Pilates yapan var mı?

Evet gençler pilatesimin 7. Seansını bitirmiş bulunuyorum. Daha önce neden başlamadın diye sorup duruyorum kendime. Pilatesin bana kattıkları ilk olarak mükemmel bir görünüm sonra psikolojik olarak harika hissetmek daha sağlıklı hissetmek hep zinde olmak ve arınmak. Sorum şu pilates yapanlar bu spor size neler kattı olumlu ya da olumsuz? Ve memnunmusunuz? Fitness mı pilates mi?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • plates hocası olarak konuşuyorum kesinlikle plates

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Spor yapmayı seven biri degilim ama diyete başladıgımda yapdım en uzun süre 15 gün ebru şallıyla yapdım 45 dk yürüyüş baya farketdi tartıda okadar belli olmasada millet çok kilo verdim zannetdi 15 gün bile farketdiyse düzenli yapsam çok iyi olucak yine diyete b@şlamayı düşünüyorum ama tv programı yok internetden bir videosunu başdan sona uygulamak istiyorum 3k mesela denedinmi. keşke tv. programı olsa heveslendiriyo nasıl bişeyse alışıpda bir gün yapmayınca bir mutsuz bir vicdan azabı sanarsın platrsle dogdum :)))

    0|0
    0|0
    • Aynen ya ruhuma hitap ettin vallahi 😄 bende Ebru Şallı ile yapıyorum henüz 3k yı denemedim şu an skinny Jeans workout tayım bu bittiğinde ona başlıycam. Evet en önemlisi de bu benim için kilo vermeden fit olmak ☺ daha 7. Seanstayım inan o kadar fark var ki bedenimden ruhuma kadar nefis hissettiriyo. Benim için mutluluk bu artık akşam olsada pilates yapsam diye sabırsızlanıyorum sevgilim şaşırıyo öyle diyince bu ne istek bu nasıl bir azim diye 😂 Ama insan öyle oluyo bak tek ben değilmişim sende bendensin 😄

    • Hepsini Göster
    • Ben kolayından başlıyim en iyisi youtubeye bakarım. plates konuşmak güzeldi, plates kardeşligi:)))) bitince yazarsan sevinirim. motive olurum bende fazla kilolarımdan kurtulmam lazım hem yürüyüş hem platesle gider inş.

    • Seninlede öyle 😍 inanıyorum başarabilirsin iste yeterki. Haberdar ederim tabi dur ekliyim o zaman ben seni detayları konuşuruz hem motive olman açısından bir önerim var burdan yazarsam modlar reklam yapma kaldırır şimdi 😄

Erkekler Ne Diyor 6

  • kısa bir süre denemişliğim var. hafif geldiği için bıraktım. fakat cok faydalı. vücudu sıkılaştırır, boyunun uzamasını sağlar.

    0|0
    0|0
    • Evet haklısın o sebepten tercihim ☺ Teşekkürler yorumun için

  • plates topuyla arada hareket yapıyomda öyle prof değil zayıflamama vücuduma filan faydası olmuştu önceden

    0|0
    0|0
  • pilates yapmadım hiç ama yapanlardan çok deli olumlu eleştiriler aldım ben crossfit ve fitness ağırlıklı çalışıyorum crossfit e dönücem zaten biraz daha hantallığı atıyım vucuttan

    0|0
    0|0
  • fitness her açıdan daha faydalı pilates esneklik kazandırır, kilo falan verdirtmez kilo verdim diyenler uyduruyordur kilo vermek için nabzı harekete geçirmek lazım pilateste bu yok. bana kalırsa gereksiz

    0|0
    0|0
    • Bu sebepten dolayı tercihim zaten amaç esneklik kazanmak formda kalmak. Fitness gözümü korkutuyo bayana dozundan fazla kas yakıştıramıyorum. Bu sebepten dolayı fitness bana göre değil malesef ☺

    • dozundan fazla kas yapmak steroid iğneleri kullanmadan mümkün değil zaten :)

