkmaz hastanelik olursun :D

    0|1
    0|0
    • Şunu söyleyebilirim bende zayıf ve çeviğim 70 kiloyum dolma gibi bir adam değilim yani :D Kaslarım var ama güçlüyüm diyemem.
      Bu arada karşıdaki kişi gerçekten zayıf ama boyu uzun ve ayrıca birkaç sabıkası var. Biraz tehlikeli bir tip anlayacağın şuana kadar yumruk yumruğa kavgası olmadı. Fakat Tarlabaşında çok adam bıçakladığını söylemiştir.

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah kardeşim bugün kavga oldu beklemediğim bir anda ilk tartıştık küfür etti bağırdı alttan aldım en sonunda ileri gidince vurdum yumruğu dövüştük ama dayak yedi bir daha bulaşacağını sanmam ağzı burnu kırıldı

    • benim dediklerimi uyguladınmı :D

  • Dayak yiyeceksin sanki

    0|1
    0|0
    • Neden?

    • Hepsini Göster
    • O zaman belaya bulaşmayacaksın...

    • Sağol abi kavga oldu dövdüm bir güzel bir daha bulaşabileceğini sanmıyorum

Yükleniyor...