Evlenemeyen insanların psikolojisi nedir?

Selam Arkadaşlar,

Yaşı gelmiş bir türlü evlenememiş insanların(ben gibi) psikolojileri nasıldır ? Kendimi zavallı ve aciz gördüğümden karşıt kişilerin yorumlarını okumak isterim.

Mesela, bende cinsellik boyutunu cok etkiliyor. Kadınlardan inanılmaz etkilendiğim zamanlar oluyor ve içimin gün boyunca daraldığı günler oluyor, Hele o tayt giyenler içimi kavuruyor. Allahım neden ben evli değilim diyorum...

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler,


0|0
2|7

En İyi Kız Görüşü

  • Neden öyle düşünüyorsun acizlik filan? Yasın gec degil. Geç olsa bile geç olsun temiz olsun. Doğru insanı gecte olsa bulmanı dilerim.. Kndini eksik hissetme kesinlikle ;) Kadına ihtycn oldugu icin cok etkileneblirsin umarım dogru insanı bulursun arkadasım.. iyi geceler

    0|1
    0|1
    • Valla arkadaşım ben kul olarak kendimi her zaman aciz ve zavallı görüyorum. Bu en azından kibirden daha iyidir. İnş. hayırlı kısmetlere yelken açmayı bende bir gün gönülden istiyorum. Bu yalnızlık bazen insanın çalışma hayatını bile etkiliyor. Sizlerinde yorumlarını okuyarak bir nebze rahatlamaya çalışıyorum. Sağolasınız dostlar(Açık ve müstehcen yazanlar haric)

    • Hepsini Göster
    • Bilmiyorum ama bu siteyi sevdim. Facebook'tan daha iyi. Herkes kafasına geleni rahatca soruyor, bu site sürekli google arama motoru amcam önüme getirirdi, kafama takılanları arastırırken kısmet buguneymiş :=) Sizlerinde sorularını görmek ve cevaplamak isteriz...

    • :) Haklısınız, evet. İnşallah tesekkur ederim size cok naziksiniz..

Kızlar Ne Diyor 1

  • Eşini sürekli taytla gezdirirsin sen=)

    0|0
    0|1
    • Allah uzak etsin arkadaşım. Düşündüğün gibi değil, yaş 28 haliyle etkileniyoruz. Bazen gözümü çeviriyorum ama nereye kadarr çok zor anlayacağın.

Erkekler Ne Diyor 7

  • az fetiş gördüm seni :), erkeklerde 35'e kadar yolu var diyorum. 28 uygun yaş ama, fazla zorlama kendini, evlenmeden önce yapacak çok şey var. En azından bir kısmını yapmaya çalış. Bu arada taytlara değil kızların gözlerine bak, belki bi faydası olur

    0|0
    0|0
    • Dostum güzel söylemişsin, bende kızların gözlerine uzun bakamama hastalığı var herhalde. Baktığımda Kendimi sanki karşı tarafı rahatsız ediyormuşum hissi içimde oluşuyor. Çapkın olamıyoruz, kızlarla iletişim yönüm çok zayıftır. Üniversite bitirinceye kadar kızlarla hic ugrasmadım, ama yaş 24 de bazı hisler tavan yaptı :=( Allah tüm gençlerimizi kurtarsın.

  • önemli olan kalp değil tayt pardon tam tersi ben gidiyorum :)

    0|0
    0|0
  • senin hormonlar tavan yapmış aramızda para toplayalım mı (:

    0|0
    0|0
  • Zor arkadaşım.Umarım sevdiğin biriyle evlenirsin en kısa zamanda.

    0|0
    0|0
  • manuel takıl bos ver duz duvara tırman bırseyın kalmaz

    0|0
    0|1
  • merak etme yalnız diilsin dostum..

    0|1
    0|0
  • üzücü bi durum..dostum, evlendikten sonra da, cinselliğe doyar doymaz bişey diilmiş diyceksin inan bana

    0|0
    0|0
    • Haklısın kardeşim, ama kalp bir şeyleri yaşamadan, hissetmeden malesef kendini toparlamıyor. :=(

Yükleniyor...