Erkekler, var mı kavga sırasında taktiği olan beylerr bir yardımcı olun?

Kavgada ince taktikleri olan arkadaşlar var mı bildiğiniz örneğin; birinden duydum herkes yüze dener diyo ama ilk adamın dengesiyle oynamak için baldırlara vurmak daha iyi kimiside refleks geliştirmen gerek diyo darbelerden kaçmak için bunun gibi.

Güncellemeler:
yok mu taktik :D

0|0
2

En İyi Erkek Görüşü

  • Insanın başına yüzüne yumruk atmaktan sakın çünkü el kemikleri yüzdeki ve baştaki kemiklerden daha zayıftır vurduğun zaman elin onun yüzünden daha fazla zarar görür ayrıca karakolda falan polisin elindeki en büyük kanıt el kemiklerindeki kırılma incinme aynı zamanda eldeki kanamalardır şimdi neresine vuracağız diye düşünüyorsundur sana diyaframı kaburgaları özellikle yan taraftaki kaburgaları öneririm birde karşı karşıya dururken yan dur bu rakibinin vuracağı alanı daraltır ayrıca rakibinle mesafen yumruk menzilinden fazla olsun böylece o sana vurmak istediğinde sana adım atmak zorunda kalacak bu da sana ilk darbeyi almama konusunda yardımcı olur tabi yukarıda yazdığın baldır meselesi de çok güzel bir düşün doğru dürüst basamayan biri doğru düzgün savunma ya da saldırı yapabilir mi?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kardeşim kavga iyi bir şey değildir ama vuracaksan çeneye vur.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...