Şarhoş olduğunuzda düştüğünüz en komik durumu yazar mısınız?

Arkadaşlar bir çoğumuz hayatımızda en az bir kez sarhoş olmuşuzdur.Bu anlardan aklınıza gelen komik olanları yazar mısınız?

Güncellemeler:
Ben bir tanesinden bahsedeyim;sarhoş olduğumun ertesi sabahı evimde ilk kez gördüğüm 5 kişi vardı bunlardan bir tanesi uzun kıvırcık saçlı yerde yatmaktan olan bir erkekti üstelik uyanıp bana ''Hi'' dedi.öyle korktum ki dedim tanrım noooooluuuur bu çocukla yatmış olmayayım!

gerçeği hiç bilemedim...

0|0
9|6

En İyi Kız Görüşü

  • alkollüyken gelen sinir krizinin de etkisiyle hastanelik olmuştum.. hastanede hemşireye yüklenme bana dememe rağmen yüklenmesiyle beraber hemşirenin üstüne kusmam ve hastaneden kovulmama aynı anda gerçekleşti.. arkadaşlar beni tekerlikli sandalyeyle otobüse götürmeye çalışırken hala sinir krizinden dolayı nefes alamadığımdan ortamda türk filmlerini aratmayacak bir açılın ben doktorum sahnesi yaşandı.. gerçekten de bir doktor geldi ortamı açtı ve benimle ilgilendi.. :) bu da böyle bir anımdı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • kusam mı? deyip, kusmuştum.

    0|0
    0|0
  • topuklunun tekini çıkartıp garsona bana bak bunu kafana fırlatırırım görürsün patronun nerde lan senin dedim bide bi mekan dolusu insan içinde allah cezamı versin :/

    0|1
    0|0
  • hayatım boyunca ilk defa içmiştim kuzenimle. Köy yeriydi üstelik. dayımların çarşıda dükkanı vardı. kuzenle sarhoş sarhoş çarşının ortasından dükkana gitmiştik tabi yalpalaya yalpalaya ve şarkı söyleyerek :) hemde köyün ortasında :D

    0|0
    0|0
  • hesabı ödedim

    0|0
    0|0
  • erkek arkadaşımı tepeden aşağı yuvarlamıştım,düşmüştü çocukcağız tepe taklak

    0|0
    0|0
  • Pcyi balkondan atmaya çalışırkan düşmek (3. kat)

    0|0
    1|0
  • ısrarla erkek arkadaşımın ayakkabılarını giymek istemiştim niyeysee :))

    0|0
    0|0
  • Klozete kusarken duşa kabinin içine düştüm.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • İçip içip sapıtmışlığım yok. Düzgün içerim. Ramazanda eğlencesine, sahur vakti davulcu çalarken ben de elimde viskiyle balkonda oynadım. Adam bir daha o sokaktan geçmedi.

    0|1
    0|0
  • Baya önceydi 15 yaşında filan olmam lazım 15 tatilde annem arkadaşlarımdan uzaklaşayım diye Alanya'ya yazlığa gitmemi söyledi dedemle de konuştu :D dedemlerle beraber gittik ben valize votkaları doldurmuştum baya içtim üstüne bira filan en son kafam iyi oldu gidip 2 tane 35'lik aldım :D kendimi kaybettim en sonunda elime bıçağı aldım yoldan geçen motosikletli bir adama fırlattım yavaş git hızlı gitmek yasak filan diyorum kendimi trafik polisi sandım bir an, sonra sabah bir uyandım gözüm morarmış, dedem camiden gelince indirmiş bir kaç tane :D

    Bir tane daha var Amatem'e götürmüştü annem alkolü bırakayım diye bende oradan aldığım seroquel haplarını kafa yapsın diye içiyordum bir gün alkolü içtim üstüne bunlardan attım arkadaşlarla en son bayılacaktım kıpırdayamıyorum dışarıda parka yattım kalkamadım da ambulansı aradım bağırdım gelin beni alın kıpırdayamıyorum seroquel'le karışık alkol aldım diyorum baktım takmıyorlar en son polise birisini yollattım onlarda dalga geçiyoruz sanmış :D öyle bağırıp çağırdım sonra kendime geldim gidip yine içtim bu sefer annem gelip hastaneye götürdü bende takside giderken abi şuradan gir içecek bir şeyler alayım diyordum :D eskiden neler yapıyordum ah ah, şimdi gülüyorum bu yaptıklarıma.

    0|0
    0|0
  • vala yanlışlıkla ateşteki odunu aldım bide benim arkadaş asfaltın ortasına yaatmıştı birde komikliğe biz o anlarda gülmekten altımıza doldurduyduk

    0|0
    0|0
  • Çok kötü duruma düşecek kadar sarhoş olmadım. Hani sarhoş tayfayı düzende tutan, birisi düşerse kaldıran tipler vardır ya, onlardan biriyim.

    0|0
    0|0
  • ev arakadaşımı öpmüşüm oda ankara çin çin li beni elinden zor almışlardı :D

    0|0
    0|0
  • 2 saat yanlış yolda eve gitmek için dolmuş bekledim ve tahmin ettiğiniz üzere gelmedi :D

    1|0
    0|0
Yükleniyor...