    • Doz dan kasdettiğim kalın bacak mesela bayanda hoş durmuyo

  • Tabikide. Fitnness

    0|0
    0|0
  • Seans derken?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Düzenli spor yapıyorum. Pilates'i Türkiye'de ilk moda olduğu yıllardan beri duymuş olmama, spor salonunda gözlemlemiş olmama rağmen nedense kendime uygun bir spor olarak göremedim. İlk çıktığı dönemlerde belli başlı bazı karın hareketlerinden dolayı karın kaslarını ses eğitimini kötü yönde etkileyecek şekilde kastığını söylediği için bir arkadaşımıza pilatesi bıraktıran şan hocamın etkisi de vardır elbet. Daha baştan soğumuş gibi oldum. Sonra bir daha ısınamayışımın sebebi ise daha aktif sporlara meyilli olmam diyebilirim. Aktif derken voleybol, basketbol vs. den söz etmiyorum. Müzik ritmiyle şekil alabileceğim, havaya girebileceğim ve vücudumu çalıştırırken eğlenebileceğim sporlar mesela. Zumba ilk çıktığında bayağı ilgilenmiştim. Hatta bir sene boyunca haftada 4-5 gün günde birer saat zumba yaptığım oldu. O zaman tek yaşıyordum. Şimdi ev müsait olsa yine yapacağım yani o derece eğlenceli bir şey görmedim ben :) Şu sıralar eliptik bisiklet, dumble ve minderde alt karın, mide ve basen hareketleri çalışıyorum sadece.

    0|0
    0|0
    • Harika 👌 programım bittiğinde bende zumbaya başlıycam faydasını çok duydum haklısın ve çok eğlenceli olduğu söyleniyo. Bence yine bir araştır faydasını görmesem emin ol devam etmezdim tam benlik diyebilirim pilates için en erken sürede farkı gözünle net görebiliyosun. Böyle senin gibi spor canlısı insanlara bayılıyorum sevgili hemcinsim bravo ☺👍

    • Pilates de bir nevi esneme hareketlerini güçle birleştiren bir spor değil mi? Kendi çapımda spor sonrası çeşitli esneme hareketleri yapıyorum ama bilemedim :D Ya karın konusunda çekiniyorum açıkçası hala. Zamanında arkadaşım sesi kötü etkilendiği için hocamızın ısrarıyla pilatesi bırakmıştı. E benim de işim sesle olunca çekiniyorum. Bir de öyle minderde yat, kalk, sayı say sıkıcı geliyor ama yeniden spor salonuna yazıldığımda denerim bir ders senin için :D Zumba'yı tavsiye ederim gerçekten. 2 ay ekmek ve yer yer sebze yemeklerine eklediğim patates haricinde hiç bir karbonhidrat tüketmeyip, haftada 4-5 gün birer saat zumba yaparak 10 kg verdim geçen sene. Gerçekten hem çok eğlenceli, hem psikolojik terapi, hem de vücudun her yerini çalıştıran bir spor. Aynı şekilde farkı kısa sürede görmek mümkün.

    • Aslında ben spor salonunda ki pilatesleri doğru bulmuyorum. Önüne gelen pilates hocası oluyo güvenemiyorum ve doğru diyosun ses tonu yönlendirme çok önemli bu nedenle tek tercihim Ebru Şallı ve dvd leri ☺ Kadın bu işte gerçekten uzman çok iyi çalıştırıyo tam bırakıcam bırakma diyo gaz veriyo ve herşeyi detaylı anlatıyo yumuşak bir ses tonuyla ve ne çocuğa nede bir yetişkine anlatırmış gibi değilde onun tam ortasını buluyo 😄 Ben şu an skinny jeans workout dvd'sindeyim 7 seansım kaldı sonra yavaş yavaş bitircem bu programı. Ve sonrasında 3k ve 21 gün dvd lerine başlıycam. Ulaşmak istersen youtube da var. bir bak derim ☺ Bu arada maşallah 10 kilo vermişsin kısa sürede kolay değil tebrik ederim başarını

  • Yani soru üzerinden başlamayanlaa da tavsiye ediyorsun
    .

    0|0
    1|0
Yükleniyor...