şu anki sevgilimle aramız kötü bana kötü davranıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

şu anki sevgilimle aramız kötü bana kötü davranıyor.Dıs kapının mandalı misali. Eski sevgilim mesaj attı annsyle tanıstırmak annesininde beni tanımasını istediğini söledi evine davet etti anneside istiyomuş bunu bende bu teklifii kabul ettim. şu anki sevgilimle aram bzuk onun için herşeyi yapmama rağmen beni dış kapının mandali misali gibi davranıyor ve en kucuk bişeyde ayrılıyor tekrar barısıyor. Eski sevgilimle mezhep yüzünden ayrılmıstık ben öyle istemiştim. şimdi ne yapmalıyım eski sevgilimle aram cok iyiydi. bana deger veriyodu nasıl bi yol izlemeliyim...


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Oturup, etraflıca konuşmakta fayda var onunla. Bunları ona da anlat. Yoksa daha çıkılmaz durumlara girersin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yemişim mezhep farkını , evlenemezler diye bi kural mı var ?

    0|0
    0|0
    • aynen öyle bunu onun ailesi biraz sorun etmişti ama bakalım bu sorunlarıda aşarız gibime geliyo beni evime davet eetmesi ve annesininde tanısmak istemesi neyi gösteriyo dersin

    • Hepsini Göster
    • Bir şey söyliyim mi , bunları kıza da sor . Amacın ne falan diye , çekinme yoksa yeni kızdan da olursun

    • Tamammm :) Tesekkkr ederimm

  • senden bi nane olmaz daldan dala daldan dala

    0|0
    0|0
    • Diyosun :) Herkesin düşüncesi ama bu kız bana cok deger veriyodu. ama şu anda cıktıgım kızdan zerre kadar deger görmüyorum yani ismiyle bikere hitap edicek olsam ayrılır yani iş buraya kadar geldi

    • kim seni seviyorsa ona sahip çık bu kadar yorumum.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Sevgilinden ayril, sonra eski sevgilinle ne b`k yiyosan ye. Fakat iyi de olsa kotude olsa hayatinda biri varken eski sevgiline yanasirsan kansızın tekisindir

    0|0
    0|0
    • Tamamda dostum şu anki sevgilim benden 3 kurusluk sebepler yüzünden durduk yere ayrılıyor. sürekli moreliimi bozuyor

    • Sende onun karakterinde bir insan isen dediklerini yaparsin.

      iyilige iyilik her kişinin işidir ama kötülüge iyilik er kişinin işidir..

      Ayril ondan, ayril ne yapmak istersen yap ama o hayatindayken oyle bi serefszlik yapmamalisin

    • Haklısın dostum..

  • eskisine yanaşmaya başla bir an evvel

    0|0
    1|0
Yükleniyor...